2018-02-16, 09:15
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0xman
Hur länge tar det innan man fått full effekt via nasalt?? Mvh 0xen

Enligt mig mellan 2-10 minuter. Oftast under 5 minuter. En varm härlig känsla som tyvärr är ganska kortvarig
Citera
2018-02-16, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
My after Stockholmstorkan has jag två gånger från olika langare varje gång fått något konstig jävla skit. Det luktar lite svagt av heroin men typ blandat med jord. Löser sig jävligt dåligt och ger en riktigt mörk lösning. I övrigt är det bara jävligt dåligt och har nästan kännts verkningslöst när jag skjutit det(visserligen inte skjutit i mig några större mängder eftersom jag brukar va väldigt försiktig med iv). Har funkat att röka men samma där, dåligt.
Någon som vet va det Är?

Edit:Har båda gånger fått nästan som lite spänningshuvudvärk av det dessutom. Såg att någon föreslog fentanylbankat. Men om det va bankat med någon rc fentanyl kan man ju tycka att det åtminstone borde ge bra effekt och dessutom tycker jag att jag ändå känner en lukt av heroin där också.

Vet precis vad du menar, har själv fått detdär skiten ett par ggr, efter toskan som du säger så har det dykt upp lite mycket av olika skit.
Har också fått sån där "Spänningshuvudvärk" som du beskriver.
Dock är just det inte det som är fentabankat.
Har fått fentabankat och det luktar helt enkelt mer kemiskt, och smakar så också om man tar lite på fingret. Men som du gissade så ger det som är bankat med fentanyl en rejäl skjuts!

Men vad gäller horset som ger en slags huvudvärk så är jag nästan 100 på att dom bankar det med något skit!

Ett tips till alla som handlar och är osäkra på vad de får, är att när ni öppnat er boll så ta lite på fingerspetsen och smaka, smakar det kemiskt så ta det försiktigt och ta inte en "vanlig" dos. Pröva först lite mindre av det och känn er fram! Är ni inte nöjda sen så har ni ju resten att sätta.

Va rädda om er mina vänner
Mvh
Stability
Citera
2018-02-18, 21:58
Medlem
weedsones avatar
Ni som kör genom näsan, har ni några tips för att få ut så mycket som möjligt? Har experimenterat med lite olika varianter: spä ut med lite lite askorbinsyra samt göra nässpray med en aning askorbinsyra i. Eller bara snorta vanligt och sedan göra en egen nässpray med lite citronsyra i. Kan inte påstå att något hitills varit av avgörande betydelse. Men teoretiskt borde det hjälpa basen att lösas väl i slemhinnorna.

Svar om att det är slöseri att snorta är helt utan av värde. Jag har redan koll på den biokemiska teorin.
Citera
2018-02-19, 03:12
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
det är en hel del som kan reagera så som du gör på naturliga opioider det vill säga sånt som framställs av opiumvallmo osv. att du sen säger att du inte reagerar så på syntetiska opiater kan också stämma jag själv är lika dan. håller jag mig till oxy,fenta,vicodin osv så händer inget men jävlar om man råkar peta med kodein,morfin,ethylmorfin eller heroin då jävlar blossar man upp som en jävla lärka röd och jävlig nässel utslag på bröstet osv. stickande röd hårbotten. det är en allergisk reaktion som uppstår och som sagt vissa är mer känsligare än andra. se till att ha lite kortison i tabblet form eller nån form av antihistamin närvarade ta det 10 15 min innan du ska köra H:et eller liknade så ska du se att du slipper nässelutslagen..

må bäst!
Jag får ofta sådana effekter. Det är en typ ”allergisk” reaktion på det som man drar i sig. Ibland blir det hela kroppen och det bränns under fötter och i hårbotten. Jag tycker alltid det blir värre om jag kör med sterilt vatten instället för kranvatten eller nacl. Jag ser det mer som om kroppen reagerar på det frätande, irriterande som man pumpar i sig. Vävnad och blodkroppar mår dåligt om inte lösningen som man pumpar i sig ligger nära den isotona sammansättningen blodet har. Längst ut nära huden har du små blodkärl kapillärer, de är mkt känsliga för fel sammansättning och starka lösningar. Men jag förstår tanken hag har också tänkt att en vacker dag kommer den där anafylaktiska chocken. MEN så länge jag inte gör flera dagars uppehåll, hinner inte kroppen skapa tillräckligt stort försvar. Utan dessa injektioner kanske mer är en sensibilisering( kroppen tvingas vänja sig) om blodkärl spricker, om du slår nära känsel nerver blir den lokala irritationen nästan ohanterlig i två tre timmar ;-)
Citera
2018-02-19, 03:26
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Väldigt hög kvalitet, där jag får tag i det så har styrkan så sakta bara gått upp, upp.. Så pass att vi nu känner oss manade att varna de som är gröna, lätt att OD:a på detta.
Nu bor jag i en av de tre storstäderna och köper inget "gatu"-heroin, och det jag får är avsevärt mycket bättre än standard, men enligt ovan ser det ut för mig iaf. Får alltid i stenar eller ägg..
Jag köper alltid stenar, alt ägg aldrig att jag får pulver. Men nu under torkan får man kanske se annat. Langarna tar ju tilfllet och kanske bankar trots de inte brukar... så får man orent jävla skit som lägger sig som sand i blodådrorna. Skit torka!! Det är i alla fall torka i Städerna jag brukar köpa i, Eskilstuna har 5-7 konkurrerande killar torka, Västerås samma sak. Plus en vän sa att hennes kontakt i Stlm hade torrt. Jag misstänker torrläggning av stor del i Sverige.
Citera
2018-02-19, 06:01
Medlem
KringExs avatar
Hur snabbt upplever ni att Heroin slår på nasalt?
Jag och tjejen hade några bollar när vi skulle lindra en sub-at. Jag tyckte att det slåg på inom 5 minuter.
Ett varmt lugn som svepte kroppen sen ett segt morfinrus i ca 2-3 timmar.

Men att snorta horse... fyfan, trodde att halsen skulle gå sönder när det rann ner lite i strupen, Sved som fan
Citera
2018-02-19, 08:59
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hur snabbt upplever ni att Heroin slår på nasalt?
Jag och tjejen hade några bollar när vi skulle lindra en sub-at. Jag tyckte att det slåg på inom 5 minuter.
Ett varmt lugn som svepte kroppen sen ett segt morfinrus i ca 2-3 timmar.

Men att snorta horse... fyfan, trodde att halsen skulle gå sönder när det rann ner lite i strupen, Sved som fan
Haha, det smakar ju underbart. Om jag köpte ett par bollar (på den tiden jag fortfarande använde) så brukade jag snorta direkt när jag hade handlat om jag var dålig. Var det bra grejer så smyger sig effekten på sakta efter typ 4-5 minuter. Man kände sig bedövad i ansiktet och var det starkt kunde man få lite tårar i ögonen haha
Citera
2018-02-20, 15:07
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auriel
Jag köper alltid stenar, alt ägg aldrig att jag får pulver. Men nu under torkan får man kanske se annat. Langarna tar ju tilfllet och kanske bankar trots de inte brukar... så får man orent jävla skit som lägger sig som sand i blodådrorna. Skit torka!! Det är i alla fall torka i Städerna jag brukar köpa i, Eskilstuna har 5-7 konkurrerande killar torka, Västerås samma sak. Plus en vän sa att hennes kontakt i Stlm hade torrt. Jag misstänker torrläggning av stor del i Sverige.

Nja, har inte märkt av någon jätte-torka, men jag märker av det andra du snackar om, brukar alltid få bra grejer men det beror lite på vem som jobbar för tillfället. Har man otur så råkar man ut för någon av de opålitliga och då kan det dels både variera mer i mängd och dels i kvalitet.
Otroligt störande att de har mage att hålla på sådär. Men då och då händer det ju att folk lackar ur och då får de igen så att säga.. Skitig bransch!
Citera
2018-02-20, 23:02
Medlem
Någon som skjuter heroin, går det då att uppnå bra effekt genom nasalt? Eller är det bara att glömma?
Kanske är en fråga liknande ”hur långt är ett snöra”, alltså helt individuellt?
Tack
Stab
Citera
2018-02-22, 13:44
Medlem
Hej! Nu har jag fått hem min första gubbe H (förhoppningsvis sista också). Ser ut som ljusbruna stenar med kross i påsen. Vad bör jag köra för dos? Har druckit 30mg Metadon om dagen under 3v+, sista dosen Metadon intogs för 4 dagar sen. PS: Jag kör inte IV!
Tack!

MVH
Senast redigerad av NastyCut 2018-02-22 kl. 13:47.
Citera
2018-02-22, 13:47
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyCut
Hej! Nu har jag fått hem min första gubbe H (förhoppningsvis sista också). Ser ut som ljusbruna stenar med kross i påsen. Vad bör jag köra för dos? Har druckit 30mg Metadon om dagen under 3v+, sista dosen Metadon intogs för 4 dagar sen. PS: Kör inte IV! Tack!

MVH

Varför prova horse när du går på metadon?
Citera
2018-02-22, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleTjocke
Varför prova horse när du går på metadon?
För Mettat är slut hos min kran och på nätet är det rövarpriser. Hade jag fått metadon från programmet så hade jag inte rört H.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in