Aldrig sett så mycket gnäll som ni gårdare sysslar med. Stå upp förfan om ni gillar att fajtas, sluta stå och göm er som snubben i videon. Ha en fortsatt grinig dag
Aldrig sett så mycket gnäll som ni gårdare sysslar med. Stå upp förfan om ni gillar att fajtas, sluta stå och göm er som snubben i videon. Ha en fortsatt grinig dag
Vad fan sysslar snubben i vit tröja med? Trodde brödraskap och att stå upp för varandra var det absolut viktigaste i den här kulturen. Att då stå och låtsas som det regnar när en "polare" har det riktigt svettigt är fan sinnessjukt. Det måste få konsekvenser internt, eller? Skulle aldrig lita på den där grabben i framtiden.
Vad fan sysslar snubben i vit tröja med? Trodde brödraskap och att stå upp för varandra var det absolut viktigaste i den här kulturen. Att då stå och låtsas som det regnar när en "polare" har det riktigt svettigt är fan sinnessjukt. Det måste få konsekvenser internt, eller? Skulle aldrig lita på den där grabben i framtiden.