Citat:
Ursprungligen postat av
eddiepeddie
En "bekant" köpte en 0,6:a bra brunt för 509 som rann riktigt fint på folie och även fast hen tagit 8mg Buprenorfin igår gav det ändå riktigt bra effekt så kan tänka mig att utan bup i 3-5 dagar så är det här riktiga kanon grejer. Mörkbrunt i färgen och smaka ok. Inte som så bra brukar men gav ändå väldigt bra effekt. Ibga snål bollar heller. För 700:- får hen 1,3g ubgefär.
Tycker bra grejer slår igenom subben helt ok faktiskt, känns som att receptorerna fylls på lite mer korrekt; sub gör sin grej men når liksom inte hela vägen och det är väl det som är lite poängen med det. Nu tar jag sällan sub eftersom jag får noll och ingen effekt av det mer än att bli "typ" frisk om jag är dålig och det duger ju för det mesta, man är inte så kräsen numera.
Nä, att bli frisk när man är dålig kan ge ett sju helsikes rus i sig; bara grejen - att ha frossa och rysningar från helvetet som inte går att bli kvitt oavsett vad man gör, spyor och ränneskita, kramper och magproblem i allmänhet, och den där världsomfattande ångesten.. urk.
Att då få slängt i sig något som inom loppet av ett par minuter raderar alla symptom och ihop med det ger en värmevåg från kropp till tå, man känner magen stramar till sig och lugnar ner sig, tar ett djupt andetag och kan äntligen ta ett par djupa klunkar av någon god och närande dryck utan att spy upp den.. Ja, ni fattar grejen va?
Det är inget rus men så nära man kan komma i alla fall just vid det tillfället.
Nåväl, apropå ingenting, du skriver inte var i riket din bekant befinner sig? För att ge lite relevans så att säga.. Verkar nämligen som att det snackas lite om torka i olika delar av landet; i de två största städerna finns det risk för ett par skakiga dagar har jag hört ryktas..