2013-06-30, 14:23
  #20929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yodawgimbad
https://www.youtube.com/watch?v=l8r4Kaw1wDA

Även om ja hatar gais så krigar dom på bra. Skönt att dom tom frågar varför dom kommer med 2 ligor ''Vart är Helsingborg någonstans''
Citera
2013-06-30, 14:26
  #20930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yodawgimbad
https://www.youtube.com/watch?v=l8r4Kaw1wDA

Fyfan för helsingborg och deras jävla wannabee svenskar från cph. Först kör man med äldre mot linköpings yngre, och nu kommer man med dubbla nr och alla danskar. Wm eller fb borde ge dom en smak av sin egen medicin. Kom med 150 man mot dom och ge dom rejält med spö så att dom lär sig att hålla reglerna, och att ha en svensk liga.

Gais ska ha mkt cred. Ni hadde vunnit om ni inte var hälften av vad dom var.
Citera
2013-06-30, 14:36
  #20931
Medlem
Helt seriöst. Hbg/cph är fan den sämsta firma jag sett. Knappt så att dom vinner trotts dubbla nummer. Och sedan så går dom 5 mot en när det är över. Jag ber, kan inte någon stor firma slå ihjäl jävlarna. Helsingborg är en sjukdom för svenska scenen och borde fan skämmas.
Citera
2013-06-30, 14:41
  #20932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Helt seriöst. Hbg/cph är fan den sämsta firma jag sett. Knappt så att dom vinner trotts dubbla nummer. Och sedan så går dom 5 mot en när det är över. Jag ber, kan inte någon stor firma slå ihjäl jävlarna. Helsingborg är en sjukdom för svenska scenen och borde fan skämmas.

Blåvitt ska vara i Helsingborg 2 gånger nu i juli. Först Allsvensk match sen mot ett slovakiskt lag i europakvalet. Sen kommer Helsingborg upp hit igen. Så lär smälla gött. Lär dock va en del danskar då med. Fega horungar.
Citera
2013-06-30, 14:51
  #20933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Blåvitt ska vara i Helsingborg 2 gånger nu i juli. Först Allsvensk match sen mot ett slovakiskt lag i europakvalet. Sen kommer Helsingborg upp hit igen. Så lär smälla gött. Lär dock va en del danskar då med. Fega horungar.

Det vore fan "gött" om ni gav dom en hel del. Visst är det fult att komma med fler och häften danskar. Men jag såg inte rött förns snubben som var ensam fick 5 röda på sig. Vidrigt och fegt som fan.
Citera
2013-06-30, 14:54
  #20934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Det vore fan "gött" om ni gav dom en hel del. Visst är det fult att komma med fler och häften danskar. Men jag såg inte rött förns snubben som var ensam fick 5 röda på sig. Vidrigt och fegt som fan.

Håller med. Men de ja tyckte va bäst i filmen var ju i slutet när gaisarna fråga varför dom kom med 2 ligor och fler. Haha skåningen/dansken kunde inte ens svara..
Citera
2013-06-30, 14:56
  #20935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Håller med. Men de ja tyckte va bäst i filmen var ju i slutet när gaisarna fråga varför dom kom med 2 ligor och fler. Haha skåningen/dansken kunde inte ens svara..

Jag tror helt ärligt att dom är för dumma för att förstå vad han menade.
Citera
2013-06-30, 15:06
  #20936
Medlem
Andickys avatar
Respekt till GAIS som tog fighten trots förutsättningarna..
Citera
2013-06-30, 15:32
  #20937
Medlem
Helsingborg är livrädda. Brukar ringa oss med några års mellanrum och boka box som dom aldrig dyker upp på.
Oftast med förevändningen att deras danskar inte kan komma...
Riktigt bra krigat Gais, ni förtjänar respekt!
Citera
2013-06-30, 16:01
  #20938
Medlem
Helsingborg, fega övertramp och inhyrda boxare, ni är så sjukt jävla värdelösa. Men det har väl dem alltid varit? Hur fan kan man slåss sida vid sida med ett annat lags supportrar?
__________________
Senast redigerad av bauws 2013-06-30 kl. 16:05.
Citera
2013-06-30, 16:02
  #20939
Medlem
GalnasteGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Blåvitt ska vara i Helsingborg 2 gånger nu i juli. Först Allsvensk match sen mot ett slovakiskt lag i europakvalet. Sen kommer Helsingborg upp hit igen. Så lär smälla gött. Lär dock va en del danskar då med. Fega horungar.

Ja IFK:s kategori C är nog jävligt upprörda över att HIF/CPH körde över Gais... Skåningarna bör akta sig för Fiskrensarstadens vrede!

För som alla vet - ingen spöar på sin lillebror utan en själv, nä nu jävlar är IFK lacka!
__________________
Senast redigerad av GalnasteGunnar 2013-06-30 kl. 16:10.
Citera
2013-06-30, 16:02
  #20940
Medlem
fraktionskanehbgs avatar
Vill egentligen inte skriva här för vi som va där vet hur allt har gått till och hur många vi (HBG/CPH) var, inga jävla 60+.. Gais har även sagt att ingen från gais ska skriva massa skit för det va en riktigt bra fight. Vi va fler, men inga 20 mer som folk här inne påstår som inte ens varit med.. Sluta sitta och våldsrunka och klaga, va glada det händer något. Sitt inte och klaga om ni inte vet ett skit. Och att ni fortfarande klagar på vi håller ihop med FCK efter 15 år är bara så skrattretande.. HBG/CPH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in