2012-12-23, 20:44
  #18541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Du har rätt, han skrev "mer en dig" och det är en helt annan sak. Eller nåt.
Äh, märk inte ord.
Citera
2012-12-23, 20:47
  #18542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Blir inte ett dugg sur, håller helt och hållet med dig. Jag vet verkligen inte allt på scenen. Inte ens en hälften, eller en tredjedel för den delen. Skillnaden är att när jag skriver några rader här så gäller det 9 ggr av 10 något jag eller ligan jag är med i varit med om. I dom få andra fall har jag talat direkt med personer som varit på plats. Så ditt försök att dra ner byxorna på mig föll platt. Och som någon före mig skrev, läs gärna hela inläggen noggrant och se till att du förstår det som står innan du kastar dig i något du med största sannolikhet kommer förlora.

Vem spelar du läcker för?
Citera
2012-12-23, 21:19
  #18543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Ber om ursäkt för att jag missade den delen när han skrev "mer än dig". Det tar jag på mig.

Å andra sidan var inte mina inlägg några försök till att "dra ner byxorna på dig" utan mera ifrågasättande, för det är väl det man gör på ett forum... Men visst, du vann. Om det var det du ville höra.

Vilket skitsnack får jag höra nu då.
Äh , jag är bara lite uttråkad av allt julstök här hemma så jag kanske har en tendens att läsa in lite mer än vad som menas i en del inlägg.

Oskar den okrönte konungen av retoriska frågor har vaknat och fått på sig konversationshatten. Välkommen.
Citera
2012-12-23, 21:48
  #18544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Äh , jag är bara lite uttråkad av allt julstök här hemma så jag kanske har en tendens att läsa in lite mer än vad som menas i en del inlägg.

Oskar den okrönte konungen av retoriska frågor har vaknat och fått på sig konversationshatten. Välkommen.

Tackar! Kom ihåg att vända dig åt rätt håll på julkorten iår så alla ser din patch.
Citera
2012-12-24, 11:50
  #18545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Kört mer än mig? Märkligt uttalande, vem som kört mest av oss kan vare sig du eller jag svara på utan att känna varandra, eller hur. Dessutom är jag inte ett dugg intresserad av att försöka vinna den här larviga tävlingen du bjuder in till. Vilka har du kört med?

Har inte aktiv och skulle inte heller vilja uttala mig om det pga att jag sysslar med mycket annat också, det är du som kaxar om vem som vet mest i EN JÄVLA SKITTRÅD PÅ ETT ÖPPET FORUM SOM FLASHBACK. Vet du nåt så skriv, har folk roliga videor så posta, ett forum på nätet är fel plats att försöka skina, som du gör. Ingen bryr sig om vem som är itk, jag går in här för att kanske se nåt roligt skvaller eller fattig video.
Citera
2012-12-24, 13:04
  #18546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Har inte aktiv och skulle inte heller vilja uttala mig om det pga att jag sysslar med mycket annat också, det är du som kaxar om vem som vet mest i EN JÄVLA SKITTRÅD PÅ ETT ÖPPET FORUM SOM FLASHBACK. Vet du nåt så skriv, har folk roliga videor så posta, ett forum på nätet är fel plats att försöka skina, som du gör. Ingen bryr sig om vem som är itk, jag går in här för att kanske se nåt roligt skvaller eller fattig video.
Din åsikt är noterad och arkiverad.
Du säger ganska mycket genom att försöka säga ingenting. Ditt sätt att skriva och försöka ge incitament (vilket är det du faktiskt gör) är något man ser mycket av i mc trådarna. "I got your number" finns det ett uttryck som går och passar väldigt bra in här.
Och bara så du vet, Caps lock är inte din vän.
Citera
2012-12-24, 15:04
  #18547
Medlem
curvaNs avatar
Vart försvann alla "aktiva" bajare här inne hade ni inget mer skit att komma med ?

Väntar fortfarande på svar från en viss person ..
Citera
2012-12-24, 16:30
  #18548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Din åsikt är noterad och arkiverad.
Du säger ganska mycket genom att försöka säga ingenting. Ditt sätt att skriva och försöka ge incitament (vilket är det du faktiskt gör) är något man ser mycket av i mc trådarna. "I got your number" finns det ett uttryck som går och passar väldigt bra in här.
Och bara så du vet, Caps lock är inte din vän.

Fattar inte riktigt vad du menar. Jag skiter fortfarande i vad tycker, det är ett öppet forum. Acceptera att folk som inte har en aning uttalar sig lr logga ut.
Citera
2012-12-24, 16:40
  #18549
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Fattar inte riktigt vad du menar. Jag skiter fortfarande i vad tycker, det är ett öppet forum. Acceptera att folk som inte har en aning uttalar sig lr logga ut.

Ne vi märker att du inte gör det. Du läser vad han skriver... men läser du verkligen vad han skriver?
Citera
2012-12-24, 17:38
  #18550
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curvaN
Vart försvann alla "aktiva" bajare här inne hade ni inget mer skit att komma med ?

Väntar fortfarande på svar från en viss person ..

Dem kom kanske på att det var bättre att vara tyst istället för att komma med dumma inlägg.
Citera
2012-12-25, 03:29
  #18551
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Dem kom kanske på att det var bättre att vara tyst istället för att komma med dumma inlägg.
Lika bra det !
Citera
2012-12-27, 02:33
  #18552
Medlem
EastEasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curvaN
Lika bra det !

Du är DY märks på långa vägar! Och jag VET att du är DY.

Du har aldrig varit med ett box mot en Bajen-liga och vunnit, du har alltid lagt benen på ryggen! Stureplan när snuten bryter upp så splittras ni upp och gömmer er, medans Bajen letar efter er osynliga liga. Ni har inte vunnit ett box varken äldre eller yngre box längre än vad du vart med.

DFG LIVRÄDDA! Sluta snacka på flashback och snacka på gatan istället. Du skämmer ut era grabbar som faktiskt är tunga när du som är DY skriver massa som du inte ens vet någonting om! DFG är ett skämt för alla grabbar i Stockholm. Fett äkta DFG är ett uttryck som både gnaget och Bajen använder och gör narr av eran ligistorganisation.

curvaN du får gärna PMa mig eller om du inte har nåt att dölja så skriv det i tråden, oavsett kommer jag publicera det i tråden.




FETT JÄVLA ÄKTA DFG




.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in