2012-04-15, 23:11
  #15529
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter19
Finns det någon som kan berätta mer om Bajen hit squad?

Håll tråden uppdaterad



Folk födda 95-97 (endast ett fåtal 97) Vinst mot lkpg babys och ser fram emot att ta ännu fler skalper och visa vad vi går för i bajens namn / BHS
Citera
2012-04-16, 06:32
  #15530
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Bajen Orphans har gått med i KGB, liksom BY och BBS gjorde före dom. BHS är en liga på ca 20 medlemmar födda runt 95-98.
98or? du lär väll snart säga att p12or också är relaterad till BHS
Citera
2012-04-16, 14:42
  #15531
Medlem
kalkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Bajen Orphans har gått med i KGB, liksom BY och BBS gjorde före dom. BHS är en liga på ca 20 medlemmar födda runt 95-98.

Du måste ju vara körd i skit om du tror att BO gått med KGB?
Citera
2012-04-16, 16:30
  #15532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Du måste ju vara körd i skit om du tror att BO gått med KGB?
Du får jättegärna motbevisa mig varför det inte skulle vara rimligt. Grabbarna är födda 94-92, alltså blir de alla över 18 i år. De har även besegrat allt och alla som vågat möta dom.

Dessutom om du scrollar upp en bit så ser du kanske att jag medger att jag missuppfattat det hela.
Citera
2012-04-16, 16:40
  #15533
Medlem
DSBIPs avatar
Det finns grabbar från BO som har kört med KGB men att hela BO är KGB stämmer inte.
Citera
2012-04-16, 16:46
  #15534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSBIP
Det finns grabbar från BO som har kört med KGB men att hela BO är KGB stämmer inte.

nästan alla i bo kör med kgb
Citera
2012-04-16, 18:09
  #15535
Medlem
benkebengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Du får jättegärna motbevisa mig varför det inte skulle vara rimligt. Grabbarna är födda 94-92, alltså blir de alla över 18 i år. De har även besegrat allt och alla som vågat möta dom.

Dessutom om du scrollar upp en bit så ser du kanske att jag medger att jag missuppfattat det hela.

Är ju inte direkt några större meriter, mött lkpg 14 gånger typ sen ljuggården en gång. grattis
Citera
2012-04-16, 20:23
  #15536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter19
nästan alla i bo kör med kgb

Alla ? nej inte alla inte ..
Både du och jag vet om att det finns filmer som motsäger det du just har sagt.
Citera
2012-04-16, 20:41
  #15537
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Du får jättegärna motbevisa mig varför det inte skulle vara rimligt. Grabbarna är födda 94-92, alltså blir de alla över 18 i år. De har även besegrat allt och alla som vågat möta dom.

Dessutom om du scrollar upp en bit så ser du kanske att jag medger att jag missuppfattat det hela.

1994 är inte över 18 år
Citera
2012-04-16, 20:48
  #15538
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodySimpson
1994 är inte över 18 år

2012-1994 = 18
Citera
2012-04-16, 21:02
  #15539
Medlem
Pojkar födda '95-98. Sött
Citera
2012-04-16, 21:17
  #15540
Avslutad
Hahaha..
BHS
20 medlemmar
95-98

sjukt sött ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in