Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Spelar det någon roll vilka fraktioner dräggen säger sej tillhöra?
Smådrägg som förstör kvällen för åtskilliga människor och sabbar ägarens ekonomi. Dom är en skam för samhället och Stockholm.
Jag skulle ge vilken medarbetare som helst sparken om jag fick reda på om h*n tillhörde en sk. firma. På rot. Sedan skulle jag skita i om jag åkte på skadestånd, det skulle det vara värt. Skulle för övrigt tipsa alla jag känner i den bransch jag verkar i om vad drägget pysslar med.
Jaha, här har vi alltså en riktig jävla idiot. Du måste väl ändå skämta med oss?
Det man sysslar med på fritiden har väl inte ett jävla dugg med att göra med arbetet?
Om jag förstår dig rätt så tycker alltså du att så fort man slår en person på käften i samband med en fotbollsmatch (OBS personen man slår är en likasinnad) så ska man få sparken från sitt nuvarande jobb, och inte nog med det så ska man inte kunna få något annat jobb heller.
Och det där du skrev om att man förstör kvällen för en massa andra, jag kan hålla med om att det är FÖRJÄVLIGT rent ut sagt när man tvingas avbryta matcher men så länge våldet håller sig utanför arenorna ska allmänheten fullständigt skita i vad man gör. Jag själv är f.ö verksam inom huliganleden till Djurgåden
Det där andra snacket om att man förstör ägarens ekonomi. Vems fel är det?
om inte media och polis skulle föstora upp allt så för jävla mycket skulle inte allmänheten veta någonting.
Man blir så trött ibland...