Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Bra skrivet av Ragata. Jag själv var oerhört naiv när jag var fjorton. Ni kan ju tänka er att tjejerna mådde skit efter den första våldtäkten och antagligen var helt apatiska. Skulle inte förvåna mig om den manipulative 40-åringen ringde och tjatade hål i huvudet på dem för att de skulle göra om det, fastän det var så hemskt första gången. Han verkar jävligt slipad, den jävla ormen.
Spekulation igen va? Lätt att "tänka sig" saker som sedan genast blir "sanning".
Citat:
En av flickorna var dessutom drogberoende.
Men vissa debatterar som om dom alla givetvis var det...
Citat:
Som någon sa här förut, bara för att man KAN göra något behöver det inte betyda att man bör göra det.
Men bara för att man gör något man inte bör (vilket jag helhjärtat håller med om i detta fall - skulle inte ta i något sådant här med tång) kanske man inte bör straffas och hängas ut heller?
Citat:
Hela den här diskussionen visar hur hela samhället dömer kvinnor väldigt hårt när det handlar om sex. Så länge som samhället har den här synen på prostituerade kommer det aldrig vara möjligt att legalisera prostitution. Det kommer alltid att finnas kvinnor som vill ta sig ur prostitutionen och hur ska de göra det när de blir så hårt kritiserade och stigmatiserade av samhället? Fy fan!
Jag tror också att det varit ett ordentligt trauma för dom (som jag förstått det) åtta av nio tjejer som INTE polisanmälts när dom kontaktats som konsekvens av utredningen av det första fallet...