2018-10-31, 06:38
Medlem
Brilles avatar
Var instagrams tuffaste grabbar ifrån Malmö uppe med något folk och försökte få till något? De borde ju ta varje chans de får att få spöa goldif, bajenluffare och solnapack eller?

Djurgården vs IFK Göteborg ikväll, är wm uppe med någon liga?
Citera
2018-10-31, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
Skitsnack från media som vanligt.
”dök upp hyfsat påverkad”

Stämmer nog, med dock laglig väg då han har starka tabletter utskrivna som man inte borde ta en bärs med. Kan mod rensa här nu?
Citera
2018-10-31, 09:50
Medlem
Eftersom att polisen m.m har mer koll en någonsin på sociala medier så kan man inte vara lika offentlig med planerade box. Och att skriva offentligt om WM skulle ha en liga uppe eller inte måste la till och med du förstå att man inte kan skriva ut redan nu? Det kommer smälla innan året är slut! Den som lever får se!
Citera
2018-10-31, 12:51
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajde69
Eftersom att polisen m.m har mer koll en någonsin på sociala medier så kan man inte vara lika offentlig med planerade box. Och att skriva offentligt om WM skulle ha en liga uppe eller inte måste la till och med du förstå att man inte kan skriva ut redan nu? Det kommer smälla innan året är slut! Den som lever får se!

Haha, som om polisen inte har koll redan på om folk åker upp eller inte utan sitter och scannar sociala medier för att hitta info om det. Hur blåögda är folk?
Citera
2018-11-01, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajde69
Någon som sitter på info varför Alexande* inte längre har någon plats i FB längre? Har hört lite olika saker! Men tänkte om någon ”insatt” vet sanningen.

Citat:
Ursprungligen postat av smoothking
Versionen jag hörde var att han la av själv, vad har du hört?

Citat:
Ursprungligen postat av Domkallarmighakan
Vare den lille jäveln som alltid var ett h-vete att möta?

Kul att ha massor av firman tatueringar och sen bli ”kickad” där ifrån, om de nu stämmer. Om han blivit kickad eller slutat självmant med box och allt där till låter jag vara osagt men kan inte vara skoj med tatueringar acab, firman loggan osv sen bara hux flux byta miljö typ.
Citera
2018-11-01, 11:34
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korzim22
Kul att ha massor av firman tatueringar och sen bli ”kickad” där ifrån, om de nu stämmer. Om han blivit kickad eller slutat självmant med box och allt där till låter jag vara osagt men kan inte vara skoj med tatueringar acab, firman loggan osv sen bara hux flux byta miljö typ.

Tatueringar, likt ärr, är minnen av svunna tider.
Citera
2018-11-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Haha, som om polisen inte har koll redan på om folk åker upp eller inte utan sitter och scannar sociala medier för att hitta info om det. Hur blåögda är folk?
Om man har ambitionen att hamna i slagsmål med likasinnade antagonister, vad tjänar man på att skriva om det i förväg på öppna medier?

Det här är utan konkurrens det lugnaste året på "Scenen" som jag upplevt. I synnerhet runtomkring arenorna under matchdag. Polisen är jäkligt alerta idag.
Citera
2018-11-01, 14:09
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Om man har ambitionen att hamna i slagsmål med likasinnade antagonister, vad tjänar man på att skriva om det i förväg på öppna medier?

Det här är utan konkurrens det lugnaste året på "Scenen" som jag upplevt. I synnerhet runtomkring arenorna under matchdag. Polisen är jäkligt alerta idag.

Man tjänar ingenting på det. Samtidigt tror jag polisen räknar med att WM åker upp till Stockholm när det är match. Verkar dock inte som något större gäng åkte upp igår. Att fler åker upp för att se UFC på Tele2 än DIF - Blåvitt säger väl det mesta.
Citera
2018-11-03, 20:18
Medlem
Whitepower123s avatar
AIKs yngsta vs Djurgårdens yngsta. Vinst för AIK
Citera
2018-11-04, 18:03
Medlem
DonDrapers avatar
Hur har det gått för Malmö nere i Göteborg?
Citera
2018-11-04, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Hur har det gått för Malmö nere i Göteborg?

Inte lika tuffa i verkligheten som på nätet tyvärr
Citera
2018-11-04, 18:32
Medlem
Malmö kan aldrig mer någonsin yttra sig om firmor osv! Fega jävla luffare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in