2008-03-05, 10:53
Medlem
Fiskmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7331
Tycker personligen mest att denna tråden består av svammel av folk som har hört massor men inte sett ett skit.

Allt var bättre förr, nu är det bara snack om åldrar namn och nummer..

Mja en hel del svammel är de. Men vadå för gemene våldsrunkare är de en fin, fin tråd. Eller som jag ser de som, nått man kan små le lite till under dagen på jobbe.

Kan hålla med dig att allt om ålder, namn och nummer har gått över styr.
"Dom hade faktiskt en som va 20 när våran äldsta va bara 19".

Men man får va glad över sin egen blödande näsa och skrapade knogar
och inte bry sig så mycke om internet boxen.
Citera
2008-03-05, 19:21
Medlem
SevenSinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmas

Men man får va glad över sin egen blödande näsa och skrapade knogar
och inte bry sig så mycke om internet boxen.

Fan vad tuffffffft. Hävda sig i världens tufffffffaste tråd om din tuffffffa näsa och dina tuffffft skrapade knogar.

You made my day och dagens pris i kategori "hävda sig på internet" går till........................ fiskmås.
Citera
2008-03-05, 19:36
Bannlyst
kanske inte rätt tråd att skriva i men var tog vskc.se vägen?

Mvh
Citera
2008-03-05, 20:51
Medlem
Fiskmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenSins
Fan vad tuffffffft. Hävda sig i världens tufffffffaste tråd om din tuffffffa näsa och dina tuffffft skrapade knogar.

You made my day och dagens pris i kategori "hävda sig på internet" går till........................ fiskmås.

Va igentligen inte riktigt så jag hade tänkt att skulle låta då.. men men

Mer ett spontansvar på hur de låter på internet gällande nummer, ålder osv och att de finns andra saker man kan bry sig om.
Senast redigerad av Fiskmas 2008-03-05 kl. 20:53.
Citera
2008-03-07, 10:09
Medlem
7331s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenSins

Gäsp.. du verkar ju ännu tuffare än fiskmas. Har du inget vettigt att skriva så skriv inte!
Citera
2008-03-07, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wand
kanske inte rätt tråd att skriva i men var tog vskc.se vägen?

Mvh

"Försvann på grund av snuten."

Fick jag som svar när jag frågade en polare som är med i VC.
Citera
2008-03-07, 21:45
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras021
"Försvann på grund av snuten."

Fick jag som svar när jag frågade en polare som är med i VC.
Ha ha.. ja VSK är verkligen svenska polisens stora bekymmer
Citera
2008-03-07, 22:07
Bannlyst
Måste fråga varför man inte kör en firma från varje klubb? Har man kvalificerat sig så spelar inte åldern någon roll?
Citera
2008-03-07, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Men som jag tidigare hävdat, denna tråd platsar inte här, finns forum för dylikt där nivån är högre o där det läses av dem som berörs.

/B

Instämmer till 100%. Den här tråden är ett enda stort skämt. Massa färskingar och oinsatta som sitter och pladdrar, och eventuellt nån enstaka räv (som du själv). Men, nej. Det här känns pajjigt, och jävligt onödigt. Dock verkar dom flesta yngre inte ha samma syn på det hela som vi. Dvs verka men inte synas. Nuförtiden är det rally hem efter ett box för att slänga ut skiten på YouTube?! Det VAR bättre förr. Men, men, man kanske bara börjar bli gammal.

Och till BajenSvin 123 eller vad det nu var. Gullmarsincidenten på tuben involverade en (1 person) från AIKs yngre led, som körde man mot man mot en äldre bajare. Den fighten tog våran kille, en clean och ren fight från bägges sida. Och snyggt skött av övriga bajare som lät dom köra man mot man utan att lägga sig i. I övrigt var det en icke händelse. Hur vet jag det? För att vi var i samma vagn och sällskap.
Citera
2008-03-08, 08:14
Medlem
apgujeongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av br0kenpipe
Instämmer till 100%. Den här tråden är ett enda stort skämt...

Citat:
Ursprungligen postat av br0kenpipe
Och till BajenSvin 123 eller vad det nu var. Yada yada yada..

Det verkar vara obligatoriskt för alla äkta, old-school, itk, tunga grabbar att innan de ger sig in i diskussionerna ta bestämt avstånd från tråden och kräva att den stängs.

Sedan är det fritt fram att ge sig in i hetluften och berätta hur det verkligen gick till i den cleana man-mot-man fighten på Gullmars.

När kommer nästa "grabb", efter att ha raljerat om hur usel tråden är, hit för att ge ännu version av vad som hände!?!?

Stor humor som det brukar heta!!
Senast redigerad av apgujeong 2008-03-08 kl. 08:17.
Citera
2008-03-08, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Singsong
Måste fråga varför man inte kör en firma från varje klubb? Har man kvalificerat sig så spelar inte åldern någon roll?

De flesta yngre platsar inte i äldre firmorna så istället för att vänta ett par år för att vara med och köra så kör dom mot andra i samma ålder istället.
Citera
2008-03-08, 15:16
Medlem
yngrebebistrenden är som nån skrev början på slutet av hela kulturen. det har blivit viktigare att representera ett par bokstäver än sitt lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in