2018-04-22, 18:47
  #34693
Medlem
Mussekussens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Platsen är bestämd. Nu är det upp till FB att dyka upp.

Tyvärr. Du har noll koll du känner ingen som är huligan. Inget är bestämt din nolla. Gå till tråden där pojkarna leker med lego istället och sitt hemma och va rädd din 40 kilos tönt
Citera
2018-04-22, 19:07
  #34694
Medlem
Videon visar bara slutet av händelsen. WM grabbar slås ner till backen med knytnävar. Resterande WM gömmer sig inne på puben

Alla vet att WM åkte duktigt inatt
Citera
2018-04-22, 19:28
  #34695
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Spännande val av krogar i Solna. Hahaha

Åh andra sidan är väl inte After speciellt spännande? Inte direkt pulserande nattliv i gamla stan. Enda anledningen till att man håller sig där är för att kunna dra ladd i lugn och ro utan att behöva oroa sig för civare.
Citera
2018-04-22, 19:45
  #34696
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolnaBoyz
Videon visar bara slutet av händelsen. WM grabbar slås ner till backen med knytnävar. Resterande WM gömmer sig inne på puben

Alla vet att WM åkte duktigt inatt

Varför körde ni inte en stand off och gav WMs hela liga möjlighet att komma ut? WM gav ju er möjlighet att komma ut från både Skeppsbar och Cheers.
Citera
2018-04-22, 20:04
  #34697
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Åh andra sidan är väl inte After speciellt spännande? Inte direkt pulserande nattliv i gamla stan. Enda anledningen till att man håller sig där är för att kunna dra ladd i lugn och ro utan att behöva oroa sig för civare.

Du har väl troligtvis en poäng även fast att det för egen del var länge sedan jag både hängde i Gamla Stan och Temple Bar likt att jag drog ladd i de kvarteren.
Men att sätta sig i Solna dagen innan skulle nog ingen liga få för sig, om det sedan är pga rädsla låter jag andra avgöra 😂
Citera
2018-04-22, 21:03
  #34698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolnaBoyz
Videon visar bara slutet av händelsen. WM grabbar slås ner till backen med knytnävar. Resterande WM gömmer sig inne på puben

Alla vet att WM åkte duktigt inatt

Vad var det för nummer fördelning?

Edit: Efter att ha sett ytterligare en film från "pub attacken" kan man konstatera en sak.
Ditt ord är ingenting värt, ser mer ut som en misslyckad attack där wm står upp bra och inte gömmer sig likt du hävdar.

Gillar stolen som däckar fb killen. Hahaha 😂
__________________
Senast redigerad av Horknullarn 2018-04-22 kl. 22:01.
Citera
2018-04-22, 21:22
  #34699
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Varför körde ni inte en stand off och gav WMs hela liga möjlighet att komma ut? WM gav ju er möjlighet att komma ut från både Skeppsbar och Cheers.

Givetvis för att dom inte vågade.
Citera
2018-04-22, 21:40
  #34700
Medlem
KamratBruns avatar
https://youtu.be/GItt4W9l-pk
Citera
2018-04-22, 22:01
  #34701
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
https://youtu.be/GItt4W9l-pk

Helvete vad fegt. Kan ni verkligen vara stolta över den här attacken?

Varför lät ni inte dom komma ut?

Det lilla roliga var musiken som var bra i sammanhanget. Minuspoäng till fjanten som skriker i videon.

Är det 2 vanliga personer längst till höger på slutet?
Citera
2018-04-22, 22:05
  #34702
Medlem
Mussekussens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Åh andra sidan är väl inte After speciellt spännande? Inte direkt pulserande nattliv i gamla stan. Enda anledningen till att man håller sig där är för att kunna dra ladd i lugn och ro utan att behöva oroa sig för civare.


varför nämner du after när det va engelsen det hände på? du har noll koll
Citera
2018-04-22, 22:08
  #34703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
https://youtu.be/GItt4W9l-pk

Fan att inte filmen kom upp efter SS's kommande vinklade rapport...
Nu kommer den återigen att vinklas efter filmerna...
Citera
2018-04-22, 22:10
  #34704
Medlem
Mussekussens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Varför körde ni inte en stand off och gav WMs hela liga möjlighet att komma ut? WM gav ju er möjlighet att komma ut från både Skeppsbar och Cheers.


Fb gav väl wm lika mycket möjlighet att komma ut här som på cheers där de första 3 firman som klev ut åkte i backen . gå och lek med dina afa kompisar ni är bra på att vinkla verkligheten, speciellt när det finns video som visar vad som hänt.

Vad man även ser i videon är hur FB står en bit bort och vekar vilja ha ut WM medans wm bara stog där och kastade saker innan fb tröttna och gick till attack. gå knulla din morsa nu svenne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in