Citat:
Ursprungligen postat av
westmars
Blåvitt ska vara i Helsingborg 2 gånger nu i juli. Först Allsvensk match sen mot ett slovakiskt lag i europakvalet. Sen kommer Helsingborg upp hit igen. Så lär smälla gött. Lär dock va en del danskar då med. Fega horungar.
Ja IFK:s kategori C är nog jävligt upprörda över att HIF/CPH körde över Gais... Skåningarna bör akta sig för Fiskrensarstadens vrede!
För som alla vet - ingen spöar på sin lillebror utan en själv, nä nu jävlar är IFK lacka!