2011-05-09, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OskarDLH
De sprang ju knappast för att AFA kunde slåss utan snarare var väl oddsen riktigt usla.

Och jag har påstått att dom sprang för att afa kunde slåss...?

Eller vad menar du..?

Eller var det meningen och sanningen "vilket slutade med att dom fick springa och gömma sig bakom polisen" som störde dig?
Senast redigerad av ryskspion 2011-05-09 kl. 22:38.
Citera
2011-05-09, 22:40
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer5
En drabbning innan match som ni pratade om.. dåligt ställe men ca 35-40 st blåvitt av den äldre sorten körde mot exakt 20 gais... hälften hälften babys/yngre .. .gais fick börja lätta efter 1 min.. Det är vad jag har hört..

Stämmer bra med ca: minuten. Men jag säger bara fy fan. Folk var livrädda runt omkring. Mitt i stan bland förskolor, affärer och hus klockan fem på dagen. Det är ju inte så att det är mycket folk i rörelse just den tiden med hämtningar av barn och annat. Hur mycket tänker de där individerna egentligen?
Nu har jag fått alla mina fördomar bekräftade. Svagbegåvade våldsromantiker som inte bryr sig ett skvatt om mer än att vara hårda "grabbar". Och som sagt var, fanns det inte regler?
Citera
2011-05-09, 22:41
Medlem
Papinoss avatar
Citat:
En drabbning innan match som ni pratade om.. dåligt ställe men ca 35-40 st blåvitt av den äldre sorten körde mot exakt 20 gais... hälften hälften babys/yngre .. .gais fick börja lätta efter 1 min.. Det är vad jag har hört..

helt korrekt.
Citera
2011-05-09, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryskspion
Och jag har påstått att dom sprang för att afa kunde slåss...?

Eller vad menar du..?

Eller var det meningen och sanningen "vilket slutade med att dom fick springa och gömma sig bakom polisen" som störde dig?

Tror nog att det var fler i Göteborg den helgen som sympatiserade med dom än tvärtom... Menar du att ni tuffingar i AFA hade vågat göra samma sak åt andra hållet? Eller hade ni varit Amnesty-medlemmar då istället kanske?
Citera
2011-05-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xakalo
Men hur i helvete kan ni i borås ha 70 ultras när ni har 500 i klacken? Sen vet jag ju att ni har yellow fanatics också. Haha Ultras Göteborg och UCS har inte ens så många ultras, bönder

Källa på ditt uttalande om att vi har 500 i klacken? Min källa är en väldigt god insyn i GS07.
Yellow Fanatics, ja...vet inte om jag kan säga att de är Ultras.
Vill ni veta mer, skriv ett PM
Senast redigerad av Mxlaser 2011-05-09 kl. 23:50.
Citera
2011-05-09, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Och som sagt var, fanns det inte regler?

Tror det var lite övertramp på grund av ett box som ägde rum rätt nyligen.. Payback is a bitch
Citera
2011-05-09, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Tror nog att det var fler i Göteborg den helgen som sympatiserade med dom än tvärtom... Menar du att ni tuffingar i AFA hade vågat göra samma sak åt andra hållet? Eller hade ni varit Amnesty-medlemmar då istället kanske?

Haha va?
Är jag afa nu eftersom att jag fastställde det uppenbara?
Haha men jösses...

Men nej jag är inte afa, hade känts ganska fel att bli det/vara det pga mitt förflutna inom politik

Jag skulle gärna vilja veta, vad i mina inlägg som varit felaktigt, och vad i mina inlägg som på något sätt förskönar bilden afa och får mig att framstå som att jag är afa.
Senast redigerad av ryskspion 2011-05-09 kl. 23:28.
Citera
2011-05-10, 10:24
Medlem
Citat:
Tror det var lite övertramp på grund av ett box som ägde rum rätt nyligen.. Payback is a bitch
haha va!
Du menar väl ändå inte att gays gick ur det hela som vinnare
Gais får ALLTID pisk av Blåvitt, både på planen och untanför och det har de fyra senaste dagarna definitivt varit bevis på!
Hor gais försöker sig på de fulaste knepen, slå folk med flaskor (det gick ju inte så bra Mr Tandlös) och flera som hoppar på enskilda, det gick tydligen heller inte så bra

Ni är fittor allihoppa och om ett halvår kommer ni inte ens existerar i Göteborg!
Citera
2011-05-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerotolerance
haha va!
Gais får ALLTID pisk av Blåvitt, både på planen och untanför och det har de fyra senaste dagarna definitivt varit bevis på!
Hor gais försöker sig på de fulaste knepen, slå folk med flaskor (det gick ju inte så bra Mr Tandlös) och flera som hoppar på enskilda, det gick tydligen heller inte så bra

Ni är fittor allihoppa och om ett halvår kommer ni inte ens existerar i Göteborg!

Asså, vem är du? Det är 18+ på detta forum.
Citera
2011-05-10, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flyxz
Asså, vem är du? Det är 18+ på detta forum.

Han har ju rätt, gays har aldrig nånsin spöat Ifk.
Citera
2011-05-10, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerotolerance
haha va!

Det var flera drabbningar igår ifall du inte visste det... Flaskor syntes verkligen inte till. "FLERA" hoppar inte på enskilda då ifk var fler varje gång. Jag skulle säga att fittor är dom som kommer dubbla nummer ifall Gais är så dåliga ?
Citera
2011-05-10, 17:24
Medlem
+1 till Nummer5.
Blowit va det dubbla, mot GAIS babys! Och min källa (f.ö från just WM) Säger att det va en blandning av GU och WM. Och GB va i runt 16-17 års åldern. Häftiga Blåvitt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in