Citat:
Ursprungligen postat av Frank Abagnale
Rotuna - Det är väl en ganska enkel ekvation att julgranar och andra människor blir påverkade när man försöker springa ihop precis utanför arenan.
Hur gärna man än vill att det inte ska hända, så händer det.
Och du vet, allt är inte som på datorspel. Kastar man en flaska i verkligheten så är det inte jättestor sannolikhet att den träffar målet, utan landar oftast någon annanstans (exempelvis på julgranar och barnfamiljer)
Iochmed att adrenalinet pumpar tänker man inte på sånt här. Konsekvenserna får komma efteråt, gärna dagen därpå.
Sen vill jag ifrågesätta ditt snack om den lilla 10 åringen som grät och blev hämtad utav sin pappa vid frösunda tunneln? Hur kommer det sig att en 10 åring blivit lämnad i ett sånt här turbulent läge som det faktiskt var igår?
Måste ju ändå vara pappans fel och inte firmornas. Tänk lite..våldsantagonist.
Hur gärna man än vill att det inte ska hända, så händer det.
Och du vet, allt är inte som på datorspel. Kastar man en flaska i verkligheten så är det inte jättestor sannolikhet att den träffar målet, utan landar oftast någon annanstans (exempelvis på julgranar och barnfamiljer)
Iochmed att adrenalinet pumpar tänker man inte på sånt här. Konsekvenserna får komma efteråt, gärna dagen därpå.
Sen vill jag ifrågesätta ditt snack om den lilla 10 åringen som grät och blev hämtad utav sin pappa vid frösunda tunneln? Hur kommer det sig att en 10 åring blivit lämnad i ett sånt här turbulent läge som det faktiskt var igår?
Måste ju ändå vara pappans fel och inte firmornas. Tänk lite..våldsantagonist.
Jag stod 10 meter ifrån pojken och pappan och dom var tätt intill varandra hela tiden. Pappan "hämtade" inte sin son, var fan har du fått det ifrån, var skriver jag att han blev lämnad ensam? I din fantasivärld kanske för att skylle ifrån sej både ansvar och skuld. Grabben var paralyserad av skräck och pappan fick hjälpa, bära honom därifrån.
Sedan skriver alltid idioter som du att det aldrig är firmornas fel när det uppstår kaos som igår, hur kommer det sej? Är det inte huliganernas fel när småkillar, julgranar och andra får skador på väg hem från match?
Ni skriver också att ni enbart ägnar er åt "organiserade box", skitsnack, allt igår gick ut på att ställa till med så mycket skada som möjligt, inget annat. Åh vad jag önskar att din framtida lilla son får samma behandling som lillkillen fick igår.