Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret
Menar ni allvarligt att brunt heroin (jonk) doserar man upptill 500mg

?
Då hoppas jag verkligen att jag får vitt heroin.. Jag betalade 600 för 0.5, annars 1.100 för ett gram.. tror ni det är brunt eller vitt då?
Han som skrev kanske har betydligt större tolerans än dig. Och han kom från göteborg, dom har knappast någon utbredd tillbakagående heroinkultur så det är mycket möjligt att det är ganska utspätt heroin han får tag på men huvudsakligen så gjorde han ju klart för dig att han har större tolerans än dig? Tror du att toleransen har något med färgen att göra?
Utan tolerans brukar ungefär 0.1 jonk per session vara lagom att lägga upp på foliet iaf av det standarden som florerar här nere i skåne..
Hur skulle vi kunna veta om du har fått brunt eller vitt beroende på va du har betalat?
En sak ska du dock ha klart för dig, de är att oavsett om du kör på vitt eller brunt så om du börjar ta det ofta och blir fysiskt beroende kommer din tolerans gå upp väldigt mycket och doseringar uppemot halvgrammet åt gånget är absolut inga konstigheter oavsett färg. När jag började kunde jag må riktigt maxat bra på en 0.2a rökt en hel kväll.. nuförtiden kan jag skjuta ett gram av samma grejer IV uppdelat på 3ggr på en dag utan att nå samma tillfredställelse. Detta är opiatvärldens verklighet, så njut av skiten medans du kan komma billigt undan...