2010-12-14, 20:42
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leoni564
Hmm tror Aik försökte få fram nått i den åldern men dom fick däng av Bo förra året. Överdrivet vet jag inte men dom kommer vara rätt rutinerade när dom är runt 18-20 den saken är säker.

Det har du rätt i. Bajen känns mycket starkare i den undre ålderskategorin faktiskt.

Information om BO: http://www.hogalidsskolan.se/aktuellt/pdf/polisinfo_mars09.pdf

"De bär vita sportskor och använder sig av rutiga kepsar." Måste säga att det lät lite roligt faktiskt!
Citera
2010-12-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Det har du rätt i. Bajen känns mycket starkare i den undre ålderskategorin faktiskt.

Information om BO: http://www.hogalidsskolan.se/aktuellt/pdf/polisinfo_mars09.pdf

"De bär vita sportskor och använder sig av rutiga kepsar." Måste säga att det lät lite roligt faktiskt!

Hahah, påminner om Huliganpäron. Hemsidan verkar nere, gav de upp eller? Kommer ihåg ett stycke som var något i stil med "det finns också så kallad huligan musik, var vaksam om ditt barn lyssnar på the tough alliance som glorifierar våld med låten first class riot eller audio bullys som kallas för hooligan house"
Citera
2010-12-14, 21:50
Medlem
pederastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Hahah, påminner om Huliganpäron. Hemsidan verkar nere, gav de upp eller? Kommer ihåg ett stycke som var något i stil med "det finns också så kallad huligan musik, var vaksam om ditt barn lyssnar på the tough alliance som glorifierar våld med låten first class riot eller audio bullys som kallas för hooligan house"

nja, precis så här stod det - iaf i första upplagan av hemsidan

""Musik

The Tough Alliance med sin "First Class Riot, Audio Bullys brukar beskrivas som huliganhouse.

Audio Bullys, The Streets, 2step, UK Garage, och Audio Bullys är några grupper som vi googlat oss fram till" "

2step och uk garage är för övrigt två grymma grupper.
Citera
2010-12-14, 22:29
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
ok, hörde att det var ni som hetsade och då fick ni smaka eller hur gick det till?

Mjae kan väl inte riktigt hålla med var från båda håll , sen var dom fler ca 10 st .
Citera
2010-12-14, 23:02
Medlem
hört att djurgårn har någon ny liga? någon som vet mer om det?
Citera
2010-12-14, 23:30
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roccorocco
hört att djurgårn har någon ny liga? någon som vet mer om det?

Nej vem har du hört det av ?
Citera
2010-12-15, 12:00
Medlem
FM11s avatar
Har inte hört någonting om att DIF skapat ny fimra, känner dock folk i DY som snackat om att "det var pågång för ett tag sen".
Skulle gärna vilja veta vart de ryktena kom ifrån, är du själv ligist eller känner du folk som är ligister?
Det ända rykte jag har hört om någon ny firma är från AIK och Malmö, men ingenting har bekräftats ännu.
Citera
2010-12-15, 17:48
Medlem
I vilken ålder skulle det vara isf?
Citera
2010-12-15, 18:12
Medlem
DSBIPs avatar
Citat:
I vilken ålder skulle det vara isf?
Skulle vara en motsvarighet till BO.
Citera
2010-12-15, 18:22
Medlem
Ok, men det blir inget av det eller?
Citera
2010-12-15, 18:28
Medlem
DSBIPs avatar
Nej, intresset var för litet om jag inte missminner mig.
Citera
2010-12-16, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Eftersom jag känner för att vara en besserwisser så kan du se inlägg nummer 27 som gjordes av Cruachan här nedan. Så nu vet du.

Som du ser så är han inte säker, "bytte _VÄL_". Jag är säker, det var därför jag gjorde ett inlägg.

Tack för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in