2010-01-12, 22:32
Medlem
Hammys avatar
fel på homosexualitet? Det är väl för fan inget fel på två blondiner som slickar varandras fittor?
Citera
2010-01-12, 23:21
Medlem
hyckleriet

deras kränkningar av grundläggande rättigheter såsom yttrandefrihet och religonsfrihet

rasismen, hur dom anser sig vara bättre och mer värda än andra grupper såsom tex zoofiler
Citera
2010-01-13, 00:01
Medlem
Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippflopp
rasismen, hur dom anser sig vara bättre och mer värda än andra grupper såsom tex zoofiler

Eller kanske framförallt pedofiler? I sådana fall är det knappast en åsikt homosexuella hyser exklusivt. Hör efter med din omgivning och försök bilda dig en uppfattning vilken av dessa båda läggningar människor i allmänhet är mer positivt inställda till.
Citera
2010-01-13, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuld
Eller kanske framförallt pedofiler? I sådana fall är det knappast en åsikt homosexuella hyser exklusivt. Hör efter med din omgivning och försök bilda dig en uppfattning vilken av dessa båda läggningar människor i allmänhet är mer positivt inställda till.
Vad vill du ha sagt, att om många runtomkring är positivt inställda så är det okej med rasism? Att du här väljer att försvara rasismen istället för att ta avstånd från den, bekräftar väl bara ännu mer mitt påstående.
Citera
2010-01-13, 00:27
Medlem
Homosexuella tjejer hamnar "off the market" och det finns därmed färre kvinnor att sprätta in kanelstången i.
Citera
2010-01-13, 00:36
Medlem
Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippflopp
Vad vill du ha sagt, att om många runtomkring är positivt inställda så är det okej med rasism? Att du här väljer att försvara rasismen istället för att ta avstånd från den, bekräftar väl bara ännu mer mitt påstående.

Var det ett försök läsa mellan raderna? Rent konkret går inte dra annan slutsats från mitt inlägg än att jag tyckte det värt poängtera "rasismen" du tillskriver dem knappast är homosexuella exklusiv.

Skulle jag våga mig på samma fria tolkande av ditt inlägg som du av mitt, finner jag sannolikt du här oavsiktligt visar prov på den avundsjuka riktad mot homosexuella du hyser, och därmed kritiserar dem otillbörligt.

För övrigt krävs för att ditt påstående ska bekräftas att jag är homosexuell, vilket inte stämmer.
Citera
2010-01-13, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuld
Var det ett försök läsa mellan raderna? Rent konkret går inte dra annan slutsats från mitt inlägg än att jag tyckte det värt poängtera "rasismen" du tillskriver dem knappast är homosexuella exklusiv.

Skulle jag våga mig på samma fria tolkande av ditt inlägg som du av mitt, finner jag sannolikt du här oavsiktligt visar prov på den avundsjuka riktad mot homosexuella du hyser, och därmed kritiserar dem otillbörligt.

För övrigt krävs för att ditt påstående ska bekräftas att jag är homosexuell, vilket inte stämmer.
avundsjuk på att inte vilja packa bajs i någons håriga röv? lägg av.....
Citera
2010-01-13, 03:04
Medlem
purity666s avatar
Mindre män kvar till mig. Har en olycklig crush på en söt bög ju.
Citera
2010-01-13, 08:35
Medlem
fetto5514s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
Men snälla nån, vad ska det här hjälpa? Homofober kommer väl inte ändra uppfattning på grund av den här tråden? Om du vill rädda världen; joina Läkare Utan Gränser.

Snarare tvärtom. Om du genom handling formulerar negativa tankar om någonting så visar forskning på att din attityd förändras åt samma håll.

Enkel socialpsykologi..
Citera
2010-01-13, 23:28
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammy
fel på homosexualitet? Det är väl för fan inget fel på två blondiner som slickar varandras fittor?

Sant! Det är mys. Men betänk att medellebban inte är porrstuk snygg.
Bögar är däremot as äckliga.
Citera
2010-01-26, 17:13
Medlem
TearZdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orbit-granit
Det var en intressant fråga. Ska verkligen försöka pressa ur mig ett svar.

Jag misstänker att homosexuella män är orsaken till det snedvridna kroppsidealet på kvinnor.
Jag tror att det är större andel homosexuella män i modeindustrin än i många andra yrkesgrupper.

Dessa får i uppdrag att exponera kvinnor, men ser inte det vackra i en kvinna som heterosexuella män gör. Dom vill ha smala kvinnor utan höfter och bröst. Lite pojkaktiga alltså.

Kvinnor för sig att män vill att kvinnor ska se ut så där.

Däri finns också förklaringen till vi heterosexuella män får stå och ta skäll av arga kvinnor som anser att vi har förvriden syn på kvinnor.
Och vi står bara förvånade och fattar ingenting och vet inte vad vi ska säga.

Vi tycker ju för fan inte ens att dessa spinkiga kvinnor är attraktiva!!

Japp. Det var det enda jag kunde komma på.

Gör vi inte?
Citera
2010-01-26, 23:30
Medlem
Ziggy.Starduzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzint
jag hoppas alla blir bögar så att jag kan få alla tjejjerna för mej själv
Detta är alltid mitt argument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera