Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Det här är ju fullständigt sjukt. Hur skulle en kroppsvätska kunna lukta rutten fisk efter två timmar? Det är ju inga kemikalier vi talar om. Sperma innehåller ju ungefär samma saker som blod och blod luktar ingenting. Det enda jag känt att sperma luktar är en aningens sötaktig doft som enbart är trevlig.
Har inga som helst fel på mitt luktorgan men sen är det väl från person till person i vilket fack man placerar en viss lukt/doft.
Som det diskuterats tidigare i den här tråden så är en rimlig förklaring att den absolut värsta/bästa (återigen ens personliga smak som avgör) lukten den som uppkommer av blandningen fittslem och sädesvätska. Den luktar enligt mig rutten fisk och kan av förklarliga skäl finnas både på kuk och i fitta.
Min poäng med tråden var mest att belysa att det finns en en miljard inlägg på fb om olika tjejers skabbiga fittlukt men väldigt lite om hur snoppar luktar/kan luktar. Män har ju också naturliga smörjmedel under förhuden som utsöndrar lukt och sperma som legat ett tag luktar inte rosor. Det borde väl alla kunna enas om? Tror att brist på självinsikt vad det gäller könsorgan har drabbat många karlar på fb.