2009-11-29, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
Skulle ju själv upp men platsbrist i bilarna.
Så jag tror jag har lite koll på det med siffrorna.
Malmö var ca 30 man färre fick jag vetat 2 timmar efter.

Om nu bajen var 60 och Tjockrix & Compani var 30 man färre enligt dig så var alltså Malmoe muay thai 20 st?

Låter konstigt när du tidigare skrivit att Malmoe muay thai var 50?
Du kanske inte ska skriva mer i denna tråden..
Citera
2009-11-29, 17:16
Medlem
Sir.Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
KAN tilläggas bajen var 30 man mer.

Som mot AIK. så var AIK 40 man mer.

Mot WM som var 50 man mer.......
vafan yrar du om???
Citera
2009-11-29, 21:09
Medlem
Axells avatar
Någon som vet om heaton var med och slogs?

Han ska ju tydligen ha varit i Jönköping. Kanske smet han ut från DH?
Citera
2009-11-29, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axell

Hahahahahaha.. vem vet, han kanske var "afk".
Citera
2009-11-29, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell

Heaton var definitivt med enligt säkra källor. En av grupperna ska ha rekryterat honom då hans förståelse över slagfält och strategiska punkter är exemplariska.
Citera
2009-11-30, 02:36
Medlem
zamiocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Om nu bajen var 60 och Tjockrix & Compani var 30 man färre enligt dig så var alltså Malmoe muay thai 20 st?

Låter konstigt när du tidigare skrivit att Malmoe muay thai var 50?
Du kanske inte ska skriva mer i denna tråden..

Har verkligen inte sagt Malmö hade femtio May thai.
Det som sas i tele igår till mig var, Malmö femtio man och dem var ca 30 mer.
Ända jag kan gå på. Simple as that. Jag återkommer om jag får höra annat imorgon.
Citera
2009-11-30, 09:54
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billy-b
Jag ser det mer som en "fyllegrej" och något som enligt alla jag har pratat med som är DIF var en onödig grej. Jag anser därför inte heller att det har något med firmakulturen i övrigt att göra. Nej sponsorerna ville t.ex. inte synas med sin loggo i samband med DIF under den rådande mediabevakninge. Där det målades upp en bild om att 5-6 spelare hade blivit misshandlade och påhoppade med diverse rasistiska påhopp, och att de små ängla barnen på AFFs bänk var så rädda att de inte ens vågade spela. När sanningen är att det var ETT övertramp som gjordes i och med smällen, inga andra "attacker" inträffade. Övrig hets hör till fotbollen, och om man känner sig så väldans hotad som avbytare så är det ganska dumt att peka finger mot publiken och göra wanker-tecken, då får man skylla sig själv om det görs övertramp.
Det spelar egentligen ingen roll om det är "firma" eller ej och lika lite roll spelar det som AFFs spelare höll på med. Moraliskt ja kanske, men det som syns är det som står i tidningarna och vrids och vänds på i tv-soffor och även om det inte är rättvist så blir det "sanningen". Alltså, om INGET SOM HELST våld skulle ske överhuvudtaget så skulle inte klubben skadas alls...enkelt!

När jag läser här inne, plus andra forum/sidor, så är det krönikor och sidor upp och ner med försvarstal, dumma polisen, ingen fattar något, Svenssons borde inte lägga sig i, med mycket mer, men inte en enda individ, japp jag menar verkligen inte en enda, har en enda gång insett sin egen "skuld" i det som nu rullar i media?

Även om nu Stadion senast var "oskyldigt" så var det ju liksom den sjuhundrafemtielfte droppen som fick bägaren att rinna över. Ni kan inte lyfta saker ur sina sammanhang och förklara varje grej med att det "denna gång var en casualklädd kille som var lite full och ingen firmagrej". Det håller inte, sorry!

Det är en kultur som bygger på våld och som gärna "styr" sina klubbar så var ärliga och stå för det istället för att säga att den inte har någon på verkan!
Citera
2009-11-30, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affex
Heaton var definitivt med enligt säkra källor. En av grupperna ska ha rekryterat honom då hans förståelse över slagfält och strategiska punkter är exemplariska.

Eh du vet att han har varit framträdande i en av nämnda grupperingar i rätt många år va?
Citera
2009-11-30, 12:49
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Eh du vet att han har varit framträdande i en av nämnda grupperingar i rätt många år va?

Det går nog inte någon förbi att han är KGB.
Citera
2009-11-30, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det går nog inte någon förbi att han är KGB.

Det verkar ha gått den tokrolige affex förbi eller så arbetar han med ironi på ett helt nytt plan som jag är alldeles för dum för att förstå.
Citera
2009-11-30, 15:39
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Det verkar ha gått den tokrolige affex förbi eller så arbetar han med ironi på ett helt nytt plan som jag är alldeles för dum för att förstå.

Läste det som ett försök till ironi, men ovetande om att heaton faktiskt är grabb, men jag kan ju ha fel
Citera
2009-12-01, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdghjagageeee
http://bakgatan.se/v2/index.php?blogg_inlagg=445

Den personen som skrev det där har en väldigt skev världsbild, måste man alltid förvränga alla historier till sin fördel?

Finns en film titta på den och gör om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in