Citat:
Ursprungligen postat av hassanmebyssan
Jag tycker absolut att detta blivit förstorat av Assyriska och media. Toompuu är den enda som har anledning att anmäla. Resten är mer dåliga förlorare. De klagar t.ex. på att vi kastade in tuggummipapper (?!) och skrek glåpord(det har de säkert aldrig varit med om innan). Jag hoppas innerligt att vi inte får se den här personen på Stadion igen. Men det tar inte bort att detta blivit förstorat.
Suck, samma sak varenda gång.
Jo ni kastade säkert bara in tuggumipapper och i din värld är det helt normalt att man ska kasta saker på fotbollsspelare, men för oss andra som kan tänka lite längre är det inte okej att kasta mynt, tändare, småflaskor, ölburkar, plastglas osv osv osv osv, på andra människor. Lika lite som det är okej att jag ställer mig och kastar saker på dig när du sitter i skolbänken eller om du nu mot all förmodan skulle jobba.
Sen är ni alla förvånade när man sneglar på England och deras regler, "men vadååå vi kasta bara in tuggumipapper...öööö jag gjorde det... ööö... vad andra gör får bara stå för dom... ööö.... lite ska man väl tåla...ööö".
Ni säger att England är er mardröm sen jobbar ni hårt för att få det dit.
Förstorat skriker ni, samtidigt som ni alla är väl medvetna om att storstadslagen står under medias bevakning, att lag med firmor absolut bevakas, att matchen tv sänds, att Djurgården ligger illa till sportsligt och ekonomiskt osv osv. Det är inte ett dugg förstorat, det är en helt naturlig bevakning beroende på tidigare händelser.