2015-10-13, 22:37
  #29329
Medlem
Slickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Märkligt. Senast på bortadebyt på friends hade aik besök av 50?-talet tyskar. Oklart om det var Hannover eller Hamburg eller båda dock.
Vad är märkligt med det? UN har friendship med poptown som stödjer hamburg.
Citera
2015-10-14, 00:55
  #29330
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
instämmer - de största pyrona (heter det så?) i år
kommer nog under de sista omgångarna.

läste i ngn intervju att man vill stävja det genom att börja spruta vatten på klacken ha ha undrar vilken arena som vågar det ?

Har redan hänt. Finns säkert fler tillfällen men här är ett som fångats på film. Gammalt klipp dock.
https://www.youtube.com/watch?v=CX_QwL8pziQ
Citera
2015-10-14, 12:12
  #29331
Medlem
Bajen hur känns det att ni har en i er liga som rånar pensionärer? Pucken går väl främst till BO då jag vet han är/varit med där.
Citera
2015-10-14, 14:11
  #29332
Medlem
Snålt i tifokassan eller, Bajen?
Citera
2015-10-14, 16:29
  #29333
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Snålt i tifokassan eller, Bajen?


var han grabb eller ? i s f uteslutning gissar jag.. på kåken var åldringsrånare snäppet efter snabbisarma så vidare stolta kan dom inte vara över en sån feg liten fitta i sina led..
Citera
2015-10-14, 16:34
  #29334
Medlem
domsomvetdomvets avatar
Vad heter personen som gjort detta?
Citera
2015-10-14, 16:37
  #29335
Medlem
Tjohoo72s avatar
bild och namn finns i annan tråd;

Tydliga bilder på mannen som råna och bröt Doris (80 år) arm
__________________
Senast redigerad av Tjohoo72 2015-10-14 kl. 17:14.
Citera
2015-10-14, 17:47
  #29336
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slicka
Vad är märkligt med det? UN har friendship med poptown som stödjer hamburg.

Det känns för övriga lag som hyckleri när speciellt UN men även firman är anti allt som kan förknippas/tolkas som politik, med näbbar och klor, överallt men har ett friendship med en grupp som i högsta grad är vänsterpolitisk, även rising boys, green brigade, biris norte... hurvida de sistnämnda är officiella eller inte spelar inte så stor roll då banden kan anses starka...
Citera
2015-10-14, 18:16
  #29337
Medlem
domsomvetdomvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
bild och namn finns i annan tråd;

Tydliga bilder på mannen som råna och bröt Doris (80 år) arm

Aaa såg det
Citera
2015-10-14, 21:02
  #29338
Medlem
Charles26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Märkligt. Senast på bortadebyt på friends hade aik besök av 50?-talet tyskar. Oklart om det var Hannover eller Hamburg eller båda dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Slicka
Vad är märkligt med det? UN har friendship med poptown som stödjer hamburg.
Nu är man väl lite influerad av Filip och Fredriks 6 degrees of separation men detta poptown har ju alltså fler friendship än med gnaget. Till exempel fck. Fck i sin tur har ju minst sagt goda band till helsingborg. Betyder det...?
Citera
2015-10-15, 00:48
  #29339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles26
Nu är man väl lite influerad av Filip och Fredriks 6 degrees of separation men detta poptown har ju alltså fler friendship än med gnaget. Till exempel fck. Fck i sin tur har ju minst sagt goda band till helsingborg. Betyder det...?

Nej Poptown har inget friendship med fck. Däremot har en annan av hamburgs grupper på senare åt blivit polare med danskarna.
Citera
2015-10-15, 02:29
  #29340
Medlem
Slickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Det känns för övriga lag som hyckleri när speciellt UN men även firman är anti allt som kan förknippas/tolkas som politik, med näbbar och klor, överallt men har ett friendship med en grupp som i högsta grad är vänsterpolitisk, även rising boys, green brigade, biris norte... hurvida de sistnämnda är officiella eller inte spelar inte så stor roll då banden kan anses starka...

Helt ärligt så kan jag inte bry mig mindre såvida inte någon politik kommer upp på vår läktare vilket inte förekommer.

UN har väl endast ett uttalat friendship med PT, rising boys har väl varit på besök någon gång.
SI har kontakter med Biris Norte men inte ett friendship.

Dif är alltså vänster eftersom att de har en inofficiell vänskap med violet crew som i sin tur är vänsterdrivna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in