2018-11-16, 15:10
  #35329
Medlem
drcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [_zombie_]
Vad fan snackar du för skit?
Sant mannen. R. I. P gäller nog mer alla "Glenn" haha
Citera
2018-11-16, 15:20
  #35330
Medlem
Människor med mindervärdeskomplex söker sig till firmorna. Spännisprättisar brukar de kallas.
Citera
2018-11-17, 02:30
  #35331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blwsgddf
Människor med mindervärdeskomplex söker sig till firmorna. Spännisprättisar brukar de kallas.

Ja det var bättre förr när laget var prio ett. Dagens småhuliganer är pinsamma. Saknar det gammla goda 90-talet när alla grabbar var supportrar till sitt lag.
Citera
2018-11-17, 12:47
  #35332
Medlem
RobertoSavianos avatar
DFG -WM idag. WM vinst
Citera
2018-11-17, 12:53
  #35333
Medlem
50-50 var numren.
Citera
2018-11-17, 13:01
  #35334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
50-50 var numren.
30 vs 30 *
Citera
2018-11-17, 13:03
  #35335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajde69
30 vs 30 *

Hörde att det blivit färre, helt riktigt.
Citera
2018-11-17, 13:33
  #35336
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
DFG -WM idag. WM vinst

Viktigt att tillägga att det blev en enkel vinst för WM!
Citera
2018-11-17, 14:03
  #35337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Viktigt att tillägga att det blev en enkel vinst för WM!
Komigen va lite ödmjuk iaf. Det var en riktig bra clean hård fight där wm va starkare för denna gång.
Citera
2018-11-17, 14:04
  #35338
Medlem
25 sekunder tog det. Många i Djurgårdens Föredetta grabbar som sprang innan de utdelat ett slag. Mycket roligare att ta tuffa gruppfoton och klä ut sig till Peaky Blinders än att slåss, eller så var det bara ett supererbjudande på korv någonstans som de fick bråttom till.
__________________
Senast redigerad av Frito 2018-11-17 kl. 14:08.
Citera
2018-11-17, 16:27
  #35339
Medlem
Fan vad FB slänger käft över instagram pga denna fight. Man är riktigt upprörda. Jösses.
Citera
2018-11-17, 19:01
  #35340
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolllipo
Komigen va lite ödmjuk iaf. Det var en riktig bra clean hård fight där wm va starkare för denna gång.

Mm, ändå strongt att våga möta oss. Det är ju inget FB vågar göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in