Vad vet vi om denna tjej? Bloggerska och dotter till Anna Book som ska försöka slå sig in i den svenska kändisvärlden genom sitt deltagande i Fångarna på fortet. Kommer hon att få en alldeles egen erotisk Flashback-novell?
Vad vet vi om denna tjej? Bloggerska och dotter till Anna Book som ska försöka slå sig in i den svenska kändisvärlden genom sitt deltagande i Fångarna på fortet. Kommer hon att få en alldeles egen erotisk Flashback-novell?
Gick i samma skola på mellan- och högstadiet. Hon var sjukt otrevlig, snobbig och skröt om att hon var Anna Books dotter (detta var alltså innan moderns "comeback" i let's dance). Nu ser hon ju lite mullig ut, men som 10-15åring var hon verkligen fet...
för att vara Anna Books dotter ser hon ju helt okej ut. Måste inte varit direkt lätt att bli matad av Anna som dotter. Tänk er Luncherna och middagarna liksom
"Jag ÄLSKAR iste! det är så sjukt gott... det är i princip det enda jag dricker när jag är i spanien, muuums!" Hahaha gillar verkligen hur hon var tvungen att klämma in att hon brukar vara i Spanien!!!!!!
Sen så var hon inge vidare snygg, antar att hon åker på en räkmacka pga sin morsas namn?
Herregud vilka patetiska människor i denna tråden! Tjejen är skitsöt, lite mullig men verkligen skitsöt... och absolut inte fet! Anna Book framstår som ett geni jämfört med patetiska losers som sitter och hackar på en helt normal ung tjejs utseende!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!