Citat:
Ursprungligen postat av noonesname
"argument"
*De sprider aids - Ja alltså, alla som är smittade med aids kan sprida smittan vidare. Däremot är aids inget säreget för homosexuella utan heteropersoner kan också smittas och sprida smittan vidare. Bara så du vet.
*De är äckliga - lite diffust argument. Har de sämre hygien menar du? Förstår dock inte varför det skulle bero på deras läggning.
*De beter sig annorlunda - hur då och jämfört med vem? Finns väl ingen som är någon annan lik egentligen och bra är väl det!
*De tror att de ska ha samma rättigheter som en hetero - Varför ska en läggning avgöra vilka rättigheter man har rätt till? Vem är det som avgör dessa rättigheter? Hur funkar det med bisexuella?
*De är ofta stolta över sin läggning - Sweet! Så ska det vara! Inte skämmas för nåt!
*De är gay... och det är ju aldrig bra, eller hur? - Beror på vad du menar. Är du en tjej som är intresserad av en homosexuell kille så är det ju inte så bra för tjejen.
Och sist men inte minst:
*De tror att de är normala och att det inte är något allvarligt fel på dem. - Äh, du lider av samma åkomma men jag accepterar dig iaf!
Citat:
Ursprungligen postat av noonesname
Om jag såg en bög nån gång så vet jag inte vad jag skulle göra. Hört talas som sporten knacka bög?
Bögar är så äckliga, kan inte fatta hur äckliga de är. De är så superäckliga. Jag blir rädd.
Jag läste nån vetenskaplig artikel någon gång att homosexuella tydligen ser ut som riktiga människor och därför lätt smälter in! Du har förmodligen sett massvis med homosexuella utan att veta att de har varit homosexuella.