Homosexualitet är sammhällsomstörtande. Tillåter du homosexualitet (eller i alla fall uttryck av en sådan läggning) så måste du med samma logik tillåta andra sexuella läggningar.
Sen är det vetenskapligt bevisat att homosexualitet är överrepresenterade bland pedofiler. Ungefär som att invandrare är överreprsenterade i gruppvåldtäkt, våldtäkt, mord, stöld osv. Med den logiken borde vi stänga gränserna och gasa de vi redan har här.
Kristna präster som är föräldrar och har familj. Vad är egentligen grejen med präster och pedofili, går OT nu.
Senast redigerad av Masinga 2010-01-09 kl. 13:38.
Min källa är mina fördomar, oändlig källa av information...
Vickan sponsrar jag gärna, men icke några stjärtgossar!
Sveriges största bidragsstagare, det är nog kungahuset du borde "bitch about" när det gäller skattepengar istället för att bry sig om en parad. Du är bara pinsam.
Dom sprider aids -> Skördar liv.
Bögar som tokvänder eller har radikalepisoder i sitt liv där de får sig att börja ligga med män för att sedan efter fått aids (utan att veta om det) skapar en familj -> Delar med sin aids till sin nyblivna hustru.
Detta är ju snarare positivt då det ändå finns för mkt människor på jorden. Sen så bidrar ju homosexuella inte till att skapa fler ungar vilket är jävligt bra. Bara lebborna inte kör fuskknull.