Jaha, då var det kört för min del redan efter första matcherna spelats färdigt.

Trodde inte att lillebror skulle klara av att vinna idag, men hädanefter kanske man ska börja ta City seriöst. Jag lever lite kvar i 2009 när de var ett nyköpt stjärnlag utan sammanhållning, men nu spelar de ju fan bra också!