Varför har alla grupperingar så töntiga namn? Nåt "jättecoolt" på engelska. Enda bra namnet är ju KGB - Kompisgänget Bajen. Det är ett namn med lite humor och distans, och på svenska dessutom. Och förkortningen är charmig även den.
Och jag håller på Djurgården. Tycker inte DFG - Djurgårdens Fina Grabbar är särskilt bra heller. Låter mest drygt. Douchebag:igt, liksom.
Citat:
Ursprungligen postat av
YiddoYiddo
Walid Atta?
Ah, antar det efter snabb google-sökning på "Walid Atta hotad".