• 1
  • 2
2009-03-22, 18:22
Medlem
suckmydecks avatar
en sak jag funderat på ett tag... det är typ allmänt vedertaget att det kvinnliga könsorganet skulle lukta fisk men av egen erfarenhet är detta inte speciellt vanligt. ok om man inte tvättat sig på flera dagar men hur många sköter sin hygien så illa?

sanningen är snarare den att sperma luktar rutten fisk. inte när den är precis färsk men ge det en timme eller två och det stinker. har varit med om att man har sex med en snubbe, han kommer och när man kanske ska snacka lite i micken en stund senare stinker det. personen i fråga har till och med duschat (annars hade jag iofs inte kommit på tanken att ge ett blåsjobb) men uppenbarligen inte kommit åt alla skrymslen och vrån.

har läst en hel del inlägg här på fb där killar raljerar om äckliga fittlukter men min fråga är då: är ni medvetna om att ni inte så sällan luktar allt annat än hallonpaj?
tilläggas bör att jag har haft sex med andra tjejer och utgår alltså inte bara från mitt eget organ.
Citera
2009-03-22, 18:25
Bannlyst
Aldrig vart med om att en fitta luktar fisk. Om den gör det så har antingen tjejen inte duschat på ett tag eller så har hon kört upp en fisk i fittan
Citera
2009-03-22, 18:27
Medlem
Så är det inte alls det, gammal sperma luktar typ kaviar bara men då måste det ligga jävligt länge. Fast varför skulle man låta den ligga så länge? Så länge man inte är på festival så.
Citera
2009-03-22, 18:33
Medlem
BagareBengts avatar
Jag tror inte att det är sperman som luktat i de fallen utan det är odören som uppkommer när fittsaften och kukutsöndringarna förenats. Den odören kan vara dödlig och kan sitta kvar på kuken även efter 2 dygn och fyra duschar.
Citera
2009-03-22, 19:09
Medlem
kallemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Jag tror inte att det är sperman som luktat i de fallen utan det är odören som uppkommer när fittsaften och kukutsöndringarna förenats. Den odören kan vara dödlig och kan sitta kvar på kuken även efter 2 dygn och fyra duschar.

Ja, häromdan var det elva personer som dog i en statsbuss pga min kuks odör
Citera
2009-03-22, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallemo
Ja, häromdan var det elva personer som dog i en statsbuss pga min kuks odör

Ja, med tanke på att vi killar som hänger här har en FB-kuk så är det ju inte så underligt att en sådan obönhörligen kommer producera ofantliga mängder med flensost i storleksprdningen >10 ton...

Min FB-kuk brukar framkalla kräkningar i grannstaden som ligger flera mil bort...
Citera
2009-03-22, 20:05
Medlem
suckmydecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt

det är inte bara efter regelrätt samlag jag känt lukten utan även när det garanterat varit 100% satskladd, typ efter onani eller avsugning. en tjejkompis skulle snaska kotte i en hiss och snorren utsöndrade så mkt stank att man fortfarande kände den i hissen flera timmar efteråt...
Citera
2009-03-22, 20:07
Medlem
suckmydecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Aldrig vart med om att en fitta luktar fisk. Om den gör det så har antingen tjejen inte duschat på ett tag eller så har hon kört upp en fisk i fittan

men precis! en otvättad mutta tycker jag såklart inte luktar gott.. men inte fisk. snarare lite "nötigt".
Citera
2009-03-22, 20:08
Medlem
Neiithers avatar
Citerar min tränare: "Kuk ska smaka kuk och inte tvål"
Citera
2009-03-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suckmydeck
men precis! en otvättad mutta tycker jag såklart inte luktar gott.. men inte fisk. snarare lite "nötigt".

En otvättad fitta luktar olika beroende på hur den mår. Nötigt eller åt jästhållet om det växer mycket svamp i den.

Rutten fisk eller värre om den lider av bakteriell vaginos.

Lite syrligt och med ton av rostande järn om det är sent i cykeln och den mår alldeles utmärkt.

Färsk sperma luktar antingen androstenon (manligt svett) eller kraftigt av färska alfalfagroddar.

Sperma blandat med lite anaerob fittlukt (vaginos) blir efter några timmar till en vidrig konkokt som vida överträffar stanken av rutten fisk.

Man kan inte reducera så komplexa fenomen som våra kroppsvätskors dofter och lukter till så enkla saker som "fisk" eller "ägg"... I detta har trådstartaren alldeles rätt.
Citera
2009-03-23, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
En otvättad fitta luktar olika beroende på hur den mår. Nötigt eller åt jästhållet om det växer mycket svamp i den.

Rutten fisk eller värre om den lider av bakteriell vaginos.

Lite syrligt och med ton av rostande järn om det är sent i cykeln och den mår alldeles utmärkt.

Färsk sperma luktar antingen androstenon (manligt svett) eller kraftigt av färska alfalfagroddar.

Sperma blandat med lite anaerob fittlukt (vaginos) blir efter några timmar till en vidrig konkokt som vida överträffar stanken av rutten fisk.

Man kan inte reducera så komplexa fenomen som våra kroppsvätskors dofter och lukter till så enkla saker som "fisk" eller "ägg"... I detta har trådstartaren alldeles rätt.

Den mest träffande beskrivningen jag har hittat hittills. Skulle vilja tillägga en svag ton av klor på färsk sperma.
Citera
2009-03-23, 01:08
Medlem
superKings avatar
Tycker sperma luktar badhus. Typ när man glider förbi trappan där alla jävla uteliggare har dragit en runk så luktar det som om man hade klor vatten i näsan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in