2009-10-13, 13:10
Medlem
Amanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Du har missuppfattat det hela. Världen är inte överbefolkad. soptippar till länder i tredje världen är det, knappast vi i Sverige, här föds det tvärtom alldeles för få barn. Ett annat problem är just att det är lågutbildade och "dumma" som skaffar barn, särskilt flera barn då intelligentan bortprioriterar barn och familj, tråkigt nog.
Men du har rätt i en sak, vi behöver inte fler dumma människor. Vi behöver fler smarta människor.

Nej, här föds enligt mig inte alls för barn. Detta är min åsikt.
Och precis som du säger, det är oftast de lågintelligenta som trycker ut flest ungar mycket pga de lite smartare prioriterar karriär.
Slutar dumma människor att skaffa ungar så blir det helt enkelt en bättre värld.

En film jag f.ö rekomenderar i ämnet är såklart Idiocrazy. Se den!
Citera
2009-10-13, 13:35
Medlem
Qwakes avatar
ingen reproduktion. Och det är det enda jag kan tänka mig. Folk får vara bög om de vill, bara dem respekterar att man är hetero, dock tål jag inte riktigt att se två killar/tjejer kyssas/hångla det känns bara onaturligt.
Citera
2009-10-13, 17:05
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orbit-granit
Det var en intressant fråga. Ska verkligen försöka pressa ur mig ett svar.

Jag misstänker att homosexuella män är orsaken till det snedvridna kroppsidealet på kvinnor.
Jag tror att det är större andel homosexuella män i modeindustrin än i många andra yrkesgrupper.

Dessa får i uppdrag att exponera kvinnor, men ser inte det vackra i en kvinna som heterosexuella män gör. Dom vill ha smala kvinnor utan höfter och bröst. Lite pojkaktiga alltså.

Kvinnor för sig att män vill att kvinnor ska se ut så där.

Däri finns också förklaringen till vi heterosexuella män får stå och ta skäll av arga kvinnor som anser att vi har förvriden syn på kvinnor.
Och vi står bara förvånade och fattar ingenting och vet inte vad vi ska säga.

Vi tycker ju för fan inte ens att dessa spinkiga kvinnor är attraktiva!!

Japp. Det var det enda jag kunde komma på.

Det var inte så dåligt påkommet, o du har säkert helt rätt i det du skriver...
Citera
2009-10-19, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzint
jag hoppas alla blir bögar så att jag kan få alla tjejjerna för mej själv

haha ja de vore fint, satan va du skulle få knulla för att bevara mänskligheten
Citera
2010-01-06, 19:49
Medlem
Utökad risk för hemorojder, ändtarscancer, sprucken prostatakörtel och svårigheter att hålla tillbaka avföringen på äldre dar, annars är det bara att tuta på
Citera
2010-01-06, 22:25
Medlem
Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolger75
Utökad risk för hemorojder, ändtarscancer, sprucken prostatakörtel och svårigheter att hålla tillbaka avföringen på äldre dar, annars är det bara att tuta på:skamsen:

Medicinska expertisen yttrar sig hör jag. Vore intressant höra varifrån du fått prostatan skulle rupturera. Homofobiskt önsketänkade ingår inte i patogenesen, och är inte tillräckligt för klassas som riskfaktor.
Citera
2010-01-06, 22:36
Medlem
Kvällspasset i P3. Så jävla jobbigt.
Citera
2010-01-06, 22:37
Medlem
BrownEyedBoys avatar
d blir inga barn
Citera
2010-01-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naganof2
Jag är ju inte precis hårt kristen men många skulle nog hävda att det är en synd

Och i och med det så blir ju det dåliga med det att du hamnar i helvetet

Exakt varför är det en synd att vara Homosexuell? Inte för att jag är det själv. Kärleken har ju inga gränser? Vem bestämmer vem som får bli kär i vem? Gud? Reinfeldt?

Knulla det. Alla är lika värda oavsett sexuell läggning!

Nej, jag är inte vänsterdragen. Jag har bara lite förstånd!
Citera
2010-01-09, 08:14
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-JG
Finns det något dåligt med bögar? Jag vill verkligen veta, för om du kan se någonting jag inte ser vill jag bli upplyst och arbeta i samma riktning som du. Är inte det du verkligen vill? Att vi blir ett enat folk?

Homosexualitet är en dödsynd...

Det räcker för mig!
Citera
2010-01-09, 11:38
Medlem
något som är dåligt med homosexualitet är att det är en vidrig sexuell abnormitet och att det är politiskt inkorrekt att erbjuda dessa människor ett normalt liv då hormonbehandling borde fungera om defekten upptäcks i unga år. istället får dessa olyckliga själar ett helvete i skolan och på abretsplatsen. nämn något mer onaturligt än att köra in en penis i rectum
Citera
2010-01-09, 12:30
Medlem
Ted.Bundys avatar
Det "dåliga" med homosexualiteten är att massvis med personer runt omkring lägger ner en massa tid på att bry sig om homosexualitetens "vara eller inte vara."

MVH/Ted Bundy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in