2013-06-15, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JeanPierre
Hur mycket kostar vitt + kanyl i Stockholm alternativt Uppsala? Västerås är ett alternativ annars.

Sluta gosse.
Citera
2013-06-15, 13:10
Bannlyst
Nej, jag har gjort mitt val.
Citera
2013-06-15, 13:27
Bannlyst
Citat:
Nej, jag har gjort mitt val.

Jag vill inte, jag tycker om dig som du är utan nålar

Nej men seriöst hitta dig lite mark och Odla valmo- blomman. Koka te ibland och få ut kåda ibland.
Citera
2013-06-15, 13:45
Bannlyst
Tack, det är ju fint av dig att säga så men problemet är att världen är galen, människor är sjuka och jag vill inte vara med längre.

Nån som har svar?
Citera
2013-06-15, 17:33
Medlem
Alltså. Rökte så bra horse i förrgår. Bollarna här i GBG går alltid på 500; dom innehåller allt mellan 0,25- 0,35 oftast, standardbrunt, helt okej varor oftast, även Gambiabollarna som faktiskt brukar innehålla en smula mer brukar oftast vara en smula bättre.

Min kille lägger upp 0,5 på vågen, sen pytsar han på lite till, samtidigt som han sticker till mig en plåt under tiden som jag får röka tills han har vägt klart.

Hursomhelst. Sprang på han igår av en stund och han undrade om jag hade plåt,

-Visst, sticker upp och hämtar i lyan. Vi ses i parken.

På morgonen hade jag smält en hel sub (går på sub dagligen), efter sex längor var jag så bränd så jag knappt kunde resa mig. Directors cut från Nepal, det godaste, mest prisvärda, och det mest potenta jag någonsin immundigat.

Tog en minifix av den här skiten en gång, blev varnad "JAJAJAJA...."

Blev så sänkt så jag bestämde mig där och då för att aldrig mer ta en nål.

Usch...farligt gott, går bara på sub, men oj vad ljuvligt det är när Gud tar en i handen...
Citera
2013-06-15, 17:39
Bannlyst
Vad kostar smack + spruta där nere hos er?
Citera
2013-06-16, 12:43
Medlem
Dexter007s avatar
Tror ni man får någon AT om man tagit heroin 3 dagar med en dags break efter 2. Alltså har tagit Torsdag, fredag och idag söndag. Kommer jag få at imorn?
Citera
2013-06-16, 14:39
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
Alltså. Rökte så bra horse i förrgår. Bollarna här i GBG går alltid på 500; dom innehåller allt mellan 0,25- 0,35 oftast, standardbrunt, helt okej varor oftast, även Gambiabollarna som faktiskt brukar innehålla en smula mer brukar oftast vara en smula bättre.

Min kille lägger upp 0,5 på vågen, sen pytsar han på lite till, samtidigt som han sticker till mig en plåt under tiden som jag får röka tills han har vägt klart.

Hursomhelst. Sprang på han igår av en stund och han undrade om jag hade plåt,

-Visst, sticker upp och hämtar i lyan. Vi ses i parken.

På morgonen hade jag smält en hel sub (går på sub dagligen), efter sex längor var jag så bränd så jag knappt kunde resa mig. Directors cut från Nepal, det godaste, mest prisvärda, och det mest potenta jag någonsin immundigat.

Tog en minifix av den här skiten en gång, blev varnad "JAJAJAJA...."

Blev så sänkt så jag bestämde mig där och då för att aldrig mer ta en nål.

Usch...farligt gott, går bara på sub, men oj vad ljuvligt det är när Gud tar en i handen...
krävs det inte jävligt stora mängder för att "slå genom" det subben blockerar? vet att det går men att det krävs så stora mängder att det inte är värt det och man känner ändå inte av opiaterna fullt ut ändå
Citera
2013-06-16, 22:52
Medlem
Dexter007s avatar
Funkar gabapentin att ta mot avtänding? I så fall vilka doser ska man ligga på, några faror? Känner att jag börjar få en jävla ångest, men har bara tagit heroin i tre dagar. Har tramadol också men den skiten krampar jag på eller får panikattack även när jag kör på doser runt 400mg.
Citera
2013-06-16, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
krävs det inte jävligt stora mängder för att "slå genom" det subben blockerar? vet att det går men att det krävs så stora mängder att det inte är värt det och man känner ändå inte av opiaterna fullt ut ändå

Fan inte sant, tog sub fem i morse, tog 100mg i näsan nu å ä dynggo
Citera
2013-06-17, 00:12
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Tror ni man får någon AT om man tagit heroin 3 dagar med en dags break efter 2. Alltså har tagit Torsdag, fredag och idag söndag. Kommer jag få at imorn?
Det beror nog lite på din kropps egna kemi samt hur du tidigare (miss)brukat opiater men generellt så ska det inte märkas något direkt efter 3dagar utöver rubbad dygnsrytm och sönderkliad kropp.
Har man däremot tidigare varit torsk på substansen i fråga så kan en avis komma ruskigt snabbt & hårt.
Citat:
Vad kostar smack + spruta där nere hos er?
Smack är sällsynt nere i skaune så det får man nog betala närmare 1500kr för om man hittar någon som har lite till salu men det bruna jonket finns det gott om och är relativt billigt (om man nu någonsin kan kalla heroin billigt?), jag betalar runt 800kr för en gubbe lite beroende på yttre omständigheter.
Sen verktyg brukar man inte behöva betala mer än lite symboliskt för..
Senast redigerad av AlltidPåverkad 2013-06-17 kl. 00:24.
Citera
2013-06-17, 00:22
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidPåverkad
Det beror nog lite på din kropps egna kemi samt hur du tidigare (miss)brukat opiater men generellt så ska det inte märkas något direkt efter 3dagar utöver rubbad dygnsrytm och sönderkliad kropp.
Har man däremot tidigare varit torsk på substansen i fråga så kan en avis komma ruskigt snabbt & hårt.

Nä har aldrig varit torsk på något förutom rökmix Men har testat många olika opiater och så, blev bara lite skraj nu när det är Heroin man tar, finns så mycket runt omkring det hela. Men idag blir sista dagen då, sen testar jag nån annan grej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in