2010-02-02, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4DD3
Fast när jag väl tänker på det så luktade min förra tjejs fitta inte så gott. Den påminde mig om fisklukt.

Ptja, ni aspiesar blir väl ofta barnlösa också, vad jag har förstått, när allt är så jobbigt.
Citera
2010-02-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Ptja, ni aspiesar blir väl ofta barnlösa också, vad jag har förstått, när allt är så jobbigt.
Nu förstod jag inte riktigt. Den som jag är med nu smakar och luktar ju ljuvligt.
Citera
2010-02-03, 00:51
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorDoktor
Sorry för ot, men måste bara ställa en snabb fråga. Vart ligger denna uteliggar-runk-trapp?

Jävlar vilken suspekt fråga.

Tycker faktiskt inte att fitta/kuk-combon luktar så illa som många vill göra gällande. Det luktar ju... knull, liksom. Varken mer eller mindre. Och iom att knull är rätt trevligt, så, ja, ni fattar.
Citera
2010-02-10, 14:50
Medlem
suckmydecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Det här är ju fullständigt sjukt. Hur skulle en kroppsvätska kunna lukta rutten fisk efter två timmar? Det är ju inga kemikalier vi talar om. Sperma innehåller ju ungefär samma saker som blod och blod luktar ingenting. Det enda jag känt att sperma luktar är en aningens sötaktig doft som enbart är trevlig.

Har inga som helst fel på mitt luktorgan men sen är det väl från person till person i vilket fack man placerar en viss lukt/doft.

Som det diskuterats tidigare i den här tråden så är en rimlig förklaring att den absolut värsta/bästa (återigen ens personliga smak som avgör) lukten den som uppkommer av blandningen fittslem och sädesvätska. Den luktar enligt mig rutten fisk och kan av förklarliga skäl finnas både på kuk och i fitta.

Min poäng med tråden var mest att belysa att det finns en en miljard inlägg på fb om olika tjejers skabbiga fittlukt men väldigt lite om hur snoppar luktar/kan luktar. Män har ju också naturliga smörjmedel under förhuden som utsöndrar lukt och sperma som legat ett tag luktar inte rosor. Det borde väl alla kunna enas om? Tror att brist på självinsikt vad det gäller könsorgan har drabbat många karlar på fb.
Citera
2010-02-10, 15:48
Medlem
Fitta luktar gott
Citera
2010-02-10, 16:53
Medlem
RhinoBs avatar
Sperma luktar nästan ingenting.
Fitta däremot kan lukta och vissa luktar rätt rejält, oftast som unken fisklukt.
Detta blir speciellt tydligt då man knullat och inte haft möjlighet att duscha direkt efteråt. Bara att ta fram kuken efter det gör att fisklukten åter börjar sprida sig i rummet.

Så, det är alltså fittan som luktar.
Citera
2010-02-10, 18:05
Bannlyst
Vad menar du med "snacka lite i micken"? Jag förstår ärligt talat inte.
Citera
2010-02-11, 23:18
Medlem
suckmydecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RhinoB
Sperma luktar nästan ingenting.
Fitta däremot kan lukta och vissa luktar rätt rejält, oftast som unken fisklukt.
Detta blir speciellt tydligt då man knullat och inte haft möjlighet att duscha direkt efteråt. Bara att ta fram kuken efter det gör att fisklukten åter börjar sprida sig i rummet.

Så, det är alltså fittan som luktar.

Ok, men förklara då hur X antal killar jag träffat som t.ex. fått en avsugning eller avrunkning, dvs vars snopp ej har haft kontakt med en fitta, utsöndrat en stark fisklukt från de nedre regionerna ett par timmar efteråt.

Citat:
Ursprungligen postat av lollercaust2009
Vad menar du med "snacka lite i micken"? Jag förstår ärligt talat inte.

snacka i micken = suga av
Citera
2010-02-11, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suckmydeck
Ok, men förklara då hur X antal killar jag träffat som t.ex. fått en avsugning eller avrunkning, dvs vars snopp ej har haft kontakt med en fitta, utsöndrat en stark fisklukt från de nedre regionerna ett par timmar efteråt.

snacka i micken = suga av
Dåligt andedräkt skulle jag säga.
Citera
2010-02-12, 01:07
Medlem
Jag måste ha haft tur när det kommer till bakteriefloror hos mina kvinnor. Jag tillhör de människor som är extremt känsliga mot just fisklukt. Exempelvis kan jag inte äta vid ett bord där fisk förtärs. När tjejen ätit fisk/musslor/kräftor räcker det inte med några timmars avhållsamhet och tandborstning för att jag ska kunna fornikera. Ändå har jag aldrig haft några som helst svårigheter med det förvisso ganska blygsamma urvalet kvinnor jag haft nöjet att kuckilura med.

Antingen har jag bara haft tur, eller så förväxlar folk lukten av någon anledning med fisk. Vore väl inte helt orimligt att dängan "fitta luktar fisk" i bakhuvudet är nog för att folk ska dra just den parallellen.
Citera
2010-02-12, 01:19
Medlem
Fu-Kings avatar
Sperma luktar inte fisk, det luktar Rönnbärsblommor.

Jag skämtar inte. Lukta på dom så kommer "aha-känslan".
Citera
2010-02-12, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fu-King
Sperma luktar inte fisk, det luktar Rönnbärsblommor.

Jag skämtar inte. Lukta på dom så kommer "aha-känslan".

Det kan stämma som du säger. Vi får återkomma framåt sommaren eller när det nu är rönnen blommar så vi kan verifiera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in