2009-03-27, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Som jag sagt tidigare så hoppas jag att offren i det här fallet lämnas utanför Flashback.

Jag tror, och hoppas, att de flesta håller med mig.

Offer och offter... det beror ju på om man håller med eller inte.
Men om det är brottsligt att lämna ut så håller jag med..
Citera
2009-03-27, 19:58
Medlem
couchfishings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreamboi123
Offer och offter... det beror ju på om man håller med eller inte.
Men om det är brottsligt att lämna ut så håller jag med..
Släng ut en naken helbild på dig själv med namn och adress skrivit på din bröstkorg, här på flashback, så ska jag kanske fundera på att eventuellt överväga det.
Citera
2009-03-27, 20:01
Medlem
Släng ut en naken helbild, här på flashback, på dig själv med namn och adress skrivet på din bröstkorg, så ska jag kanske fundera på att eventuellt överväga det.
Citera
2009-03-27, 20:01
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av couchfishing
Släng ut en naken helbild på dig själv med namn och adress skrivit på din bröstkorg, här på flashback, så ska jag kanske fundera på att eventuellt överväga det.

jag kräver även en pet flaska uppkörd där solen inte skiner
Citera
2009-03-27, 20:06
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
jag kräver även en pet flaska uppkörd där solen inte skiner
Då ska du få det också! Skicka gärna PM med adress där vi kan träffas.
Citera
2009-03-27, 20:10
Medlem
Det är inte så självklart att de är de offer som tidningarna vill mena på...
Det är nog mer sannolikt att de tänder på gangbangs o sex med anonyma äldre män. Antagligen tänder på hårt sex också eftersom dom kommit tillbaka till nya träffar efter att ha blivit "våldtagna" den första. Gränsen för var våldtäkt går blir då svår att avgöra. Kanske har den överträds vid något tillfälle men att kalla dem för "offer" känns inte riktigt rätt. Det handlar trots allt om tjejer som låtit sig köpas som handelsvaror och från början förstått att de kommer få suga duktigt med kuk +annat
Citera
2009-03-27, 20:11
Medlem
Eomins avatar
Fyfan vilka jävla nollor det finns här inne. Som kille har man nog svårt att förstå vilken skam det finns i samband med att sälja sex, bara omgivningens syn har ju gjort att tanken alltid varit orimlig för mig. Men sedan själva grejen med att någon köper rättigheten till ens kropp och ens sexualitet... Nej, jag kan inte tänka mig att det är så stor skillnad mellan det och våldtäkt, förutom att man inte kämpar emot och säkert måste ställa upp på både det ena och andra för pengarna...

Det här är småflickor! Det behövs ingen större hållhake på dem än att deras föräldrar skulle få veta så var de troligen fast. Jag ser dom som offer. Offer för en äcklig värld där folk fortfarande anser sig ha rätten att köpa sig till andra människors kroppar och sinnen.

Klart folk gör dumma saker när de är unga. Själv skar jag mig, andra började knarka och alldeles uppenbart så sålde sig flera. Men man gör inte rationella beslut som ung och det är dom här äckliga jävla gubbarna fullständigt medvetna om. Att man som ung tjej på internet dessutom får 50 förslag på olika sexuella aktiviteter mot betalning bara man går in på en chat lär ju så en tanke hos flera, och spelar torskarna ut korten väl sedan och hotar med att skicka nakenbilderna till föräldrar och kompisar eller lägga upp dem på internet så ställer man troligen upp fler gånger hellre än att det inträffar. Dessutom vet varenda tjej nu för tiden att det inte är någon idé att anmäla våldtäkter för det finns inte stor chans att man går därifrån med något annat än ännu större skam, så hur ska småtjejer som dessutom fått pengar för att bli våldtagna känna inför sina chanser att få hjälp?
Citera
2009-03-27, 20:12
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Det är nog mer sannolikt att de tänder på gangbangs o sex med anonyma äldre män. Antagligen tänder på hårt sex också eftersom dom kommit tillbaka till nya träffar efter att ha blivit "våldtagna" den första. Gränsen för var våldtäkt går blir då svår att avgöra. Kanske har den överträds vid något tillfälle men att kalla dem för "offer" känns inte riktigt rätt. Det handlar trots allt om tjejer som låtit sig köpas som handelsvaror och från början förstått att de kommer få suga duktigt med kuk +annat
Du har fel...
Citera
2009-03-27, 20:15
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:

Så bara för att det inte är helt 100% säket för dig att dom är offer så vill du gärna hänga ut dom här för att sätta spiken i kistan, för att värkligen göra dom till offer så att säga.
Citera
2009-03-27, 20:17
Medlem
couchfishings avatar
Citat:
Eller så är de lättmanipulerande, psykiskt instabila/sjuka småtjejer som är narkotikaberoende?
"+annat" Är det detsamma som, av männen framkallade, blödande sår, kräkningar och gråt?
Jag tror de (flickorna/tjejerna) var lika kåta som jag är när jag tänker på din kommande nakenbild
Citera
2009-03-27, 20:19
Medlem
..tänkte till lite o ni har en poäng i det ni säger.
Citera
2009-03-27, 20:22
Medlem
slugs-Ps avatar
Tycker jag är bra gjort av dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in