2018-10-15, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Föga förvånande. Dock är ADHD inget hinder för jobb så Felicias arbetslöshet handlar enbart om att hon är för korkad och dålig än om diagnosen i sig.

Gamla pojkvännen lär väll veta. Ingen som känner honom?
Verkar vara en bra kille.

Har läst igenom dina kommentarer i den här tråden och det är fan skrämmande alltså. Det är flera saker du sagt som verkligen är helt fel. Jag har varit kund och ”följt efter” F till de butiker hon jobbar i för hon är förjävla duktig och kunnig, verkligen inte korkad nånstans. När jag kom för att handla i butikerna hon jobbat Och jag har frågat efter henne så har jag fått samma svar ”hon fick jobb på (...) så hon har tyvärr sagt upp sig och jobbar numera där så där kan du hitta henne”.
Har även en vän som känner både henne och hennes ex som du tycker verkar vara en bra kille, honom försörjde hon har jag fått berättat av mig för han brydde sig bara om att träna och tryckte dessutom testo i smyg och låg hemma och spela spel. HAN har en hel del skelett i sin garderob däremot så där får du tänka om, hon var inte den sämre halvan i det förhållandet om man säger så. Sen sa du någonstans att tjejen inte är ärlig med vart hon kommer ifrån, när jag frågade henne sa hon att hon är halv turkisk och 25% spansk, 25% svensk. Vilket stämmer då hennes pappa är från Turkiet och Anna är halv spansk, halv svensk. Du sa även i ett annat inlägg att Anna är finsk och det stämmer inte heller. I podden Nemo möter en vän berättar Anna att hennes mormor var gift med en finsk man och hennes mamma hade alltså en halvfinsk syster, det gör inte Anna till finsk. Du säger ofta hur korkade A och F är, du själv då? Inte många gånger du är grammatiskt korrekt och det finns inte ett spår av intelligens nånstans om man läser dina inlägg... du tycker även att kvinnorna vi diskuterar bara borde lyssna på alla här i forumet och leva så som ni anser är rätt så skulle allt va bra men om folk började leva som ni lär här på Flashback hade det slutat i en jävla katastrof! Du utger dig för att veta mycket om den här familjen men det är inte mycket du säger som stämmer... skrämmande nivå av elakhet och respektlöshet. Så ifrågasätter du deras psyke, personligheter och sätt att leva... jävligt intressant måste jag säga
Citera
2018-10-15, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Om det faktiskt hade varit så att du studerat mycket psykologi och beteendevetenskap så hade du aldrig behövt ställa ovanstående fråga. Så där föll du på eget grepp.

Fast det stämmer ju inte riktigt... finns ingen lärobok som förklarar varför folk är elaka och hur det kommer sig att man lägger energi på att diskutera någon man inte tycker om. Kan såklart dra mina egna slutsatser men då är ni alla psykopater och så tror jag kanske inte riktigt stallet är...
Citera
2018-10-15, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
”Kändisdottern”

Anna är ju fan inte ens kändis. Herregud. Vilket dåligt skämt.

Om Anna inte vore käns hade inte den här tråden existerat. Man kan ju inte säga att anna inte är känd, det kan man liksom inte ta ifrån henne. Och den äldsta dottern har man ju sett en hel del i olika medier. Hon har ju alltid synts med mamman och varit med i flera tv program, bloggat, tidningar och grejer sen hon va liten så hon lever ju i offentligheten
Citera
2018-10-15, 11:31
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
undrar vad som hänt med annas högra öga

https://postimg.cc/tnWvQgZc

Men jag dör 😂 varför åkte du inte hit https://instagram.com/idasbeautyswed...=1fuegbs39plc2
och gjorde bryna Anna? Du ser förjävlig ut med med de svarta sladdmärkerna i trynet 😳
Citera
2018-10-15, 11:53
Medlem
SvartaBjorns avatar
Och här kommer en liten påminnelse:
- Trådens topic är skvaller om Anna Book.
- Vi spekulerar inte om användares identiteter.

Och som vanligt finns det varningar att ta till...

/Moderator
Citera
2018-10-15, 14:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av commonfuckingsense
Fast det stämmer ju inte riktigt... finns ingen lärobok som förklarar varför folk är elaka och hur det kommer sig att man lägger energi på att diskutera någon man inte tycker om. Kan såklart dra mina egna slutsatser men då är ni alla psykopater och så tror jag kanske inte riktigt stallet är...
Jo det finns förklaringsmodeller kring det både inom psykologin och beteendevetenskapen.
Citera
2018-10-15, 15:31
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Om du har kunskaper inom psykologi och mänskligt beteende .. då är jag Stephen Hawking
Dessutom signalerar inte din hantering av svenska språket (inkl svordomar, syftnings- och stavfel) att du är speciellt skärpt eller kunnig.
Du är välkommen att läsa igenom mina inlägg och dela med dig av din professionalism genom att förklara varför jag och många andra "engagerar" oss i Tant Fyrkants liv. Skälen tillhör grunderna inom psykologin så de är jag helt övertygad om att du kan diagnosticera.
Väldigt få hatar Tant Fyrkant istället tillhör vi den grupp som hon själv så gärna hänvisar till. Vi som tillåter henne att "irritera och uppröra istället för att gå obemärkt förbi"
Hon borde m a o vara litet tacksam.
Senast redigerad av Boopidoo 2018-10-15 kl. 15:35. Anledning: Stavfel
Citera
2018-10-15, 16:43
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Om du har kunskaper inom psykologi och mänskligt beteende .. då är jag Stephen Hawking
Dessutom signalerar inte din hantering av svenska språket (inkl svordomar, syftnings- och stavfel) att du är speciellt skärpt eller kunnig.
Du är välkommen att läsa igenom mina inlägg och dela med dig av din professionalism genom att förklara varför jag och många andra "engagerar" oss i Tant Fyrkants liv. Skälen tillhör grunderna inom psykologin så de är jag helt övertygad om att du kan diagnosticera.
Väldigt få hatar Tant Fyrkant istället tillhör vi den grupp som hon själv så gärna hänvisar till. Vi som tillåter henne att "irritera och uppröra istället för att gå obemärkt förbi"
Hon borde m a o vara litet tacksam.

Tacksam. Skulle inte tro det. Hon har inte den förmågan.
En kollega till henne reser ju land och rike runt och drar in stålar med en show som heter Kort Glad och Tacksam.
Tant Fyrkant kunde ju försöka sig på detsamma men då med namnet Kåt Fet och Otacksam.
Citera
2018-10-15, 17:18
Medlem
Citat:
Har läst igenom dina kommentarer i den här tråden och det är fan skrämmande alltså. Det är flera saker du sagt som verkligen är helt fel. Jag har varit kund och ”följt efter” F till de butiker hon jobbar i för hon är förjävla duktig och kunnig, verkligen inte korkad nånstans. När jag kom för att handla i butikerna hon jobbat Och jag har frågat efter henne så har jag fått samma svar ”hon fick jobb på (...) så hon har tyvärr sagt upp sig och jobbar numera där så där kan du hitta henne”.
Har även en vän som känner både henne och hennes ex som du tycker verkar vara en bra kille, honom försörjde hon har jag fått berättat av mig för han brydde sig bara om att träna och tryckte dessutom testo i smyg och låg hemma och spela spel. HAN har en hel del skelett i sin garderob däremot så där får du tänka om, hon var inte den sämre halvan i det förhållandet om man säger så. Sen sa du någonstans att tjejen inte är ärlig med vart hon kommer ifrån, när jag frågade henne sa hon att hon är halv turkisk och 25% spansk, 25% svensk. Vilket stämmer då hennes pappa är från Turkiet och Anna är halv spansk, halv svensk. Du sa även i ett annat inlägg att Anna är finsk och det stämmer inte heller. I podden Nemo möter en vän berättar Anna att hennes mormor var gift med en finsk man och hennes mamma hade alltså en halvfinsk syster, det gör inte Anna till finsk. Du säger ofta hur korkade A och F är, du själv då? Inte många gånger du är grammatiskt korrekt och det finns inte ett spår av intelligens nånstans om man läser dina inlägg... du tycker även att kvinnorna vi diskuterar bara borde lyssna på alla här i forumet och leva så som ni anser är rätt så skulle allt va bra men om folk började leva som ni lär här på Flashback hade det slutat i en jävla katastrof! Du utger dig för att veta mycket om den här familjen men det är inte mycket du säger som stämmer... skrämmande nivå av elakhet och respektlöshet. Så ifrågasätter du deras psyke, personligheter och sätt att leva... jävligt intressant måste jag säga

Du skriver olika saker om hur du har kopplingar till Anna och hennes dotter. Du skriver i detta inlägg att du följer efter Felicia till de butiker hon arbetar på, lite stalkervarning. I ett annat inlägg påstår du att du känner en bekant som känner Anna eller om det var Felicia. Med vänner som dig så behöver Book inga fiender.
Citera
2018-10-15, 18:01
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Om du skulle ha läst psykologi på akademisk nivå, då skulle du inte uttrycka dig på det sättet och ditt sätt att hantera det svenska språket i skrift visar att du inte har betyg för att komma in på psykologlinjen på universitet.
Citera
2018-10-15, 20:42
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Anna Book har en förmåga att alltid skriva massiva texter utan styckesindelning. Undrar om sånt går i arv, nu när döttrarna ska blogga också?
Citera
2018-10-15, 20:57
Medlem
Finns det förutsättningar för realityn "Toledanos Värld" eller? Nu när Wahlgrens Värld blir tramsigare och tramsigare behövs en ny show där en diva krälar i misären och försöker ordna upp allt.

Även om det mesta redan har hänt finns de säkert fler godsaker framför oss!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in