Citat:
Ursprungligen postat av
Horknullarn
Jag är en så kallad föredetting.
Att jag skulle runka av wm finns inte, men de personer jag umgås med kommer faktiskt ifrån Wm, (dock är det också föredettingar). Jag personligen tycker att det är roligt att det fortfarande boxas.
Egentligen kanske jag inte skulle citerat dig, (men det går inte att te.x citera en sådan språkbegåvning som Mussekussen eller en del andra)
Fick för mig att du var på plats i lördags därav de massa frågeställningarna.
Jag satsade på annat och har alldeles för mycket att förlora, men jag skulle jätte gärna se en liga ala de som var med från början av kgb som satte tonen för hur ligist verksamheten är i dagens läge. Men som sagt, jag vet ett flertalet som var med från början som har alldeles för mycket att förlora. Det var kul då, nu har man andra hobbys såsom att byta blöjor och skicka in deklarationen för företaget i tid...
Förstår, inget konstigt med dina livsval. Men du som varit med vet ju hur tongångarna går efter krogattacker, sällan folk slår sig för bröstet och hävdar segrar i bemärkelse som liga mot liga. Däremot aktiv handling som leder till att det i någon form smäller och den här gången fick några göteborgare skickas till sjukan.
Helgmatch, lördagskväll i huvudstan. Vill man ha det på annat sätt än att det stökas? Och där menar jag att Dif och Bajen legat väl mycket i lä senaste tiden, därav mitt tidigare utfall.
Tycker Spruffsq sammanfattar det hela bra posten ovan.