2009-03-30, 17:30
Medlem
olvert01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carliz
Nu är ju huvudmannen i ligan, som ni syftar på, inte heller åtalad för våldtäkt. Det är andra som är det.

Men för medhjälp till våldtäkt..
Så om hon vetat om detta är hon väl skyldig till skyddande?
Citera
2009-03-30, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olvert01
Men för medhjälp till våldtäkt..
Så om hon vetat om detta är hon väl skyldig till skyddande?

Vad är det som får dig att tro att hon har vetat om det?

Tror du inte att polisen har hållt förhör med henne?
Citera
2009-03-30, 17:46
Medlem
KortKäpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olvert01
Det har antytts att Thxmas Jxbenius har en sambo som varit medveten om hans gillande av gruppsex/gangbang och vetat om vad han har hållit på med..

Borde inte denna
nxmn
Persxxxummer

plockas in och åtalas för skyddande av brottsling??

Vad tycker ni?

Åklagaren har uppenbarligen inte funnit skäl att väcka åtal bakom dessa anonyma "antydningar".
Men vafan, kan du inte svänga förbi och misshandla henne lite själv, bara för säkerhets skull liksom? Annars kanske någon annan idiot känner sig manad nu när du väckt tanken och angett måltavlan...
Senast redigerad av KortKäpp 2009-03-30 kl. 18:03.
Citera
2009-03-30, 17:57
Medlem
KortKäpps avatar
@ olvert01:

http://www.youtube.com/watch?v=xBFqe_3M2Z8
Citera
2009-03-30, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carliz
Nu är ju huvudmannen i ligan, som ni syftar på, inte heller åtalad för våldtäkt. Det är andra som är det.

Och allt jag skrev är ett påpekande, oavsett vem de handlar om. Bara för man samtycker till en sak betyder de inte man skyddar någon.
Citera
2009-03-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RallyHarry
Eftersom Beckroth inte får diskuteras i en egen tråd här på flashback (yttrandefrihet?) så blir det ganska oundvikligt att hennes förehavanden diskuteras i de trådar som berör de ämnen som hon för stunden härjar i.

Ska väl påpeka att jag inte försvarar någon, men jag vill läsa om detta fall, inte deras vendettor. Det kan de lösa någonannanstans än i denna tråd, tappar intresset när jag läser spaltmeter om den ena dum ihuvet och den tredje hackar hit osv... Jag vill läsa och disskutera dessa personer, inte några jävla bifigurer som livnär sig på detta (eller på varandra)
Citera
2009-03-30, 19:24
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KortKäpp
Vad var det förresten DU så gärna ville diskutera som försvinner i allt spammande? Ah (kikar på ciatet högre upp i detta inlägg) en mer kortfattad version av ditt budskap blir det kärnfulla:

"Du har fel. Håll käften nu."
Jag vill diskutera (eller snarare läsa) nyheter, kommentarer, skvaller, erfarenheter etc. om själva fallet alt. liknande fall och fenomen.

Jag säger inte att du har fel, bara att du mer än väl har redogjort för din ståndpunkt. Sen är du fri att skita i min åsikt bäst du vill (vilket du troligen också gör ). Jag är bara trött på att läsa sida efter sida med argument för varför media/flashbackare/löst folk misstänkliggör udda sexuella beteenden, leker mobb, and so on. Det är mer kritik för sin egen skull än relevant kritik, särskilt när argumenten upprepas för 74:e gången.

Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Jag har erfarenhet av att ha blivit "groomed" som 12 och 13 aring, samt att jag har flera vaninnor som blivit utsatta for bade det ena och det andra, men nagot ens i narheten av det som hant med dom har flickorna har jag ingen erfarenhet av.
Jag undrar hur vanligt det här är, alltså hela spektrat från virtuell antastning och grooming till den här sortens grova brott. Man får ju intrycket av att det är snudd på vardagsmat, vilket är en otäck tanke.
Citera
2009-03-30, 19:26
Medlem
Jag fick ett sånt glädjande besked att mitt ”tjat” lönat sig.
Beträffande tjejen som jag tror vart utsatt för liknande,kanske samma män.
Hon ringde till polisen fick nummer till aktuella utredarna.
Citera
2009-03-30, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Den startade i fredags, hur du nu kunde missa det? Idag startade den om pga jäv.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1516687/nu-borjar-rattegangen-i-sexbrottsharvan-om

Vet att den fick tas om pga jäv, men missade att det var idag den skulle tas om.

Undrade också om de tvingats släppa någon?
Citera
2009-03-30, 19:37
Medlem
KortKäpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hag22
Jag fick ett sånt glädjande besked att mitt ”tjat” lönat sig.
Beträffande tjejen som jag tror vart utsatt för liknande,kanske samma män.
Hon ringde till polisen fick nummer till aktuella utredarna.

Hoppas det hjälper henne att må bättre i längden.
Citera
2009-03-30, 19:44
Medlem
KortKäpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Undrade också om de tvingats släppa någon?

Vilka, om några, av dessa sitter häktade?
Senast redigerad av KortKäpp 2009-03-30 kl. 19:49.
Citera
2009-03-30, 20:38
Medlem
Jag fattar inte hur män/unga pojkar av idag funderar, om de tror att en 14-åring "är med på" dessa vidrigheter. Hon är ju för helvete inte vuxen nog att sortera begreppen!!!!

För övrigt mognar dagens dagisuppfödda barn "I HJÄRNAN" way mycket senare än förr, så man skulle kunna höja lovlighetsgränsen till typ 20 år. Man hittar ju fan tjejer i 20-årsåldern som tjatar om att göra om sig för att de inte duger. Titta på drottning Silvia. En fullvuxen tant som "trodde" att hon inte var vacker, krympte näsan och ser idag ut som en fågelholk utan holk. Varför? Jag säger bara: Brainwashed av den borgerliga pressen.

Brainwashed av den manligt dominerade ägarkretsen i slaskmediabranchen.

Sen klagar ni på att era systrar borde veta bättre! Snuskigt att bara komma på tanken att tänka så. Och - medbrottsligt. Jävla peddos helt enkelt. Man äcklas.

Hängas uppoch ner i pungpåsarna - ja!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in