2011-05-10, 17:29
Medlem
Papinoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyxz
+1 till Nummer5.
Blowit va det dubbla, mot GAIS babys! Och min källa (f.ö från just WM) Säger att det va en blandning av GU och WM. Och GB va i runt 16-17 års åldern. Häftiga Blåvitt...

Inte bara det, utan GB va blåslagna från ett uppstyrt box mot GU i lördags också.
Citera
2011-05-10, 19:27
Medlem
Citat:
+1 till Nummer5.
Blowit va det dubbla, mot GAIS babys! Och min källa (f.ö från just WM) Säger att det va en blandning av GU och WM. Och GB va i runt 16-17 års åldern. Häftiga Blåvitt...

Spelar väl ingen roll vilken ålder det är? Varför nämna det?
Citera
2011-05-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer5
Det var flera drabbningar igår ifall du inte visste det... Flaskor syntes verkligen inte till. "FLERA" hoppar inte på enskilda då ifk var fler varje gång. Jag skulle säga att fittor är dom som kommer dubbla nummer ifall Gais är så dåliga ?

Citat:
+1 till Nummer5.

Citat:
Ursprungligen postat av Papinos
Inte bara det, utan GB va blåslagna från ett uppstyrt box mot GU i lördags också.

haha jävla gais patrask! vad är det ni har, 2a och 3e hands källor?
Att sitta framför datorn och ljuga och gnälla, det e ni bra på. Men ni har ingenting att komma med i Gbg i alla fall.
Citera
2011-05-10, 21:37
Medlem
Papinoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerotolerance
haha jävla gais patrask! vad är det ni har, 2a och 3e hands källor?
Att sitta framför datorn och ljuga och gnälla, det e ni bra på. Men ni har ingenting att komma med i Gbg i alla fall.

Och vem fan är du då? Va du ens med igår eller i lördags? resten kan du och jag ta via PM.
Citera
2011-05-10, 23:20
Bannlyst
Vadfan, gays ni torskar ju stadskamperna hela tiden. Och alltid gnäller ni om åldrar. Det är väl ert eget fel om ni inte har bättre uppslutning eller kan komma upp med nåt bättre, så lägg av o grina om att ni var 2 veckor yngre än motståndaren.
Citera
2011-05-11, 07:43
Medlem
Orkar egentligen inte skriva här, men here it goes...

Alla ni som tror att WM var med och att GU var 45-100 eller 1000 st skärp er.. Man märker på eran dagisfantasi att ni är lågutvecklade.. det var så att Gu var 19 st..
Sluta snacka i nattmössan nu. Konstigt att Gays annars inte slänger upp sin beryktade video!?
Citera
2011-05-11, 08:35
Medlem
Fan vad alla hackar på gais. Jag tycker dom förtjänar en smula beröm för att dom aldrig slutar försöka.
Citera
2011-05-11, 09:26
Medlem
snorkfrokens avatar
n
Senast redigerad av snorkfroken 2011-05-11 kl. 09:39.
Citera
2011-05-11, 14:37
Medlem
kalkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theseven
Fan vad alla hackar på gais. Jag tycker dom förtjänar en smula beröm för att dom aldrig slutar försöka.

kan inte mer än att hålla med dig där, creeds till gais
Citera
2011-05-11, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theseven

Citat:
Ursprungligen postat av kalky
kan inte mer än att hålla med dig där, creeds till gais

Det är ju kul att det smäller, men det är fan ett jävla gnäll efteråt.
Citera
2011-05-11, 17:05
Bannlyst
Citat:
+1 till Nummer5.
Enligt någon jag känner i GB finns det inga andra babies firmor som vill möta dom, därför måste de "söka" sig uppåt.

http://www.dn.se/insidan/insidan-hem/jag-skolades-till-harding
Citera
2011-05-11, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IFKGBG1904
Enligt någon jag känner i GB finns det inga andra babies firmor som vill möta dom, därför måste de "söka" sig uppåt.

http://www.dn.se/insidan/insidan-hem/jag-skolades-till-harding

BO, linköping?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in