2018-04-23, 18:10
  #34729
Medlem
Haha, herregud vad det gnälls på allting här inne. Vi vann, nää, vi vann! ”Nä ni kan inte ha vunnit för ni lät oss inte kliva ut från puben.”
”Jo men ni började kasta glas och stolar”

Vad är det för jävla dagisnivå?
Vinner, det gör man i grusgrop, liga mot liga.

Ute på gatan så smäller det!
Pubar attackeras, ligor attackeras och sedan är det över, kul att det smäller, kul med lite action ellerhur?

Sluta gråt nu för helvete! Nästa gång så kommer AIK till Göteborg, välkomna dom med samma mynt som dom välkomnade er?

Det ska kännas i magen att man e i en annan stad på bortamatch, man ska vara lite nervös och titta sig över axeln. Det är det som är charmen med fotbollsmatcher!

Idag känns ingen match i Allsvenskan som en högriskmatch.
Citera
2018-04-23, 18:28
  #34730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Jag är en så kallad föredetting.

Att jag skulle runka av wm finns inte, men de personer jag umgås med kommer faktiskt ifrån Wm, (dock är det också föredettingar). Jag personligen tycker att det är roligt att det fortfarande boxas.
Egentligen kanske jag inte skulle citerat dig, (men det går inte att te.x citera en sådan språkbegåvning som Mussekussen eller en del andra)
Fick för mig att du var på plats i lördags därav de massa frågeställningarna.
Jag satsade på annat och har alldeles för mycket att förlora, men jag skulle jätte gärna se en liga ala de som var med från början av kgb som satte tonen för hur ligist verksamheten är i dagens läge. Men som sagt, jag vet ett flertalet som var med från början som har alldeles för mycket att förlora. Det var kul då, nu har man andra hobbys såsom att byta blöjor och skicka in deklarationen för företaget i tid...

Förstår, inget konstigt med dina livsval. Men du som varit med vet ju hur tongångarna går efter krogattacker, sällan folk slår sig för bröstet och hävdar segrar i bemärkelse som liga mot liga. Däremot aktiv handling som leder till att det i någon form smäller och den här gången fick några göteborgare skickas till sjukan.

Helgmatch, lördagskväll i huvudstan. Vill man ha det på annat sätt än att det stökas? Och där menar jag att Dif och Bajen legat väl mycket i lä senaste tiden, därav mitt tidigare utfall.

Tycker Spruffsq sammanfattar det hela bra posten ovan.
__________________
Senast redigerad av Panonios 2018-04-23 kl. 18:32.
Citera
2018-04-23, 19:00
  #34731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Förstår, inget konstigt med dina livsval. Men du som varit med vet ju hur tongångarna går efter krogattacker, sällan folk slår sig för bröstet och hävdar segrar i bemärkelse som liga mot liga. Däremot aktiv handling som leder till att det i någon form smäller och den här gången fick några göteborgare skickas till sjukan.

Helgmatch, lördagskväll i huvudstan. Vill man ha det på annat sätt än att det stökas? Och där menar jag att Dif och Bajen legat väl mycket i lä senaste tiden, därav mitt tidigare utfall.

Tycker Spruffsq sammanfattar det hela bra posten ovan.

Absolut, krogattacker är de bästa. Minns med glädje Southside, de var med en klar vinst (dock lite ojämna nummer kgb-dfg). Givetvis skall inte Wm få sitta och hålla låda i Gamla Stan dagen innan, helt rätt av aik att attackera krogen. Sedan är jag beredd att hålla med. Det blir lite dagis nivå här (inte så oväntat) när folk ska hävda hur mycket de är ITK egentligen och babblar om diverse barer, vem som kastade flest stolar att vissa filmer inte visar helheten o bla bla bla. Visst kan man ställa sig frågan varför man inte meddelade sin ankomst och lät wm komma ut (för det är jag 100% säker på att de hade gjort utan problem), men det är skitsamma nu.

Bara att skita i för wm´s del att vara "barmhärtiga" nästa gång och ge tillbaka med samma melodi..
Citera
2018-04-23, 21:32
  #34732
Bannlyst
Är det utrett vart tipset kom ifrån. När Manchester united va i stan?

Det har kommit in ett tips att firman och Manchester ska boxas.

Från Stockholms polisen på tv ikväll.

Borde ju vara en äcklig golbög från svenskt håll?
Citera
2018-04-24, 00:08
  #34733
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Är det utrett vart tipset kom ifrån. När Manchester united va i stan?

Det har kommit in ett tips att firman och Manchester ska boxas.

Från Stockholms polisen på tv ikväll.

Borde ju vara en äcklig golbög från svenskt håll?
Kan lika gärna vara från andra hållet?

z
Citera
2018-04-24, 00:23
  #34734
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jävlar vad FB blir ivägkörda. I sin egna stad dessutom
Stockholm tillhör inte FB och AIK, utan dom hör hemma i Solna.
Citera
2018-04-24, 00:50
  #34735
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Stockholm tillhör inte FB och AIK, utan dom hör hemma i Solna.

Ber om ursäkt. Solna AIK är ju från orten och inget annat.
Citera
2018-04-24, 07:59
  #34736
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ber om ursäkt. Solna AIK är ju från orten och inget annat.
Japp, det är inte rätt att kalla Aikarna för Stockholmare när dom bara är Solnapack.
Citera
2018-04-24, 08:22
  #34737
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Kan lika gärna vara från andra hållet?

z

Mycket tveksamt!

Givetvis är råttan från svenskt håll.
Citera
2018-04-24, 10:44
  #34738
Medlem
Per Feckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Han har stängt konto. Går filmen se nån annanstans? Låter som en skön lirare.
Här är filmen: https://minfil.org/d5n6j6e4b8/B9E4C94C-61F5-4318-8288-0F7B71F0F1F5.MP4
Citera
2018-04-24, 11:03
  #34739
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Här är filmen: https://minfil.org/d5n6j6e4b8/B9E4C94C-61F5-4318-8288-0F7B71F0F1F5.MP4

Haha. Fan vad ägda dom blir och vågar inte göra nått heller.
Står bara osäkert och tittar på
Citera
2018-04-24, 12:04
  #34740
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Haha. Fan vad ägda dom blir och vågar inte göra nått heller.
Står bara osäkert och tittar på

Va? En några sek lång filmsnutt på en snubbe som går bakom en hel radda snutar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in