Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Här har vi en kille som satt sig på Eiffeltornet. Är du dum i huvudet? Han blir gripen för att ha klappat på en polisbil.
Eeeh, och hur fan vet du det?
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Du är en simpel idiot. Men för att förklara för din knappt existerande hjärna förefaller det så att jag ville ha en diskussion kring huruvida polisens taktik i samband med är bra/dålig eller till och med kanske rent av olaglig. Men släng dig inte in i ämnen du inte behärskar.
Men käre lille vän, ta inte i så du spricker nu
Om du går tillbaks till början av det hela så kommenterade jag bara en larvig youtube länk där man ser farbror blå ta hand om en snorig liten parvel. Det var allt man såg. Jag kommenterade att det var en lam jävla videosnutt utan övervåld, våld eller what so ever. Det är ju
du som börjar gorma om polisens felaktiga taktik och arrestering. Frågan jag ställer dej lille vän är då: I förhållande till vad? Man ser ju inte ett skit där på länken.
Jadu, du kan inte ha det lätt som lider av ett sådant storebrors komplex och förakt gentemot dina med/mot debattörer på FB. Du har för evigt gjort bort dej i mina ögon när du inte klarar av en saklig diskussion på ett forum ens, än mindre kan du klassas som vare sej A, B eller C.
Vad gäller frågan Råsunda så kan jag ge dej en guidad tur kring gator och prång om....... ska vi säga 20 minuter?
Ps. Ta med dej pappa, det är mörkt ute nu