Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Inte för att börja någon diskussion om hur bra eller dålig Malmös firma är, men lite motta får det vara.
Det är först nu det senaste året som TR blivit den "officiella" firman i Malmös led, då den tidigare fungerade som "yngre-firma" till föredetta SBC. Alltså de gånger som TR varit uppe i sthlm de senaste åren för planerade fighter har det varit med en liga under kategorin "yngre". Fighten mot BBS inget undantag.
Visst är de yngre killarna en majoritet i Malmö, men att påstå att Malmö inte har några äldre är ju bara löjligt. Det är inga 19åringar som blir bjudna till Dynamo Berlins bortamatcher och fester i Tyskland, liksom.
Åh helvete shit, känner mig lite snopen just nu.
Jag menar, har ju trots min ringa ålder hållt på med det är i snart 6 år organiserat, man har hunnit vara med om en del.
Men ATT BLI BJUDEN TILL DYNAMO BERLINS BORTAMATCHER... OCH T.O.M FESTER!?!?
Mannen, seriously, are you for real?
TR är malmös enda liga och blir således även malmös äldre, mig veterligen har SBC (första gången jag någonsin hört om dom btw) aldrig deltagit i något organiserat box, är det då värt att gå under ett namn ens?
Snälla lägg ner, ni är ju pinsamma för fan.
Haha man är alltså en bra firma om man åker på dynamo berlins (vilka är dom btw?) matcher?
Ni malmö borde ta en funderare över vad ni skriver för skit, spöat wisemen?
HERREGUD, en vinst mot tidernas sämsta yngreliga och malmö får hybris, blir inte lite synd om er när dom
riktiga grabbarna jagat ikapp er.