Citat:
Ursprungligen postat av KortKäpp
Vad var det förresten DU så gärna ville diskutera som försvinner i allt spammande? Ah (kikar på ciatet högre upp i detta inlägg) en mer kortfattad version av ditt budskap blir det kärnfulla:
"Du har fel. Håll käften nu."

Jag vill diskutera (eller snarare läsa) nyheter, kommentarer, skvaller, erfarenheter etc. om själva fallet alt. liknande fall och fenomen.
Jag säger inte att du har fel, bara att du mer än väl har redogjort för din ståndpunkt. Sen är du fri att skita i min åsikt bäst du vill (vilket du troligen också gör

). Jag är bara trött på att läsa sida efter sida med argument för varför media/flashbackare/löst folk misstänkliggör udda sexuella beteenden, leker mobb, and so on. Det är mer kritik för sin egen skull än relevant kritik, särskilt när argumenten upprepas för 74:e gången.
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Jag har erfarenhet av att ha blivit "groomed" som 12 och 13 aring, samt att jag har flera vaninnor som blivit utsatta for bade det ena och det andra, men nagot ens i narheten av det som hant med dom har flickorna har jag ingen erfarenhet av.
Jag undrar hur vanligt det här är, alltså hela spektrat från virtuell antastning och grooming till den här sortens grova brott. Man får ju intrycket av att det är snudd på vardagsmat, vilket är en otäck tanke.