2012-12-08, 13:44
Medlem
Vilka tider brukar langarna jobba?
Citera
2012-12-08, 15:33
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksaksa

Hahaha, 09-17 fatar du väll som alla andra medelsvensson! Endel har svårt att gå upp tidigt då lägger dom sitt schema på så vis att dom jobbar kvällar/nätteristället.
Citera
2012-12-08, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ksaksa

På härbärgerna så går vissa personer "ronder" dagligen, utanför eller insläppta. Vissa har pojk/flickvänner och då brukar faktiskt 22.00 vara "sent" och det inte är muntra miner. Men de som är singlar dealar dygnet runt helt beroende på vilken kondition han/hon är i. Det är mycket humörstyrt. De flesta kranarna är relativt ostabila faktiskt med tillgång, så verkligheten ser ju ut såna att missbrukaren måste ha flera. Det bästa är att ha en som är ordningsam, svensk, hög tillgänglighet, bra kvalité och det personlig trust emellan. Det är ju inte så kul att behöva säga: pengarna först!....

Därför är "nya" h-missbrukare utelämnade till lågkvalitativa kranar och blåsare, för de blir liksom inte insläppta inom de kretsarna hursomhelst. Det är en rätt hög barriär, man måste kunna jargongen och koderna som du vet.
Citera
2012-12-08, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Movix
På härbärgerna så går vissa personer "ronder" dagligen, utanför eller insläppta. Vissa har pojk/flickvänner och då brukar faktiskt 22.00 vara "sent" och det inte är muntra miner. Men de som är singlar dealar dygnet runt helt beroende på vilken kondition han/hon är i. Det är mycket humörstyrt. De flesta kranarna är relativt ostabila faktiskt med tillgång, så verkligheten ser ju ut såna att missbrukaren måste ha flera. Det bästa är att ha en som är ordningsam, svensk, hög tillgänglighet, bra kvalité och det personlig trust emellan. Det är ju inte så kul att behöva säga: pengarna först!....

Därför är "nya" h-missbrukare utelämnade till lågkvalitativa kranar och blåsare, för de blir liksom inte insläppta inom de kretsarna hursomhelst. Det är en rätt hög barriär, man måste kunna jargongen och koderna som du vet.

Min kontakt kom in till stan nu när jag var här, fick köpt mig en halva.
Tryck in mig 1/3 av det, jäkla vad mycket folk det var som gick på toa.
Hittade en bra handikappad på NK, går ju med käpp.
Blev sugen på en till men han hade redan åkt, orkade inte åka ut för att hämta.
Sista dagen på H
Citera
2012-12-13, 13:25
Medlem
Tropexs avatar
Hur mycket askorbinsyra krävs per kabbe brunt? Ange mått som "en nypa" då jag inte har någon våg.

Anledningen till att jag frågar är att jag är rädd att för mycket askorbinsyra kan vara skadligt.
Citera
2012-12-13, 14:27
Medlem
Bara-Robins avatar
Jag förstår angivelserna i början på tråden med dosering och ruslängd. Men hur fungerar det i praktiken?
Om man har, låt säga 0,5g H utav standardkvalitét, och vill bli så borta att man är på gränsen till att sitta och nodda, utan tolerans. (motsv. 1mg sub tex.), och sedan bibehålla den nivån. Hur mycket ska man börja med, och ofta behöver man fylla på, och med hur mycket? Samt, om man vill till samma nivå dagen efter, hur mycket har toleransen stigit på 1 dygn? Hur mycket har toleransen stigit efter 3-4 dygn?
Ponera att vi talar om snortning eller rökning.

Tack på förhand ifrån en nyfiken!
Citera
2012-12-13, 15:33
Medlem
Tropexs avatar
Fasen vad slösaktigt! Blev av med nästan 0.15 g i sammanlagt tre silar. Mycket slösades bort p.g.a ingen kunde svara på den enkla frågan jag ställde en sida bakåt. Men det är väl så med horsare, tänker på sig själva bara och vissa säljer t.o.m röv.

Har tagit en halv sub iv idag också så det är en bidragande faktor också att effekten blev så svag.

Blir att spara resten till lördag, för imorgon ska jag ut och ragga brudar.

Ni som undrar hur mycket askorbinsyra vs jonk man ska ta är ungefär 50/50, om nån undrar. Så slipper du slösa jonket för att ingen kan svara på en sådan enkel fråga (kan vara ren dumhet; okunskap och det är isf förlåtligt).

Blanda även extra vatten i om du har tillgång till väldigt lite a-syra så slipper du koka bort.

Fan, det här borde stå i FAQ (här). Annars kan du låta bli att skriva en.

Förresten, går det att ordna en sil med brunt horse och låta den stå i två dagar utan att det blir förstört på någpt sätt?
Citera
2012-12-13, 15:37
Medlem
deathpiercemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Fasen vad slösaktigt! Blev av med nästan 0.15 g i sammanlagt tre silar. Mycket slösades bort p.g.a ingen kunde svara på den enkla frågan jag ställde en sida bakåt. Men det är väl så med horsare, tänker på sig själva bara och vissa säljer t.o.m röv.

Har tagit en halv sub iv idag också så det är en bidragande faktor också att effekten blev så svag.

Blir att spara resten till lördag, för imorgon ska jag ut och ragga brudar.

Ni som undrar hur mycket askorbinsyra vs jonk man ska ta är ungefär 50/50, om nån undrar. Så slipper du slösa jonket för att ingen kan svara på en sådan enkel fråga (kan vara ren dumhet; okunskap och det är isf förlåtligt).

Blanda även extra vatten i om du har tillgång till väldigt lite a-syra så slipper du koka bort.

Fan, det här borde stå i FAQ (här). Annars kan du låta bli att skriva en.

Förresten, går det att ordna en sil med brunt horse och låta den stå i två dagar utan att det blir förstört på någpt sätt?

Hahaha, fyfan vad patetisk du är. Sitter och silar horse och gnäller på folk för att dem är själviska och säljer röv. Du har inte tänkt på hur jävla själviskt det är att ta heroin, för att inte tala om att skjuta upp skiten? Vad säger mamma och pappa? Tjuvheder my ass, släng dig i väggen din jävla nöt.

EDIT: Buhuhuh, 150 spänn i sjön!!!!
Senast redigerad av deathpierceme 2012-12-13 kl. 15:38. Anledning: edit
Citera
2012-12-13, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Jag förstår angivelserna i början på tråden med dosering och ruslängd. Men hur fungerar det i praktiken?
Om man har, låt säga 0,5g H utav standardkvalitét, och vill bli så borta att man är på gränsen till att sitta och nodda, utan tolerans. (motsv. 1mg sub tex.), och sedan bibehålla den nivån. Hur mycket ska man börja med, och ofta behöver man fylla på, och med hur mycket? Samt, om man vill till samma nivå dagen efter, hur mycket har toleransen stigit på 1 dygn? Hur mycket har toleransen stigit efter 3-4 dygn?
Ponera att vi talar om snortning eller rökning.

Tack på förhand ifrån en nyfiken!

Snortar man är man dum i huvudet, såvida det inte är herointabs från Danmark. Men det är ju dumt också. 0.1 ger bra rus, första gången du röker kommer du ändå att misslyckas ändå rätt mycket. Bättre om ni är två. Finns säkert guider på nätet om bästa sättet. Jag kan röka på öppen gata utan någon ser det, med rätt verktyg (ett tränat öga ser det dock).

Ladda med antihistaminer första gånger så slipper ni klåda och var två. De är billliga, köp billigaste sorten. En suboxone tablett är bra att ha om något skulle gå snett (ni röker på igen...). Var två, snälla. Det e bäst och roligast.

Have fun! Men....tänk på att löpande bruk alltid leder till katastrof - på något sätt. Jag vet.
Citera
2012-12-13, 15:49
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathpierceme
Hahaha, fyfan vad patetisk du är. Sitter och silar horse och gnäller på folk för att dem är själviska och säljer röv. Du har inte tänkt på hur jävla själviskt det är att ta heroin, för att inte tala om att skjuta upp skiten? Vad säger mamma och pappa? Tjuvheder my ass, släng dig i väggen din jävla nöt.

EDIT: Buhuhuh, 150 spänn i sjön!!!!

Jag är inte självisk och säljer röv så du talar i nattmössan. Är det själviskt att knarka, dumjävel?

Mamma tror jag slutat skjuta och pappa är narkoman själv (fast han mest röker hasch). Finns det horse så skjuter han en liten, men röker mest (horse).

Vad snackar du om för jävla tjuvheder i sammanhanget? Dra och sära på din mammas tjocka skinkor och slicka upp konkelbär istället. Nu går jag över gränsen, men riddare på nätet är lika patetiska som du.

Förresten är 150 mycket för mig, känner du mig? Tror du att du är häftig som verkar tätare än mig? Det är dina egna osäkerhet som spelar roll.

Tönt. Ska bli skönt att gå ut och plocka lite slida på lördag.

Du svarade inte på ett enda inlägg, men du förisöker väl vara häftig på nätet som 99% av alla svennar.

BUMP: Går det att ordna en sil och spara 48 timmar?
Senast redigerad av Tropex 2012-12-13 kl. 15:53.
Citera
2012-12-13, 17:34
Medlem
deathpiercemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Jag är inte självisk och säljer röv så du talar i nattmössan. Är det själviskt att knarka, dumjävel?

Mamma tror jag slutat skjuta och pappa är narkoman själv (fast han mest röker hasch). Finns det horse så skjuter han en liten, men röker mest (horse).

Vad snackar du om för jävla tjuvheder i sammanhanget? Dra och sära på din mammas tjocka skinkor och slicka upp konkelbär istället. Nu går jag över gränsen, men riddare på nätet är lika patetiska som du.

Förresten är 150 mycket för mig, känner du mig? Tror du att du är häftig som verkar tätare än mig? Det är dina egna osäkerhet som spelar roll.

Tönt. Ska bli skönt att gå ut och plocka lite slida på lördag.

Du svarade inte på ett enda inlägg, men du förisöker väl vara häftig på nätet som 99% av alla svennar.

BUMP: Går det att ordna en sil och spara 48 timmar?

Ja det är ganska själviskt att knarka, på vilket sätt skulle det inte vara själviskt, något nytt för dig?Skulle du vara så snäll att förklara för mig varför det skulle vara osjälviskt att knarka? Får mig lite blatteslida om några minuter så have a good day sir

//svennen
Citera
2012-12-13, 18:05
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justHigh
Snortar man är man dum i huvudet, såvida det inte är herointabs från Danmark. Men det är ju dumt också. 0.1 ger bra rus, första gången du röker kommer du ändå att misslyckas ändå rätt mycket. Bättre om ni är två. Finns säkert guider på nätet om bästa sättet. Jag kan röka på öppen gata utan någon ser det, med rätt verktyg (ett tränat öga ser det dock).

Ladda med antihistaminer första gånger så slipper ni klåda och var två. De är billliga, köp billigaste sorten. En suboxone tablett är bra att ha om något skulle gå snett (ni röker på igen...). Var två, snälla. Det e bäst och roligast.

Have fun! Men....tänk på att löpande bruk alltid leder till katastrof - på något sätt. Jag vet.

Tack för svaret! Jag har dock rökt på folie förr, så det blir nog inga problem. Vad säger du om mina andra frågor om påfyllning och toleransökning efter olika tider?
Två kommer vi garanterat att vara! Jag kommer dock inte att bruka det löpande, utan kanske ett par, tre dagar i rad som max. Ska inte köpa mer än jag behöver för att prova det under några dagar. Jag kan bara köpa via nätet, så om jag skulle få för mig att beställa mer så kommer det ändå att ta över en vecka för mig att få nytt, och då har jag tagit mitt förnuft till fånga!

Är inte ny på opiater annars då jag tagit morfin, oxy, sub, tram, kodein, mm. Men är lite nyfiken på att prova H någon enstaka gång. Då behöver jag veta ungefär hur mycket jag behöver för att klara mig på samma nivå, rusmässigt under ett par dygn!

Igen, tack för svaret!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in