Citat:
Ursprungligen postat av
Stofiil
My after Stockholmstorkan has jag två gånger från olika langare varje gång fått något konstig jävla skit. Det luktar lite svagt av heroin men typ blandat med jord. Löser sig jävligt dåligt och ger en riktigt mörk lösning. I övrigt är det bara jävligt dåligt och har nästan kännts verkningslöst när jag skjutit det(visserligen inte skjutit i mig några större mängder eftersom jag brukar va väldigt försiktig med iv). Har funkat att röka men samma där, dåligt.
Någon som vet va det Är?
Edit:Har båda gånger fått nästan som lite spänningshuvudvärk av det dessutom. Såg att någon föreslog fentanylbankat. Men om det va bankat med någon rc fentanyl kan man ju tycka att det åtminstone borde ge bra effekt och dessutom tycker jag att jag ändå känner en lukt av heroin där också.
Vet precis vad du menar, har själv fått detdär skiten ett par ggr, efter toskan som du säger så har det dykt upp lite mycket av olika skit.
Har också fått sån där "Spänningshuvudvärk" som du beskriver.
Dock är just det inte det som är fentabankat.
Har fått fentabankat och det luktar helt enkelt mer kemiskt, och smakar så också om man tar lite på fingret. Men som du gissade så ger det som är bankat med fentanyl en rejäl skjuts!
Men vad gäller horset som ger en slags huvudvärk så är jag nästan 100 på att dom bankar det med något skit!
Ett tips till alla som handlar och är osäkra på vad de får, är att när ni öppnat er boll så ta lite på fingerspetsen och smaka, smakar det kemiskt så ta det försiktigt och ta inte en "vanlig" dos. Pröva först lite mindre av det och känn er fram! Är ni inte nöjda sen så har ni ju resten att sätta.
Va rädda om er mina vänner

Mvh
Stability