2008-11-15, 00:37
Medlem
Ta detta på PM istället så slipper ni alla irriterande kommentarer + att ni höjer forumets nivå.
Citera
2008-11-15, 00:46
Medlem
Cabrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Vad jag har för erfarenheter? Långt mer utöver att ringa tio kickerspolare, sätta på mig en röd tröja och starta DIF damfäktning baby boys.

Kan du precisera lite. Annars är det lätt hänt att man sorterar dig under internethuligan. Är du eller har du varit aktiv i någon av de större firmorna, och har du någon möjlighet att verifiera?
Citat:
Du tycker det är okej att ljungskile badboys existerar eller?
Vad i helvete ska jag ha för åsikt om det, jag skiter högaktningsfullt i om kidsen slåss för Grums IF eller AIK
Citat:
Jag vill inte hämna utveckling på den svenska ligistscenen, men du ska ha jävligt klart för dig att de där fjantarna aldrig, då menar jag aldrig, skulle ta sig an en etablerad liga.

So what? Vad var det i filmsnutten som var så beklämmande?
Citat:
Förr i tiden vet du, när westernrullar var hett, slogs alla mot alla och man tjatade inte om att folk hade Umbro strl 47 och var 30+ och slogs mot en annan som hade Puma strl 40 och det var orättvist. Nu vill alla landsortsgäng för fan ha garantier på ett åldersspann där skillnaden max får vara två år och det är tjafs om nummer hit och dit. På westernfilmens tid körde man bara förstår du.

Landsortsgäng? Det är väl snarare stockholmsligisternas yngre grupperingar som införde, och är mest anala när det gäller indelning på storlek och ålder.

Citat:
Annars finns det en likartad tråd på sverigescenen där man diskuterar detta ämne, du har läst den va?

Definitivt inte.
Citera
2008-11-15, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erect
Det gör iofs du också nu när du snackar skit om andra utan att komma med sakargument.
Men det gör jag också titt som tätt när jag lackar ur på folk här

Dom flesta i den här tråden kommer bara med skit och verkar göra allt för att få den låst, det är himla trist.
Jävla Casual wannabees som på sin höjd sett ett derby sitter och spelar allan istället för att komma med lite nya härliga grejer, jag vet, jag är varken B eller C men aspirerar inte heller på att vara det, men gillar att läsa om lite box och annat skit.
Idioter som bara sitter och skriver hur jävla korkade och intelligensbefriade andra är gör ju bara bort sej själva, typ den där rohyp.

Med tanke på dina smileys så drar jag slutsatsen att du är personen bakom nicknamet M.I.A.
Men om du vill ha "sakargument" så kan du få ett par här:

Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Strypgrepp? Ha ha ha, stor humor

Citat:
Men käre lille vän, ta inte i så du spricker nu

Citat:
Tjurar du lika mycket när du får en örfil av flickorna på krogen också?

Citat:
Ler, bara ler

Citat:
Vad gäller frågan Råsunda så kan jag ge dej en guidad tur kring gator och prång om....... ska vi säga 20 minuter?

Citat:
Ps. Ta med dej pappa, det är mörkt ute nu

Och fortsätt inte med din löjliga pajkastning i fortsättningen.
Citera
2008-11-15, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ok, det framgick inte, jag förstod det så som att han klappat på kärran.
Hur fan skulle man kunna veta det då?

eeeh?
genom att titta på filmen innan man börjar diskutera den tex?
Citera
2008-11-15, 02:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rohyp
men du ska ha jävligt klart för dig att de där fjantarna aldrig, då menar jag aldrig, skulle ta sig an en etablerad liga.

fast det där är ju en sanning med modifikation. norrköping har mött fb, lhc har mött wisemen, ssk har mött bajen och försökt ta sig an dif fast där hamnade snuten ivägen
Citera
2008-11-15, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaccot
Med tanke på dina smileys så drar jag slutsatsen att du är personen bakom nicknamet M.I.A.
Men om du vill ha "sakargument" så kan du få ett par här:

Du är ju inte lovligt korkad, så alla som använder smileys här är egentligen skribenten mia? Tack för dagens garv, du tog just epitetet trådens fjant.

Och du kan även få lite mer bevis om du vill

Snälla, lämna tråden, du tillför 0 och ingenting, bara gnäll.
Citera
2008-11-15, 12:41
Medlem
Citat:
Du är ju inte lovligt korkad, så alla som använder smileys här är egentligen skribenten mia? Tack för dagens garv, du tog just epitetet trådens fjant.

Och du kan även få lite mer bevis om du vill

Snälla, lämna tråden, du tillför 0 och ingenting, bara gnäll.

Trampade jag på en öm tå?
Är jag lovligt korkad?

Vad får dig att så lovligt backa upp för MIA?

Jag gör som du ber mig och lämnar diskusionen och låter dig ta över tråden eftersom du tillför så oerhört mycket.
Du kan ju om inget annat vara ett stöd för M.I.A.
Citera
2008-11-15, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaccot
Trampade jag på en öm tå?
Är jag lovligt korkad?

Vad får dig att så lovligt backa upp för MIA?

Jag gör som du ber mig och lämnar diskusionen och låter dig ta över tråden eftersom du tillför så oerhört mycket.
Du kan ju om inget annat vara ett stöd för M.I.A.

Och du dito åt rohyp då

Fan lägg ner nu killen, låt det här bli det sista i den här farsen, inser du inte hur töntig du är som försöker koppla ihop konton (som egentligen är förbjudet på FB).
Citera
2008-11-15, 16:57
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Du tillhör inte sveriges begåvningsreserv va?

Jag undrar precis som mia vad allt ditt skitsnack har med youtube länken att göra?

Jag har säsongskort på Råsunda, stod på norra på slutet av 70-talet till slutet på 80-talet, sitter nu på övre östra och har nog varit på 80% av alla derbyna de senaste 25 åren men aldrig sett några polisbilar som kört in i folkmassor. Snutar med havremoppar har jag sett rida in i folkmassor efter matcherna, men det är allt. (Vad nu det har att göra med den där snubben som blev frihetsberövad på filmklippet).

Seriöst, vad har du för problem egentligen, du sabbar bara den här tråden och förpestar tillvaron för de flesta, kamma dej nu för fan.

Du tillhör inte sveriges främsta lögnare i alla fall. Nu är det såhär, om du nu hängt på Råsunda sedan mitten av sjuttiotalet borde väl du om någon veta att det är polisens "nya taktik"? Polisen har även talat öppet om att det är en ny taktik. Men du påstår alltså polisen inte kommer körandes i alldeles för höga hastigheter omkring Råsunda? Haha..
Citera
2008-11-15, 17:01
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabron
Kan du precisera lite. Annars är det lätt hänt att man sorterar dig under internethuligan. Är du eller har du varit aktiv i någon av de större firmorna, och har du någon möjlighet att verifiera?

Vad i helvete ska jag ha för åsikt om det, jag skiter högaktningsfullt i om kidsen slåss för Grums IF eller AIK

So what? Vad var det i filmsnutten som var så beklämmande?

Landsortsgäng? Det är väl snarare stockholmsligisternas yngre grupperingar som införde, och är mest anala när det gäller indelning på storlek och ålder.

Definitivt inte.

Haha vad är det du säger? Vad är det jag ska verifiera? Skall jag skicka ett visitkort eller vad är det du vill?
Vad som är beklämmande i filmsnutten? Exempelvis att en kille beläggs med handfängsel och får förmodligen en PL13 för att han la handen över en piketbuss. Våld föder våld om du missat det.

Snälla, måste du sitta och skriva i ett underforum du inte behärskar? Stockholmsgängen "införde" det, absolut. Låt oss kalla Young Boys som sveriges första babyfirma. Djurgården har exempelvis endast en yngreliga idag. Hur fan kan du då sitta och häva ur dig sådana saker?
Citera
2008-11-15, 18:19
Medlem
Cabrons avatar
Citat:
Haha vad är det du säger? Vad är det jag ska verifiera? Skall jag skicka ett visitkort eller vad är det du vill?
Vad som är beklämmande i filmsnutten? Exempelvis att en kille beläggs med handfängsel och får förmodligen en PL13 för att han la handen över en piketbuss. Våld föder våld om du missat det.

Snälla, måste du sitta och skriva i ett underforum du inte behärskar? Stockholmsgängen "införde" det, absolut. Låt oss kalla Young Boys som sveriges första babyfirma. Djurgården har exempelvis endast en yngreliga idag. Hur fan kan du då sitta och häva ur dig sådana saker?
Klippet vi diskuterade rörde en drabbning mellan två västkustgäng och inget annat, är du full eller?

Vem som inte "behärskar" vad är alldeles uppenbart. Du försöker slå i oss att du är itk men visar med ditt okunniga babbel att du är ytterligare en av alla stenhårda datorkillar. Att sitta och hävda att det är lantisar som är ålderfixerade visar ungefär hur mycket du vet.

Att rapa upp saker du läst på ss imponerar inget vidare. Ett tips; om du vill leva på någon slags "internetrespekt" bör du kunna backa din internetpersonlighet med någon form av verklig koppling. Det har du inte gjort, ingen tror att du är något annat än en tangentbordsfighter.

Om du inte kan göra det bör du inte utge dig för någonting.

Du behöver inte skicka ett visitkort, men du skulle väl kunna säga vilken firma du kör för så får vi se. Så utlämnande är inte det, det finns tre att välja mellan, var huserar du..?
Citera
2008-11-15, 18:36
Medlem
På tal om polisens nya taktik så blev senast IFKare påkörda i helsingborg, i Göteborg fick en bajare tidigare i år(?) åka till sjukhus efter att ha blivit påkörd av en polisbil och flera människor har blivit påkörda efter årets stockholmsderbyn.
Senast redigerad av Indica-Sativa 2008-11-15 kl. 18:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in