2009-03-28, 22:55
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychoo
Orkar inte läsa genom allt skitsnack i den här tråden så jag frågar...

Det står i AB "I det hemliga sexsällskapet finns också en känd nöjesprofil, en lärare och en direktör. "

Har det skrivits nåt om vem den "kända" nöjesprofilen är?

kika här:http://tortyrkammaren.blogspot.com/

Ja Ha*se Å*s är nöjes pedofilen
Citera
2009-03-28, 23:00
Medlem
BoISarens avatar
Allting finns i tråden
https://www.flashback.org/showpost.php?p=15847642&postcount=717

Kanske en mod kan lägga det i trådstarten?
Citera
2009-03-28, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KortKäpp
Hävdar du. Citat tack.

Var står jag då så uppenbart?

Men herregud, hur kan du ens ställa den frågan.
De citaten är alldeles för många - skulle ta en hel natt att skriva ner dem.
Du har genomgående skrivit så mycket dynga här - hävdat att mina åsikter härrör från stenåldern - för att jag tydligt upprörs över dessa vidriga gubbars framfart.
Citera
2009-03-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KortKäpp
Hävdar du. Citat tack.

Var står jag då så uppenbart?

Edit: Fast eftersom ditt menlösa hackande är rätt OT så kan du ju bara sluta också.

I denna tråd diskuteras allt rörande dessa gärningar.
Jag förstår - med tanke på att du så uppenbart saknar självkritik - tycker att mitt hackande?! är OT, medan dina kommentarer varit meningsfulla.
Citera
2009-03-28, 23:51
Medlem
aklons avatar
Oavsett vad utfallet blir i detta brottsmål borde det vara olagligt att utmåla någon som våldtäktsman innan vederbörande faktiskt blivit dömd i domstol. Han kan beskrivas som misstänkt eller skäligen misstänkt för våldtäkt men inte som våldtäktsman förrän han faktiskt dömts för brottet. Allt annat är ju att ta lagen i egna händer och döma personen på förhand. Nämndemän är människor och påverkas liksom alla andra av media eller det allmänna medvetandet vilket ju i sin tur kan påverka rättsprocessen. Illa för den person som faktiskt är oskyldig men som redan på förhand dömts av media för att det säljer lösnummer. Han får sannolikt svårt att övertyga omgivningen om sin oskuld även om han till slut skulle frikännas. För det som stått i tidningarna är ju säkert sant.
Senast redigerad av aklon 2009-03-28 kl. 23:55.
Citera
2009-03-29, 00:00
Medlem
KortKäpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Men herregud, hur kan du ens ställa den frågan.
De citaten är alldeles för många - skulle ta en hel natt att skriva ner dem.

Nä du sötnos. Antingen kan du hitta ETT eller TVÅ citat - jag förstår att du är en upptagen man så jag nöjer mig med det - som styrker att jag "vid flera tillfällen utryckt förakt för tjejerna, på ett eller annat sätt" som du sa att jag har. Eller framstå som just så osaklig som du uppenbarligen är.

Eller, lämpligtvis, knipa. Om du nu inte avser att DISKUTERA något, vilket är vad detta forum är till för...

Att som en trasig grammofonskiva upprepa att de debattörer vars åsikter du inte delar är vidriga, att dom sannolikt är sexförbrytare yaddia-yaddi-ya är irrelevant dravvel. Har du så uppenbart rätt borde det vara en baggis att ARGUMENTERA för det i stället.
Citera
2009-03-29, 08:16
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aklon
Oavsett vad utfallet blir i detta brottsmål borde det vara olagligt att utmåla någon som våldtäktsman innan vederbörande faktiskt blivit dömd i domstol. Han kan beskrivas som misstänkt eller skäligen misstänkt för våldtäkt men inte som våldtäktsman förrän han faktiskt dömts för brottet. Allt annat är ju att ta lagen i egna händer och döma personen på förhand. Nämndemän är människor och påverkas liksom alla andra av media eller det allmänna medvetandet vilket ju i sin tur kan påverka rättsprocessen. Illa för den person som faktiskt är oskyldig men som redan på förhand dömts av media för att det säljer lösnummer. Han får sannolikt svårt att övertyga omgivningen om sin oskuld även om han till slut skulle frikännas. För det som stått i tidningarna är ju säkert sant.

Gäller det enbart i detta brottmål? Varken Christine Schürrer eller Toni Alldén har en lagakraftvunnen dom i ett brottmål hittills i sina respektive liv. De båda har sedan länge benämnts mördare, ja trots att ingen av dem har erkänt mord.
Citera
2009-03-29, 10:17
Medlem
Vad tror du?

Jag tror inte att många män skulle erkänna detta öppet men eftersom det sägs att internet aldrig skulle vuxit så lavinartat utan porrsiter och man adderar det faktum att fartblindhet även drabbar andra saker än bilkörande så tror jag inte att ett par nakna tuttar imponerar på någon längre!

Jag är ganska övertygad om att folk trubbas av efter ett tag och jämför man med tiden innan internetbredband fanns i var mans hem så var det faktiskt mycket mer återhållsamt och modest, i alla fall på ytan!

Citat:
Ursprungligen postat av Hag22
... välorganiserat med män fruktansvärda handlingar.Sperma urin analt piskning fastbunden fotografering /filmning. Kan det vara så många män som gillar sånt här
Citera
2009-03-29, 10:57
Medlem
aklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Gäller det enbart i detta brottmål? Varken Christine Schürrer eller Toni Alldén har en lagakraftvunnen dom i ett brottmål hittills i sina respektive liv. De båda har sedan länge benämnts mördare, ja trots att ingen av dem har erkänt mord.
Nej, alla brottsmål.
Citera
2009-03-29, 11:02
Medlem
BoISarens avatar
Det verkar alltså vara som jag "trodde".
Citat:
Efteråt fick tjejerna pengar och därefter hotades tjejerna med att det hela hade filmats och skulle skickas ut till deras föräldrar och läggas ut på nätet om de inte fortsatte ställa upp på sex.
Läs vidare på länken...
http://beckroth.se/?p=6275
Senast redigerad av BoISaren 2009-03-29 kl. 11:05.
Citera
2009-03-29, 11:12
Medlem
YONIs avatar
Något som väcker reaktion och avsky hos mig är just det faktum att gubbarna utnyttjat svaga och trasiga unga tjejer. Själva sexköpet är en sak. Visserligen förbjudet i vår lagbok, men inget som upprör mig speciellt. Det kommer alltid att finnas män/gubbar som har behov av att köpa sex av olika anledningar och unga som behöver pengar.

Hela kopplerihärvan handlar vad jag förstår att gubbarna har utnyttjat dessa unga trasiga tjejer till våldssex. De har blivit filmade i dessa situationer och hängts ut på internet. Allt för att locka flera gubbar till den lilla kretsen. Våldtäkt och övergreppen är det som väcker min avsky för dessa fega kräk.

De kan leka på lika vilkor med likasinnade och inte tvinga unga flickor till saker som de inte förstår, med pengar och vad jag nu förstår även hot.
Senast redigerad av YONI 2009-03-29 kl. 11:24.
Citera
2009-03-29, 11:17
Medlem
KortKäpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hag22
Sperma urin analt piskning fastbunden fotografering /filmning. Kan det vara så många män som gillar sånt här

Det är väl en del män/kvinnor som gillar någon/några/alla dessa saker med andra män/kvinnor som delar deras smak beroende på läggning.

Problemet här är inte att det förekommit ovanliga - och i mångas ögon osmakliga - sexuella handlingar utan med VEM och på vilka VILKOR.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in