Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Du måste ju vara körd i skit om du tror att BO gått med KGB?
Du får jättegärna motbevisa mig varför det inte skulle vara rimligt. Grabbarna är födda 94-92, alltså blir de alla över 18 i år. De har även besegrat allt och alla som vågat möta dom.
Dessutom om du scrollar upp en bit så ser du kanske att jag medger att jag missuppfattat det hela.