2009-03-28, 02:29
Medlem
adolfbubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cebe
Sperma+fitta+tid kan ibland lukta som ruttna fiskbullar i hummersås, den från ABBA.

HAHAH!! Fyfan vad jag skrattar. Alltid finns det nån som sätter en klockren och detaljerad beskrivning! ..."den från ABBA"

Citat:
Jag tycker att fiskar brukar lukta sperma. Speciellt mört.

Sedan denna
Vore kul om man började säga att fiskar luktade kuk respektive fitta, istället för tvärtom! HAHA!
Senast redigerad av adolfbubbla 2009-03-28 kl. 02:31.
Citera
2010-02-02, 11:01
Medlem
Merzzedess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suckmydeck
en sak jag funderat på ett tag... det är typ allmänt vedertaget att det kvinnliga könsorganet skulle lukta fisk men av egen erfarenhet är detta inte speciellt vanligt. ok om man inte tvättat sig på flera dagar men hur många sköter sin hygien så illa?

sanningen är snarare den att sperma luktar rutten fisk. inte när den är precis färsk men ge det en timme eller två och det stinker. har varit med om att man har sex med en snubbe, han kommer och när man kanske ska snacka lite i micken en stund senare stinker det. personen i fråga har till och med duschat (annars hade jag iofs inte kommit på tanken att ge ett blåsjobb) men uppenbarligen inte kommit åt alla skrymslen och vrån.

har läst en hel del inlägg här på fb där killar raljerar om äckliga fittlukter men min fråga är då: är ni medvetna om att ni inte så sällan luktar allt annat än hallonpaj?
tilläggas bör att jag har haft sex med andra tjejer och utgår alltså inte bara från mitt eget organ.

Hahaha WORD! Jag vet inte riktigt vad jag kan säga att min tjej luktar men inte är det fisk, och hon luktar gott.
Mina ex-killar däremot hade en mkt mer unken doft ÄVEN efter dusch, det var ju själva sperman som luktade....pyton/rutten fisk/kompost
Citera
2010-02-02, 15:42
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merzzedes
Hahaha WORD! Jag vet inte riktigt vad jag kan säga att min tjej luktar men inte är det fisk, och hon luktar gott.
Mina ex-killar däremot hade en mkt mer unken doft ÄVEN efter dusch, det var ju själva sperman som luktade....pyton/rutten fisk/kompost

Yeah right

En kuk kan aldrig lukta lika äckligt som en fitta. Allt gnäll om att sperma luktar förstår jag inte. Dina ex-killars sperma kanske var rutten eller nåt, infekterad av könsjukdomar kanske.

Sperma luktar inte äckligt på normala och friska killar...som mig som exempel.

Nu när du leker runt och har lite trendsex med tjejer istället är det klart att du då förskönar dem samtidigt som du gör det motsatta med de killar du haft. Det är rätt populärt bland tjejer nuförtiden att klanka ner på killar dessutom.

Minns en 18 årig och annars väldigt snygg och fräsch tjej jag hade. Hennes morgonfitta luktade dansk ost eller nåt och det var innan jag hade knullat henne (så du inte skyller på att det är sperman som luktar ). Den lukten tror jag inte att en kuk kan utsöndra.
Citera
2010-02-02, 15:46
Medlem
Tjejer lucktar inte fisk, de luktar räkor. Jag gillar räkor.

Jag gillar också lukten av fitta på min kuk. Mysigt att känna de blandade dofterna av mig och henne under dagen om man tex tog en snabbis till frukost lördag-söndag morgon.
Citera
2010-02-02, 16:56
Medlem
LaResistances avatar
Har också funderat på detta fenomen som man hört om sedan barnsben, är långt ifrån oskuld och har själv aldrig bevittnat detta. När det gäller sperma kan jag bara tala för mig själv och där luktar det inte fisk. Vad är det för människor ni stött på egentligen?

Det närmsta jag kommit "fisk", eller snarare en liten varm sursöt doft (mest sur) var dagen efter jag tömt mig i en brud som inte hade duschat efter sex. Men det luktade fan inte fisk.

Yes, jag vet hur fisk luktar.
Citera
2010-02-02, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger

Jag gillar också lukten av fitta på min kuk. Mysigt att känna de blandade dofterna av mig och henne under dagen om man tex tog en snabbis till frukost lördag-söndag morgon.

+1. Jag håller med dig
Citera
2010-02-02, 17:30
Bannlyst
Jag håller med dig.
Killar kan allt lukta för jävligt med.
Dock brukar de flesta sköta det där galant men det finns en del äckelpäckel med...
Citera
2010-02-02, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger

Samma här
Citera
2010-02-02, 21:00
Bannlyst
Generellt så upplevs väl könsdoft som nånting positivt av både människor och djur. Annars skulle ju inte människor och djur föröka sig. Kanske det är aspiesar som är överkänsliga, alltså ni som klagar? Aspiesar tycker ju att både lukter och ljud är jobbiga.
Citera
2010-02-02, 21:28
Medlem
DoktorDoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superKing
Tycker sperma luktar badhus. Typ när man glider förbi trappan där alla jävla uteliggare har dragit en runk så luktar det som om man hade klor vatten i näsan.

Sorry för ot, men måste bara ställa en snabb fråga. Vart ligger denna uteliggar-runk-trapp?
Citera
2010-02-02, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suckmydeck
en sak jag funderat på ett tag... det är typ allmänt vedertaget att det kvinnliga könsorganet skulle lukta fisk men av egen erfarenhet är detta inte speciellt vanligt. ok om man inte tvättat sig på flera dagar men hur många sköter sin hygien så illa?

sanningen är snarare den att sperma luktar rutten fisk. inte när den är precis färsk men ge det en timme eller två och det stinker. har varit med om att man har sex med en snubbe, han kommer och när man kanske ska snacka lite i micken en stund senare stinker det. personen i fråga har till och med duschat (annars hade jag iofs inte kommit på tanken att ge ett blåsjobb) men uppenbarligen inte kommit åt alla skrymslen och vrån.

har läst en hel del inlägg här på fb där killar raljerar om äckliga fittlukter men min fråga är då: är ni medvetna om att ni inte så sällan luktar allt annat än hallonpaj?
tilläggas bör att jag har haft sex med andra tjejer och utgår alltså inte bara från mitt eget organ.

Det här är ju fullständigt sjukt. Hur skulle en kroppsvätska kunna lukta rutten fisk efter två timmar? Det är ju inga kemikalier vi talar om. Sperma innehåller ju ungefär samma saker som blod och blod luktar ingenting. Det enda jag känt att sperma luktar är en aningens sötaktig doft som enbart är trevlig.
Citera
2010-02-02, 21:43
Medlem
Fast när jag väl tänker på det så luktade min förra tjejs fitta inte så gott. Den påminde mig om fisklukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in