2010-10-14, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret
En dos på jonk är ju förfan inte 500mg...

0.5g = 500mg.
0.05g = 50mg.

Jo, det är det nisse. För mig och för många andra. Vanligt brunt rökheroin... Pröva du då att röka 50mg...haha.
Citera
2010-10-14, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
Jo, det är det nisse. För mig och för många andra. Vanligt brunt rökheroin... Pröva du då att röka 50mg...haha.

Du säger alltså att 500mg brunt heroin är en dos? Skitsnack.. Man köper ju fan inte _EN_dos för 600 spänn..

En kabbe är ju förfan runt 300mg... Och det är fler än 1 dos.
Citera
2010-10-14, 21:37
Bannlyst
Citat:
Du säger alltså att 500mg brunt heroin är en dos? Skitsnack.. Man köper ju fan inte _EN_dos för 600 spänn..

En kabbe är ju förfan runt 300mg... Och det är fler än 1 dos.

Det enda jag vet är det som säljs i gbg, brunt rökheroin, och jag har aldrig hört talas om att någon trycker det. Ett gram kostar 500-700 kr.
0.25 är nog lagom för dig.

Annars får du ju inget rus. Haha. Gör som du vill.
Du kan ju inte jämföra vitt med brunt...
Citera
2010-10-14, 21:41
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Det enda jag vet är det som säljs i gbg, brunt rökheroin, och jag har aldrig hört talas om att någon trycker det. Ett gram kostar 500-700 kr.
0.25 är nog lagom för dig.

Annars får du ju inget rus. Haha. Gör som du vill.
Du kan ju inte jämföra vitt med brunt...

Måste vara riktigt dåligt heroin isåfall. När du säger rökheroin så antar jag att du menar jonk.
Citera
2010-10-14, 21:47
Bannlyst
Menar ni allvarligt att brunt heroin (jonk) doserar man upptill 500mg ?

Då hoppas jag verkligen att jag får vitt heroin.. Jag betalade 600 för 0.5, annars 1.100 för ett gram.. tror ni det är brunt eller vitt då?
Citera
2010-10-14, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Måste vara riktigt dåligt heroin isåfall. När du säger rökheroin så antar jag att du menar jonk.

Nah, 3 rök för 500. Eller 2 maxade. Dela upp det i 4 så blir det suboptimalt, för mig iaf.
Jag ska ner och köpa imorgon. 1g för 500. Vi säger inte "jonk" här. Brunt.
Citera
2010-10-14, 21:53
Bannlyst
Citat:

Då hoppas jag verkligen att jag får vitt heroin.. Jag betalade 600 för 0.5, annars 1.100 för ett gram.. tror ni det är brunt eller vitt då?

Jag gör det, men det är egentligen för mycket eftersom man vill få max bra rus, då måste man också röka för mycket. Det blir aldrig bra annars.
Man jag har ju tolerans. Jag vet inte vad det är för grejer du har köpt. Men det är ju inte högkvalitativt vitt iaf...
Citera
2010-10-14, 22:33
Medlem
dronezones avatar
Ska köpa lite horse här nån dag.
Var längesen nu faktiskt men jag får lov att hålla mig nykter ett tag så det suger
Men på Tisdag är man med i matchen igen
Citera
2010-10-14, 22:39
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:

Han som skrev kanske har betydligt större tolerans än dig. Och han kom från göteborg, dom har knappast någon utbredd tillbakagående heroinkultur så det är mycket möjligt att det är ganska utspätt heroin han får tag på men huvudsakligen så gjorde han ju klart för dig att han har större tolerans än dig? Tror du att toleransen har något med färgen att göra?

Utan tolerans
brukar ungefär 0.1 jonk per session vara lagom att lägga upp på foliet iaf av det standarden som florerar här nere i skåne..

Hur skulle vi kunna veta om du har fått brunt eller vitt beroende på va du har betalat?

En sak ska du dock ha klart för dig, de är att oavsett om du kör på vitt eller brunt så om du börjar ta det ofta och blir fysiskt beroende kommer din tolerans gå upp väldigt mycket och doseringar uppemot halvgrammet åt gånget är absolut inga konstigheter oavsett färg. När jag började kunde jag må riktigt maxat bra på en 0.2a rökt en hel kväll.. nuförtiden kan jag skjuta ett gram av samma grejer IV uppdelat på 3ggr på en dag utan att nå samma tillfredställelse. Detta är opiatvärldens verklighet, så njut av skiten medans du kan komma billigt undan...
Senast redigerad av AntiAlias 2010-10-14 kl. 22:42.
Citera
2010-10-15, 09:39
Medlem
Yohomies avatar
Passar på att fråga här då jag inte orkar starta en tråd, tänkte ta både h och oxy i helgen och undrar hur de funkar tillsammans då jag själv aldrig blandat. Någon?

Justja, riktigt bra FAQ!
Senast redigerad av Yohomie 2010-10-15 kl. 10:30.
Citera
2010-10-15, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Passar på att fråga här då jag inte orkar starta en tråd, tänkte ta både h och oxy i helgen och undrar hur de funkar tillsammans då jag själv aldrig blandat. Någon?

Justja, riktigt bra FAQ!

Ja, det är klart. Men det är savårare att beräkna rätt dos för dig.
Citera
2010-10-15, 11:47
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ja, det är klart. Men det är savårare att beräkna rätt dos för dig.

Inte riktigt svaret jag var ute efter då jag vet att dom fungerar tillsammans. Tänkte mer på hur ruset är på de båda kombinerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in