2009-03-23, 01:14
Medlem
thefisks avatar
Har fått höra rätt många ggr att jag luktar fitta.Sen om detta är lika med att jag luktar fisk eller inte vet jag inte.
Citera
2009-03-23, 09:55
Medlem
Beskkovs avatar
Det har en tendens att lukta illa efter mensperioden. Jag antar att det är för att PH värdet inte är som det borde. Men när allt är normalt där nere och man inte har haft sex på ett tag så luktar det inte alls ibland. Men det smakar lite när man slickar och får i sig safterna men det får man ta
Citera
2009-03-23, 16:46
Medlem
Glamazons avatar
Jag tycker sperma efter ett par minuter börjar lukta ammoniak.

Minns en gång när jag tog upp en trasa med rengöringsmedel på jobbet, och insåg att ammoniak/härsken smuts-lukten luktade gammal sperma (och nej, jag är 100% säker på att det inte var några faktiska spermafläckar på den). Trodde att det bara var mina skumma associationer, så jag frågade en jobbarkompis vad han tyckte att det luktade som... han gav mig en skeptisk blick och undrade varför trasan luktade sagge.

Antar att det har med urin att göra? Kan tänka mig att det finns urinrester i sperma, även om försatsen väl ska "skölja bort" det mesta vad jag fått veta. Och urin bildar ju ammoniak om det får stå.
Citera
2009-03-23, 20:53
Medlem
volkovs avatar
Måste instämma i att det är kombinationen fittsaft och sperma som ger fisklukten.
Citera
2009-03-23, 22:22
Medlem
Pookiis avatar
Det är en unik doft som summeras fisk. Vad det är för sorts fisk och om fiskar luktar olika vet jag inte. Det kan vara så att man har hört att otvättad fitta luktar fisk och därav gjort tolkningen omedvetet att det faktiskt luktar fisk.

Hade film kväll med en kompis och hans brud samt henne tjejkompis och denna brud luktade fisk. Odören kom enbart när hon bytte ställning i soffan. Från att sitta med benen korsade till att lägga upp dom på bordet så *swosh*

Jag vet av erfarenhet att om man äter torsk så kan torsk doften sitta i kläderna så givetvis, nyfiken som man är, så frågade jag om hon hade ätit fisk den dagen....det hade hon inte.

Sen så har otvättad kuk också en speciell doft som man inte kan ta misstag på. Väldigt vidrigt är det när man går förbi tjejer på fester/krogen och får en föraning att det luktar "kuk". Även om man inte känner den igen så snappade man upp den och gjorde associationen = tjejen hade sjungit i micken
Citera
2009-03-24, 00:06
Medlem
Synergys avatar
Rutten gammal sperma luktar väl som de flesta andra färskvaror inte speciellt gott om det som sagt legat och blivit dåligt. Det är väl underförstått?

Har aldrig stött på någon fisklukt på mig själv eller på tjejer. De lukter man kan gnälla över på tjejer är aldrig lukter som påminner om fisk utan snarare om helt andra grejer.

Så att påstå att det är killarna som är orsaken till alla dåliga lukter (som om allt ont i världen inte vore nog) är väl lite orättvist.
Citera
2009-03-24, 00:12
Medlem
myrrhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sk1lls
Den mest träffande beskrivningen jag har hittat hittills. Skulle vilja tillägga en svag ton av klor på färsk sperma.
Ja, klor! Jag har alltid undrat varför sperma luktar klor.
Citera
2009-03-27, 01:21
Medlem
Sperma+fitta+tid kan ibland lukta som ruttna fiskbullar i hummersås, den från ABBA.
Citera
2009-03-27, 01:24
Medlem
Psyko Dads avatar
Det som kan börja lukta är väl blandningen av sperma som ligger i slidan ett tag har jag hört.
Ibland så matchar inte de olika sekreten varann & en mindre angenäm doft uppstår.
Men så är det inte för alla & vanlig sperma luktar ju inget om det inte ligger ett tag. Då kanske det kan börja lukta. Har faktiskt inte utforskat det närmare.
Citera
2009-03-27, 01:31
Medlem
Jag tycker att fiskar brukar lukta sperma. Speciellt mört.
Citera
2009-03-27, 13:02
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Jag tror inte att det är sperman som luktat i de fallen utan det är odören som uppkommer när fittsaften och kukutsöndringarna förenats. Den odören kan vara dödlig och kan sitta kvar på kuken även efter 2 dygn och fyra duschar.
Indeed. Dessutom sätter det sig i kallingarna om man är dum nog att dra på sig dem efter akten, vilket jag gjort några gånger. Tvätten direkt, lukten är vidrig. Dessutom, som du säger så är det knappt att dusch hjälper för att få bort den. Denna lukt uppkommer aldrig i nåt annat sammanhang utan verkar uteslutande bildas när man sexar.
Citera
2009-03-28, 01:02
Medlem
Onödig tråd som fan.

Fitta = illaluktande
Kuk = illaluktande

SVÅRT ELLER? Håller man sig fräsch så slipper man dock "odören"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in