Citat:
Ursprungligen postat av maaac
Jaha, här har vi alltså en riktig jävla idiot. Du måste väl ändå skämta med oss?
Det man sysslar med på fritiden har väl inte ett jävla dugg med att göra med arbetet?
Om jag förstår dig rätt så tycker alltså du att så fort man slår en person på käften i samband med en fotbollsmatch (OBS personen man slår är en likasinnad) så ska man få sparken från sitt nuvarande jobb, och inte nog med det så ska man inte kunna få något annat jobb heller.
Och det där du skrev om att man förstör kvällen för en massa andra, jag kan hålla med om att det är FÖRJÄVLIGT rent ut sagt när man tvingas avbryta matcher men så länge våldet håller sig utanför arenorna ska allmänheten fullständigt skita i vad man gör. Jag själv är f.ö verksam inom huliganleden till Djurgåden
Det där andra snacket om att man förstör ägarens ekonomi. Vems fel är det?
om inte media och polis skulle föstora upp allt så för jävla mycket skulle inte allmänheten veta någonting.
Man blir så trött ibland...
Det man sysslar med på fritiden har väl inte ett jävla dugg med att göra med arbetet?
Om jag förstår dig rätt så tycker alltså du att så fort man slår en person på käften i samband med en fotbollsmatch (OBS personen man slår är en likasinnad) så ska man få sparken från sitt nuvarande jobb, och inte nog med det så ska man inte kunna få något annat jobb heller.
Och det där du skrev om att man förstör kvällen för en massa andra, jag kan hålla med om att det är FÖRJÄVLIGT rent ut sagt när man tvingas avbryta matcher men så länge våldet håller sig utanför arenorna ska allmänheten fullständigt skita i vad man gör. Jag själv är f.ö verksam inom huliganleden till Djurgåden
Det där andra snacket om att man förstör ägarens ekonomi. Vems fel är det?
om inte media och polis skulle föstora upp allt så för jävla mycket skulle inte allmänheten veta någonting.
Man blir så trött ibland...
Du måste vara en helt sanslöst intelligensbefriad hulligan som tror det är medias fel att ägaren till krogens ekonomiska förlust berodde på just media eller polisen.
Och ja, jag vill inte ha kriminella våldsverkare anställda (även om dom bara är det på sin fritid) lika lite som många andra. Jag anser det nämligen vara kriminellt att dels misshandla oskyldiga (det förekommer, det vet både du och jag) samt vandalisera andras egendomar (typ krogar och bilar).
Hoppas fan inte du är anställd hos mej (fast du vill säkert inte vara anställd hos en moralpitt som jag ändå).
Han menar ju att pengarna bör gå dit ist, och inte bör läggas på att förebygga denna form utav våld....