Citat:
Ursprungligen postat av
Slicka
Vad är märkligt med det? UN har friendship med poptown som stödjer hamburg.
Det känns för övriga lag som hyckleri när speciellt UN men även firman är anti allt som kan förknippas/tolkas som politik, med näbbar och klor, överallt men har ett friendship med en grupp som i högsta grad är vänsterpolitisk, även rising boys, green brigade, biris norte... hurvida de sistnämnda är officiella eller inte spelar inte så stor roll då banden kan anses starka...