2012-02-22, 22:46
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastEast
http://www.youtube.com/watch?v=VRbNeYDwM_g

Efter att ha kollat på den här videon så ser man DFGs riktiga sida... har inte vunnit nått på typ 5 år och hoppar runt som en hög luffare med alldeles för högt självförtroende... Little.Geezer väntar på ditt försvarstal... hahah pajas dfg

Försvarstal för vad? Att det sattes upp ett festligt alternativ ist för att gå på derbyt? Skit ner dig pajas!
Citera
2012-02-22, 23:15
Medlem

Står en kille med union jack tryck på tröjan vid 3:36, precis framför Shebeen.....
Senast redigerad av Sebastard2 2012-02-22 kl. 23:51.
Citera
2012-02-23, 00:00
Medlem
EastEasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Försvarstal för vad? Att det sattes upp ett festligt alternativ ist för att gå på derbyt? Skit ner dig pajas!

varför inte ut och jaga gnagare..? ni måste jobba på ert rykte nu.. 4:40 är det du som hoppar runt i kalsonger?? Fett äkta dfg
Citera
2012-02-23, 03:10
Medlem
benkebengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2

Står en kille med union jack tryck på tröjan vid 3:36, precis framför Shebeen.....

Undrar om han ville sticka ut hakan eller om han bara är efterbliven. Har märkt själv att det inte är så poppis att bära union jack när man träffar I.R.A-kramare.
Citera
2012-02-23, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastEast

Efter att ha kollat på den här videon så ser man DFGs riktiga sida... har inte vunnit nått på typ 5 år och hoppar runt som en hög luffare med alldeles för högt självförtroende... Little.Geezer väntar på ditt försvarstal... hahah pajas dfg
Det är ju inte så att dom inte är aktiva ? Så låt grabbarna ha lite kul, inget att skämmas för dom har ju varit minst sagt aktiva på matchdag, så varför tracka dom ?
Citera
2012-02-23, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Mig veterligen hyser många inom firmakulturerna ett visst agg mot åtminstone förortsinvandrare. Inom DFG vet jag personligen minst en handfull personer. Ofta konflikter mellan "blattegäng" eller sk. "lokala kickers" med firmagrabbar. Sen var det någon som viskade i mitt öra att forntida DFG-topp va aktiv nazist på den tiden då det begav sig, men det vågar jag inte svära på.

Om man tänker på skinskallar så har dom ju funnits inom alla Stockholms ligorna.
Om man pratar "aktiva nazister" som du kallar dom så är det nog Södertälje man kan peka mer emot, visst finns det folk inom DFG som haft såna kontakter med, men jag tror en hel del av detta var lite av en hype just då eftersom en av dom som jag skulle kunna se som utpekad (aktiv nazist ) inte alls står för nåt sånt i dagsläget, eller ens runt den här tidpunkten.
Citera
2012-02-24, 15:57
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Om man tänker på skinskallar så har dom ju funnits inom alla Stockholms ligorna.
Om man pratar "aktiva nazister" som du kallar dom så är det nog Södertälje man kan peka mer emot, visst finns det folk inom DFG som haft såna kontakter med, men jag tror en hel del av detta var lite av en hype just då eftersom en av dom som jag skulle kunna se som utpekad (aktiv nazist ) inte alls står för nåt sånt i dagsläget, eller ens runt den här tidpunkten.
Ja det var stockholmsligorna det.
I övrigt när jag tänker långt åt höger i dessa sammanhang så tänker jag WM.
Citera
2012-02-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
I övrigt när jag tänker långt åt höger i dessa sammanhang så tänker jag WM.

Wisemen? Finns en del Lazio där vad jag förstått.
Citera
2012-02-24, 22:23
Medlem
Tjerk.Plekkers avatar
SS Nazio finns även där jag bor!

FORZAAA!
Citera
2012-02-25, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjerk.Plekker
SS Nazio finns även där jag bor!

Lägg ner Marcus Birro-tugget. Förstår inte folk som går på allt skit han kommer med, haha. Ge mig ett italiensk lag som inte är politiskt eller varit politiskt? Eller nej förresten, vi drar tillbaka till topic direkt. Pallar inte snacka om sån här goja med folk som inte kan ett piss om Italien och italienskt Ultraskultur.
Citera
2012-02-25, 04:37
Medlem
För att väcka yngrescenen till liv. Small mellan BO och gnagets yngsta i t-centralen för nån timme sen. BO 3 pers och gnaget i början 7, för att sedan reducera sina nummer till 4. Hur känns det? You got your fookin head kicked in! (till ett slut iaf).
Citera
2012-02-25, 05:04
Medlem
Och det är ju slutet som räknas am i right?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in