2015-05-21, 09:44
  #28129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defensivista
Hahaha. För roligt att "huliganförespråkare" av alla försöker lära en om ekonomi. Hur räknar ni pengar? I Cheeseburgare, öl eller uppercuts?

Men absolut, detsamma.

PS. Det finns kampsport. Där utses åtminstone en vinnare. Här är ju alla bara förlorare. DS.

om du nu tycker det är idiotiskt varför hänger du här då? du blir bara en lika stor förlorare. En person som inte är insatt i supporterkulturen kommer aldrig förstå de känslor som finns inför sporten, jag antar att du har samma åsikt om alla som knuffas på krogen varje helg när de druckit och vill slåss?
Citera
2015-05-21, 12:20
  #28130
Medlem
AIK i Göteborg, vågar göterborgarna ut tror ni? f.ö. med en sån jävla död scen skulle jag inte bli förvånad om inte ett skit hände ikväll. I bästa fall händer något obetydligt skit som ingen självklart kommer få se ändå, vi får väl se vad mytomanerna kommer upp med....*gäsp*

Ta och öva nu FB och WM - nån dag måste ni kunna knäcka en firma från Polen
__________________
Senast redigerad av paradox88 2015-05-21 kl. 12:32.
Citera
2015-05-21, 12:51
  #28131
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
AIK i Göteborg, vågar göterborgarna ut tror ni? f.ö. med en sån jävla död scen skulle jag inte bli förvånad om inte ett skit hände ikväll. I bästa fall händer något obetydligt skit som ingen självklart kommer få se ändå, vi får väl se vad mytomanerna kommer upp med....*gäsp*

Ta och öva nu FB och WM - nån dag måste ni kunna knäcka en firma från Polen



Firmorna lär väl knappast träffas i Gbg då avbryter ju farbror blå. Dom har väl span på er hela vägen till framsidan.. är nog att hoppas på våldsbenägna "julgranar" om det ska bli ngt ikväll .. ingen pub bokad heller vad jag vet? en (1) buss på väg ner..är ni rädda av er? tåget möter vi upp !

Ses ikväll äckliga råttor - forza blåvitt!!
Citera
2015-05-21, 13:52
  #28132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
Firmorna lär väl knappast träffas i Gbg då avbryter ju farbror blå. Dom har väl span på er hela vägen till framsidan.. är nog att hoppas på våldsbenägna "julgranar" om det ska bli ngt ikväll .. ingen pub bokad heller vad jag vet? en (1) buss på väg ner..är ni rädda av er? tåget möter vi upp !

Ses ikväll äckliga råttor - forza blåvitt!!


Det där med att det inte går att mötas på en matchdag är fullständigt skitsnack. Visst man kan inte gå i en jävla mobb hit och dit och söka bråk, men om man kontaktar de mer seriösa grabbarna inom firmorna om tid och plats med säg upp till 60st så blir det av. Ta fighten mellan FB och DFG i Rådmansgatan som exempel.

Problemet är när firmorna ska gå i en jävla mobb / golare inom firmorna / ovilliga firmor (läs KGB den 13:e April mot dif).
Citera
2015-05-21, 14:25
  #28133
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Det där med att det inte går att mötas på en matchdag är fullständigt skitsnack. Visst man kan inte gå i en jävla mobb hit och dit och söka bråk, men om man kontaktar de mer seriösa grabbarna inom firmorna om tid och plats med säg upp till 60st så blir det av. Ta fighten mellan FB och DFG i Rådmansgatan som exempel.

Problemet är när firmorna ska gå i en jävla mobb / golare inom firmorna / ovilliga firmor (läs KGB den 13:e April mot dif).



då kanske det blir av då tycker/tyckte i o f att hederliga rusningar i centrum fortfarande skapar en kick för oss som bär klubbens färger i stället för fiiiina kläderna. Det är liksom skillnaden förstår du... för oss kommer ni aldrig att vara välkomna hit.. att det bara kommer några hundra ikväll är en seger i sig för oss
Citera
2015-05-21, 16:58
  #28134
Medlem
getbusys avatar
Blåvitt kommer köra över alla råttor i Göteborg ikväll.
Citera
2015-05-21, 17:06
  #28135
Medlem
Några taniga AIK gubbar åkte på det av mc gubbar på halta lottas i gbg för en stund sedan..


Hehe....
Citera
2015-05-21, 17:09
  #28136
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Några taniga AIK gubbar åkte på det av mc gubbar på halta lottas i gbg för en stund sedan..


Hehe....
Välkommen till Göteborg HA eller bmc ?
Citera
2015-05-21, 17:47
  #28137
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Nja, IFK är flitiga på det med. GAIS hade väl också varit de om de vann någon gång. WM var ju med i TFC..

Alla sitter i samma båt, en utveckling som skett helt enkelt sen kan man väl tycka vad man vill om det.

Det enda WM gör i TFC är åka på däng mot polacker dessutom.
__________________
Senast redigerad av Joni93 2015-05-21 kl. 17:54.
Citera
2015-05-21, 18:05
  #28138
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joni93
Det enda WM gör i TFC är åka på däng mot polacker dessutom.
Dom är där å kör iaf.
Citera
2015-05-21, 20:04
  #28139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Dom är där å kör iaf.

Som slagpåsar...
Citera
2015-05-21, 20:09
  #28140
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Som slagpåsar...

Spela roll, bra träning som fan å möta ryssar å polacker stora som hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in