Citat:
Ursprungligen postat av berget90
Vart leder denna tråd egentligen?
Det känns som att det är ett enda stort jidder om vilken firma "som är bäst"?!
Det går inte att utse någon firma som är "bäst" enligt mig.
WM till exempel, tro fan att dom är mycket bra, jävligt bra rent ut sagt. Men bara för att dom tog FB nere i Skara så betyder inte det att det är Sveriges bästa firma. Vem vet, skicka dom mot gården, bajen eller helsingborg?
Bara barnsligt att munhugga på varandra då det handlar om vilken liga som är bäst och har flest fighters o.s.v.
Visst, en firma kan vara "bäst just nu" och det har även nämnts här i tråden, men det kan ändras fort. Jävligt fort.
All credd dock till dig mx2 som verkar vara fruktansvärt insatt utan att ens vara med i en liga.
Cheers
Ja jag börjar också undra lite vart hän denna tråd barkar.
Saker ändras fort som sagt. Det är en hel del som spelar in dessutom...
Dagsform, vad man för dagen har för tillgångar att ställa på benen vid drabbning osv... Och no excuses där. De man går till batalj med, det är den ligan man har, i alla fall för dagen! Förlorar man, då gör man det. Finns det saker att då reda ut, tas, i allafall SKALL det tas internt. "Get in with what you got!". Det är ju det som de hela handlar om delvis. Antingen fightas man med den ligan man har, eller så väljer man att låta bli. Om man mot förmodan åker på nederlag kan det bero på många saker... mantal, dagsform etc. Men man visste hur ligan såg ut innan, och man valde att gå till drabbning. Punkt där. Sen kan man tjaffsa om brutna överenskommelser osv till jordens undergång. Det kommer alltid vara så
Det är många faktorer som styr, faktorer som kan ändras och pendla dagligen.
Därför är det svårt att säga för mycket, framförallt vilka som verkligen är bäst. speciellt utan större insikt i samtliga ligor (i alla fall de stora). Vilket jag med många (om inte de flesta) här inte har.