Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-06, 19:13
  #26929
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummer1337
Inte riktigt va..

Vilken liga tillhör du?

När körde malmö uppstyrt senast?
Kan inte minnas att dem skulle vart aktiva på minst ett 1 år, och då räknar jag inte boxa några yf granar
Citera
2015-01-06, 19:20
  #26930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
När körde malmö uppstyrt senast?
Kan inte minnas att dem skulle vart aktiva på minst ett 1 år, och då räknar jag inte boxa några yf granar

4-5 veckor sedan dem körde uppstyrt emot fck. Men det kanske inte räknas?
Sedan att de är eviga slagpåsar, ja det är en annan textrad.
__________________
Senast redigerad av Horknullarn 2015-01-06 kl. 19:23.
Citera
2015-01-06, 19:26
  #26931
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
4-5 veckor sedan dem körde uppstyrt emot fck. Men det kanske inte räknas?
Sedan att de är eviga slagpåsar, ja det är en annan textrad.

Yngsta box ja....vem bryr sig om det?

När körde deras "äldre" senast? För tio år sedan eller?
Citera
2015-01-06, 19:38
  #26932
Medlem
Marinerameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anoon
Jag tror att de politiska åsikterna väger tyngre än fotboll i både SMR och RF vilket innebär att du trollar som vanligt.

Ganska intressant utveckling i WM också. Verkar vara många "nysvenskar" i WM nu, för några år sedan så var det väl många ur GYD och WM som var med i Göteborgs Fria Nationalister eller har jag fel?

Det stämmer gällande GFN. Men WM är ingen poltisk organisation... De fick helt enkelt välja mellan poltiken eller fotbollen och där föll de flesta bort...
Citera
2015-01-06, 20:06
  #26933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zirkovic
Yngsta box ja....vem bryr sig om det?

När körde deras "äldre" senast? För tio år sedan eller?

Så då har Gais inte kört på 10 år för att deras huvudliga heter "Gais Yngre"?

Och var frågan här ställd på sådant sätt att "När körde Malmös äldre senast?" NEJ!

Men nej, Malmö är ingen framstående liga, har aldrig varit och kommer aldrig att vara. Dom hade en framstående "mulatt" för just 10 talet år sedan, hade resten av ligan varit som honom hade de kanske varit några att räkna med än idag, seg jävel som aldrig gav sig....
Citera
2015-01-06, 21:04
  #26934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Droger såklart. Den ene sköt den andre i knät. Det var ett gäng hysteriskt sorgliga brushor det där.

Fyfan va skämmigt! Medverkar du med personligen i någon firma/supportergrupp? Isåfall vilken?
Citera
2015-01-06, 21:15
  #26935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Malmö har kört över Ellos många gånger. hehe! Grabbarna vet hur asfalt smakar. hehe! Men efter den tragiska incidenten med Showan så ställde Borås verkligen upp och gav vår mentor sitt stöd så därefter så ser vi dom som en del av Malmö United, en slags supportgrupp. Yellow Fanatics, you better Believe it, baby!

Självklart är det roligt att våldta Borås varje gång vi besöker hålan men vi har beslutat att låta dom i fortsättningen få behålla sina SI patchar och lurar, vi slår inte heller på de som ligger pga deras support. Men stryk ska dom ha ändå. Hahaha!

Vi slår dom med kärlek. Hehe! Rev Front är f ö ingenting i mina ögon, men ändå bra att ha med när det vankas box. Hehe! I mamö United har vi representanter från både Rev Front & Svenska Motståndsrörelsen. Även kickers & folk som representerar de stora MC gängen. Nästa säsong kommer bli något extra.You better fucking Believe it, baby! Vi står för Mångfald, vilket är styrkan i vår firma. Anabola & muay thai & Organized Crime - We are on the move! FB & WM better Watch out! Hehe! Over & out!

Å Ä Ö - Malmö!


Vilka är Ellos? Men jo, ni är la mycket mer en YF och dem ändå? Vad var det som hade hänt med Showan, var det inte att en nazistgrupp högg honom? Vilka grupper ingår mer i Malmö United?
Jo men det beror på vilka du möter i Borås, dom som leder grejen nu. Alla är ett skämt. Ingen av dem äldre är våldsugna eller har knappt någon anda kvar. Därför så skapade dem Youth, där dom yngre som vill bli fotbollsupporter/huliganer. Många av dem är våldsugna, men dem är ingen match mot tex Malmös Yngsta? (gissar att dem heter så).

Kan inte ni nästa gång ni åker till Borås läxa upp några av deras grabbar. Dem har så mycket luft. Dem säger att 2015 kommer det bli mycket box och att dem ska ta fram sina tunga grabbar.

Om jag har förstått det rätt så har ni en massa utlänningar och nassar som representanter? Hur fan hänger det ihop? hahahah! Ni verkar ha ett jävla gäng asså, stabila!
Citera
2015-01-06, 21:18
  #26936
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THEGAME-898
Vilka är Ellos? Men jo, ni är la mycket mer en YF och dem ändå? Vad var det som hade hänt med Showan, var det inte att en nazistgrupp högg honom? Vilka grupper ingår mer i Malmö United?
Jo men det beror på vilka du möter i Borås, dom som leder grejen nu. Alla är ett skämt. Ingen av dem äldre är våldsugna eller har knappt någon anda kvar. Därför så skapade dem Youth, där dom yngre som vill bli fotbollsupporter/huliganer. Många av dem är våldsugna, men dem är ingen match mot tex Malmös Yngsta? (gissar att dem heter så).

Kan inte ni nästa gång ni åker till Borås läxa upp några av deras grabbar. Dem har så mycket luft. Dem säger att 2015 kommer det bli mycket box och att dem ska ta fram sina tunga grabbar.

Om jag har förstått det rätt så har ni en massa utlänningar och nassar som representanter? Hur fan hänger det ihop? hahahah! Ni verkar ha ett jävla gäng asså, stabila!
haha "vill bli fotbollssupportrar"

Förövrigt kan jag knappt vänta på adonis. svar på detta.
Citera
2015-01-06, 21:21
  #26937
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
haha "vill bli fotbollssupportrar"

Förövrigt kan jag knappt vänta på adonis. svar på detta.

hahaha men det är så! Alla går runt i Borås och har på sig SI och typ har massa luft. Jag känner flera av dom. När man pratar med dom, så ska dom alltid skryta och så. Syftade mer på Ultras osv. Kan inte mycket om sånt och vad det betyder.
Citera
2015-01-06, 21:35
  #26938
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THEGAME-898
Vilka är Ellos? Men jo, ni är la mycket mer en YF och dem ändå? Vad var det som hade hänt med Showan, var det inte att en nazistgrupp högg honom? Vilka grupper ingår mer i Malmö United?
Jo men det beror på vilka du möter i Borås, dom som leder grejen nu. Alla är ett skämt. Ingen av dem äldre är våldsugna eller har knappt någon anda kvar. Därför så skapade dem Youth, där dom yngre som vill bli fotbollsupporter/huliganer. Många av dem är våldsugna, men dem är ingen match mot tex Malmös Yngsta? (gissar att dem heter så).

Kan inte ni nästa gång ni åker till Borås läxa upp några av deras grabbar. Dem har så mycket luft. Dem säger att 2015 kommer det bli mycket box och att dem ska ta fram sina tunga grabbar.

Om jag har förstått det rätt så har ni en massa utlänningar och nassar som representanter? Hur fan hänger det ihop? hahahah! Ni verkar ha ett jävla gäng asså, stabila!

Stila dig, mannen. Hehe! Det hela hänger ihop På samma sätt som i ett mc-gäng - Man lägger sina politiska åsikter åt sidan och fokuserar på det gemensamma målet, dvs i Malmö Uniteds fall Malmö FF´s framgång på både plan och gata. Hehe! Pushkick, baby! Pushkick!

Fotboll & våld hör ihop och är starkare än både politik och personliga relationships. Så är det, mannen. Bara att acceptera och respektera. Malmö är på gång. You better Believe it! Dessutom är jag själv i perfekt form. Bänkar mer än någonsin. Anabola 4-life, baby! I´m a fucking monster!!!

Inget motstånd är för hårt. Malmös grabbar står när andra faller. Den som lever får se. Sanna mina ord. Hehe!

Btw, ett stort tack till de firmor som deltog på Malmö Uniteds julfest i samband med lucia. Ni är underbara grabbar! God fortsättning på er. Ni vet vilka ni är.

Å Ä Ö - Malmö! Cheers!
Citera
2015-01-06, 22:09
  #26939
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Stila dig, mannen. Hehe! Det hela hänger ihop På samma sätt som i ett mc-gäng - Man lägger sina politiska åsikter åt sidan och fokuserar på det gemensamma målet, dvs i Malmö Uniteds fall Malmö FF´s framgång på både plan och gata. Hehe! Pushkick, baby! Pushkick!

Fotboll & våld hör ihop och är starkare än både politik och personliga relationships. Så är det, mannen. Bara att acceptera och respektera. Malmö är på gång. You better Believe it! Dessutom är jag själv i perfekt form. Bänkar mer än någonsin. Anabola 4-life, baby! I´m a fucking monster!!!

Inget motstånd är för hårt. Malmös grabbar står när andra faller. Den som lever får se. Sanna mina ord. Hehe!

Btw, ett stort tack till de firmor som deltog på Malmö Uniteds julfest i samband med lucia. Ni är underbara grabbar! God fortsättning på er. Ni vet vilka ni är.

Å Ä Ö - Malmö! Cheers!
Du är ju lite utav en talesman för MFFs supporterskara (för hela MFF?). Är det aldrig någon som har bett dig tagga ner lite?
Citera
2015-01-06, 23:09
  #26940
Avstängd
43 bilder på svenska ligor: http://hooligans.cz/reports/foreign/...svedsko-3-cast
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback