Citat:
Har läst igenom dina kommentarer i den här tråden och det är fan skrämmande alltså. Det är flera saker du sagt som verkligen är helt fel. Jag har varit kund och ”följt efter” F till de butiker hon jobbar i för hon är förjävla duktig och kunnig, verkligen inte korkad nånstans. När jag kom för att handla i butikerna hon jobbat Och jag har frågat efter henne så har jag fått samma svar ”hon fick jobb på (...) så hon har tyvärr sagt upp sig och jobbar numera där så där kan du hitta henne”.
Har även en vän som känner både henne och hennes ex som du tycker verkar vara en bra kille, honom försörjde hon har jag fått berättat av mig för han brydde sig bara om att träna och tryckte dessutom testo i smyg och låg hemma och spela spel. HAN har en hel del skelett i sin garderob däremot så där får du tänka om, hon var inte den sämre halvan i det förhållandet om man säger så. Sen sa du någonstans att tjejen inte är ärlig med vart hon kommer ifrån, när jag frågade henne sa hon att hon är halv turkisk och 25% spansk, 25% svensk. Vilket stämmer då hennes pappa är från Turkiet och Anna är halv spansk, halv svensk. Du sa även i ett annat inlägg att Anna är finsk och det stämmer inte heller. I podden Nemo möter en vän berättar Anna att hennes mormor var gift med en finsk man och hennes mamma hade alltså en halvfinsk syster, det gör inte Anna till finsk. Du säger ofta hur korkade A och F är, du själv då? Inte många gånger du är grammatiskt korrekt och det finns inte ett spår av intelligens nånstans om man läser dina inlägg... du tycker även att kvinnorna vi diskuterar bara borde lyssna på alla här i forumet och leva så som ni anser är rätt så skulle allt va bra men om folk började leva som ni lär här på Flashback hade det slutat i en jävla katastrof! Du utger dig för att veta mycket om den här familjen men det är inte mycket du säger som stämmer... skrämmande nivå av elakhet och respektlöshet. Så ifrågasätter du deras psyke, personligheter och sätt att leva... jävligt intressant måste jag säga