2014-02-17, 23:54
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Word!

Nu har hon, Tunnan, skjutit sig själv i foten! Läser Denises IG och mellan raderna förstår man att det är AB som ligger bakom trakasserierna. AB kommer att ruttna inifrån och ut av avundsjuka och bitterhet. Hon göder verkligen sådana som mej med "gotterier" när hon lägger ut sitt byk på nätet. Hon är genomskådad! Snart sitter hon väl anhållen.
/Med kärlek & respekt, hörrni

Och Denise heter vad på instagram?
Citera
2014-02-18, 01:40
Medlem
ebba112s avatar
I kväll har polisen varit hos Anna enligt hennes instagram... Någon har varit hos henne två gånger och nu är hon orolig över alla nyfikna som kommer ställa frågor om helikopter, hundpatrull och 2 polisbilar som varit där hos henne...

Om hon inte skrivit om det själv hur fasiken skulle folk få reda på det...
Citera
2014-02-18, 02:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Jag läste på A.B:s instagram idag med skräckblandad förtjusning.
Ska mab ta den på allvar eller är allt bara ett stort skämt av humoristen Anna? En parodi på fjortisar som lever genom instagram? Hon kan väl inte vara seriös...?
Maken till ordbajseri får man leta efter.

Läste även "det öppna brevet till de hemska människorna."
Upprepningar och förvirring. Kan någon sammanfatta vad kvinnan vill ha sagt?

Eller hur! Och mitt bland den tre sidor långa extremkompakta texten, späckad med smileys och emojos, råkar hon avslöja sig. Hon skriver nämligen att hon sms:at till "de tre hemska", men att de inte svarat. (Konstigt!?) Därför är hon bara tvungen att skriva det "öppna brevet" så att "budskapet ska nå fram".

Hon som gick ut i pressen om att HON minsann aldrig skulle ha något med "de hemska" att göra. De skulle glömma att de någonsin hört hennes namn, hette det.

Hoppas hon blir inlagd på psyket så att hon kan få hjälp att komma till insikt om sitt sjuka beteende. Riktigt creepy är hon.
Senast redigerad av Flor-Ida 2014-02-18 kl. 02:12.
Citera
2014-02-18, 14:14
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LobotomeradEC
Kollade hennes instagram, helvete vilken smileytsunami som attackerade mina ögon. Har hon någon form av tourettes att lägga in så mycket smileys och figurer som möjligt?

Några teorier;

1.) Hon är en väldigt uttrycksfull person som gärna visar vad hon vill ha sagt, med extra smileys så alla förståndshandikappade förstår. Om man inte kan läsa mellan raderna hur glad hon är och hur väl hon vill alla.

2.) Hon går på droger och får tics när hon ska skriva, så hon gör smileys av misstag.

3.) Hon fastnade mentalt i 13-års åldern.
Citera
2014-02-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
I kväll har polisen varit hos Anna enligt hennes instagram... Någon har varit hos henne två gånger och nu är hon orolig över alla nyfikna som kommer ställa frågor om helikopter, hundpatrull och 2 polisbilar som varit där hos henne...

Om hon inte skrivit om det själv hur fasiken skulle folk få reda på det...

Får se om det blir Aftonbladet eller Expressen hon ringer först! Denna "någon" kanske är samma person som tidigare kastade en tändare på henne, ni vet då hon skrev om "mordhot"
Citera
2014-02-18, 17:33
Medlem
När jag läser om fläsksäckens esskapader kommer jag att tänka på ett av Galenskaparnas citat.

Hur kunde detta hända jag som blev så bra...
Citera
2014-02-18, 21:07
Medlem
Men var det verkligen henne gärningsmannen var ute efter? Kanske var det något helt annat för inte fan skickar väl polisen ut full utryckning med helikoptrar,patrullhundar mm för en stalker??? Hm, borde gå att hitta på Blåljus.se vad om det ligger nån rapport ute.

Denise heter imdeniselopez på ig men hon har tagit bort sitt inlägg om sin "stalker". Trots allt har jag förståelse att hon, DL tappar humöret och kan inte låta bli att fräsa ifrån då hon och syrran Pia Book försöker "kill it with silence".
Citera
2014-02-19, 02:12
Medlem
Spelar hon in musik fortfarande? Hon var rätt snäll som liten. Jag bodde bredvid hen i Nacka och fick intrycket att hon var en helt vanlig tjej, förutom fetman då.
Citera
2014-02-19, 06:44
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellensugarlunga
Spelar hon in musik fortfarande?

Nej, inte kommersiellt i alla fall. Senaste och enda riktiga hiten (syftar på 'ABC' alltså) var för 28 år sedan.
Citera
2014-02-19, 21:00
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellensugarlunga
Spelar hon in musik fortfarande? Hon var rätt snäll som liten. Jag bodde bredvid hen i Nacka och fick intrycket att hon var en helt vanlig tjej, förutom fetman då.

Berätta mer! Var hon en tjockis som liten också?
Citera
2014-02-19, 22:21
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Nej, inte kommersiellt i alla fall. Senaste och enda riktiga hiten (syftar på 'ABC' alltså) var för 28 år sedan.

Det är dags att vakna, Oddball...

Allas vår schlagerfavorit har haft en gedigen karriär som dessutom sannolikt kommer att fortsätta i många år.

Annas ytterst gedigna diskografi kan vi läsa om här...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Anna_Book
Citera
2014-02-20, 05:08
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det är dags att vakna, Oddball...

Allas vår schlagerfavorit har haft en gedigen karriär som dessutom sannolikt kommer att fortsätta i många år.

Annas ytterst gedigna diskografi kan vi läsa om här...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Anna_Book

Det du länkar till styrker mitt inlägg. Oplacerade låtar på Svensktoppen och singlar som inte ens orkat in på försäljningslistans topp 100 är väl knappast stommen i en "gedigen karriär" (vilket hon ju inte har).

Hon borde göra en duett med Don Bennechi, tror de skulle matcha varandra bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in