2011-10-19, 19:04
  #4189
Avslutad
1. Milan - FC Bate 1x
2. Barcelona - V.Plzen 1
3. Chelsea - Genk 1
4. B.Leverk - Valencia 1x2
5. Marseille - Arsenal x2
6. Olympiak - Dortmund 1x2
7. Porto - Apoel Nic 1
8. Shakhtar - Zenit 1
9. Tottenham - Rubin K 1
10. Zürich - Lazio x2
11. Malmö FF - Metalist x2
12. Udinese - At.Madrid 1x
13. Odense - Twente 2


System R2 - 5 - 12
Citera
2011-10-19, 20:03
  #4190
Medlem
Speldag: 19 oktober 2011 kl. 14:17
Spelet pågår t.o.m: 20 oktober
Total insats: 96 kr
System: R 0-7-16
Spelat via: Ombud
Total vinst: Resultat ej fastställt, vinstutbetalning ännu ej gjord

Europatipset

Matcher Rätt rad Mitt system MG
1. Milan - FC Bate 1 X
2. Barcelona - V.Plzen 1 X
3. Chelsea - Genk 1 X
4. B.Leverk. - Valencia 1 2
5. Marseille - Arsenal 1 X 2 X
6. Olympiak. - Dortmund 1 X
7. Porto - Apoel Nic 1
8. Shakhtar - Zenit 1
9. Tottenham - Rubin K. 1 2
10. Zürich - Lazio 1 X
11. Malmö FF - Metalist 2
12. Udinese - At.Madrid 1 2 X
13. Odense - Twente 1


Speldag: 19 oktober 2011 kl. 14:17
Spelet pågår t.o.m: 20 oktober
Total insats: 144 kr
System: R 4-4-144
Spelat via: Ombud
Total vinst: Resultat ej fastställt, vinstutbetalning ännu ej gjord

Europatipset

Matcher Rätt rad Mitt system MG
1. Milan - FC Bate 1
2. Barcelona - V.Plzen 1
3. Chelsea - Genk 1
4. B.Leverk. - Valencia 1 X 2
5. Marseille - Arsenal 1 X
6. Olympiak. - Dortmund 1 X 2
7. Porto - Apoel Nic 1
8. Shakhtar - Zenit 1 X 2
9. Tottenham - Rubin K. 1 X
10. Zürich - Lazio 1 X 2
11. Malmö FF - Metalist 2
12. Udinese - At.Madrid 1 X
13. Odense - Twente 1 2
Citera
2011-10-19, 22:43
  #4191
Medlem
Jelis avatar
Dessa cyprioter igen alltså....
Citera
2011-10-20, 03:25
  #4192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeli
Dessa cyprioter igen alltså....


aa sjukt fattar inte vad porto sysslar med.... fan missa på olympiakos också aja
Citera
2011-10-22, 22:18
  #4193
Medlem
läramighackas avatar
23/10.
Manch. U - Manch C 1 2
Blackburn - Tottenham 2
QPR - Chelsea 2
At. Madrid - Mallorca 1 X
Osasuna - Zaragoza X 2
Villareal - Levante 2
Cagliari - Napoli 2
Inter - Chievo 1
Bologna - Lazio 2
Arsenal - Stoke 1 2
Valencia - A. Bilbao 1
Hannover - B. München 2
Lille - Lyon X 2
Citera
2011-10-22, 23:01
  #4194
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av läramighacka
23/10.
Manch. U - Manch C 1 2
Blackburn - Tottenham 2
QPR - Chelsea 2
At. Madrid - Mallorca 1 X
Osasuna - Zaragoza X 2
Villareal - Levante 2
Cagliari - Napoli 2
Inter - Chievo 1
Bologna - Lazio 2
Arsenal - Stoke 1 2
Valencia - A. Bilbao 1
Hannover - B. München 2
Lille - Lyon X 2

Din rad är så dödfödd att du borde lära dig att hacka den i bitar, påstår jag. Varför påstår jag det, undrar du? Jo, jag nämner Queens Park Rangers Football Club, AC Chievo Verona, Hannoverscher Sportverein von 1896 och Athletic Club de Bilbao. Ringer det måhända en klocka till vänster? Eller ringer där ingen klocka under nymånen?

Madre mia, hör och häpna, eller gör som det anstår varje spansk idrottsman: vråla för en puta nära dig. Du ger ju inte något av lagen skuggan av en chans. Men framför allt ger du inte dig själv en chans att vinna stort. Finner du det rättvist mot Queens Park Rangers Football Club, AC Chievo Verona, Hannoverscher Sportverein von 1896, och Athletic Club de Bilbao? Låt höra nu. Känns det liksom fair, tycker du, att dessa lag enligt din profetia skulle vara dömda på förhand? Tycker du det, bara för att du inte lärt dig att hacka? Är det så alltså? Ditt samvete grumlas inte en sekund över att ditt system är så oåterkalleligt favoritbetonat att endast smulor av en miljonvinst skulle återstå om alla dessa forna sopklubbar, med ljusår större erfarenhet än du själv, är förutbestämda att läcka som såll imorgon? Är det så? Tycker du att det ska vara så? På detta viset? Idag, imorgon och i all evighet?

Tänka sig, du har förstått tjusningen med stryktips, du. Du är en av alla fotbollsfantaster som, helt utan hopp om en pengastinn attacheväska under ena armen och en barfotafilippinsk preventivdrottning i armkrok, tippar för att du älskar fotboll och för att dina snustorra nätter givit dig ett fotbollskunnande i en värld där Queens Park Rangers Football Club, AC Chievo Verona, Hannoverscher Sportverein von 1896, och Athletic Club de Bilbao alltid kommer att stå på förlorarnas sida; alltid kommer att vara streckade till förlöjligande.

Never mind. Den där rappakaljan kom från ingenstans.

Jag börjar om istället, och frågar dig uppriktigt: det känns inte som en övertro till favoriterna imorgon? Inter är på sin höjd piskrapp värda den här säsongen. Dessutom är det knepiga bortamatcher för Chelsea, Lazio och München (som kommer närmare nästa insläppta balja). För att gardera mig ställer jag mig osäker och lämnar över ordet till min tyskpigga kollega med frågan hur det ser ut för Hannover imorgon? Verkar Ya Konan hel igen, eller står han vid sidan av, som den kona han ibland kan vara?

Fan skrev jag så för? Tänkte jag kunde börja om igen, men kom på att man bara får en chans här i livet.
Citera
2011-10-22, 23:19
  #4195
Medlem
Jelis avatar
23/10.
Manch. U - Manch C 1
Blackburn - Tottenham 2
QPR - Chelsea 2
At. Madrid - Mallorca 1 X
Osasuna - Zaragoza X
Villareal - Levante X 2
Cagliari - Napoli 1 X
Inter - Chievo 1
Bologna - Lazio X
Arsenal - Stoke 1
Valencia - A. Bilbao 1 X
Hannover - B. München 2
Lille - Lyon 1 2
Citera
2011-10-23, 01:12
  #4196
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid

Jag börjar om istället, och frågar dig uppriktigt: det känns inte som en övertro till favoriterna imorgon? Inter är på sin höjd piskrapp värda den här säsongen. Dessutom är det knepiga bortamatcher för Chelsea, Lazio och München (som kommer närmare nästa insläppta balja). För att gardera mig ställer jag mig osäker och lämnar över ordet till min tyskpigga kollega med frågan hur det ser ut för Hannover imorgon? Verkar Ya Konan hel igen, eller står han vid sidan av, som den kona han ibland kan vara?

Fan skrev jag så för? Tänkte jag kunde börja om igen, men kom på att man bara får en chans här i livet.
Håller med om att Bayern inte är säkra vinnare i morgon. Ya Konan är frisk och hittills har Hannover slagit både Dortmund och Bremen hemma den här säsongen. Plus de alltid svårspelade Hoffenheim som Bayern spelade 0-0 mot nyligen. Dock så har man gjort några sämre insatser på sistone och kanske är formen dalande. Vill det sig illa kan det bli 3,4 mål i baken här, det är trots allt ett Bayern i storform man möter. Men krysset ska definitivt med!

Tror inte heller på Lazio som nog är slitna efter torsdagens match i Schweiz. Chelsea däremot vinner i min mening enkelt. QPR är bra när de kan spela sitt spel, men i den här matchen tror jag man tvingas kriga med 11 man på egen planhalva större delen av tiden, och det håller man inte i 90 min mot ett Chelsea i storslag.
Citera
2011-10-23, 01:22
  #4197
Medlem
Germanofils avatar
R 0-7-16 + MG = 96 rader
1. Manch. U - Manch C 1X
2. Blackburn - Tottenham 12
3. QPR - Chelsea 2

4. At. Madrid - Mallorca 1X
5. Osasuna - Zaragoza 1X2 M
6. Villareal - Levante 1

7. Cagliari - Napoli X2
8. Inter - Chievo 1
9. Bologna - Lazio 1X

10. Arsenal - Stoke 1
11. Valencia - A. Bilbao 1X M
12. Hannover - B. München X2
13. Lille - Lyon 12
Citera
2011-10-23, 01:28
  #4198
Medlem
EUROPATIPSET 23/10 2011

1 Kronjävel


Manch. U - Manch C 1
Blackburn - Tottenham 1
QPR - Chelsea 1
At. Madrid - Mallorca 1
Osasuna - Zaragoza 1
Villareal - Levante X
Cagliari - Napoli 1
Inter - Chievo 1
Bologna - Lazio 1
Arsenal - Stoke 1
Valencia - A. Bilbao 1
Hannover - B. München 2
Lille - Lyon 1
Citera
2011-10-23, 04:10
  #4199
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Din rad är så dödfödd att du borde lära dig att hacka den i bitar, påstår jag. Varför påstår jag det, undrar du? Jo, jag nämner Queens Park Rangers Football Club, AC Chievo Verona, Hannoverscher Sportverein von 1896 och Athletic Club de Bilbao. Ringer det måhända en klocka till vänster? Eller ringer där ingen klocka under nymånen?

Madre mia, hör och häpna, eller gör som det anstår varje spansk idrottsman: vråla för en puta nära dig. Du ger ju inte något av lagen skuggan av en chans. Men framför allt ger du inte dig själv en chans att vinna stort. Finner du det rättvist mot Queens Park Rangers Football Club, AC Chievo Verona, Hannoverscher Sportverein von 1896, och Athletic Club de Bilbao? Låt höra nu. Känns det liksom fair, tycker du, att dessa lag enligt din profetia skulle vara dömda på förhand? Tycker du det, bara för att du inte lärt dig att hacka? Är det så alltså? Ditt samvete grumlas inte en sekund över att ditt system är så oåterkalleligt favoritbetonat att endast smulor av en miljonvinst skulle återstå om alla dessa forna sopklubbar, med ljusår större erfarenhet än du själv, är förutbestämda att läcka som såll imorgon? Är det så? Tycker du att det ska vara så? På detta viset? Idag, imorgon och i all evighet?

Tänka sig, du har förstått tjusningen med stryktips, du. Du är en av alla fotbollsfantaster som, helt utan hopp om en pengastinn attacheväska under ena armen och en barfotafilippinsk preventivdrottning i armkrok, tippar för att du älskar fotboll och för att dina snustorra nätter givit dig ett fotbollskunnande i en värld där Queens Park Rangers Football Club, AC Chievo Verona, Hannoverscher Sportverein von 1896, och Athletic Club de Bilbao alltid kommer att stå på förlorarnas sida; alltid kommer att vara streckade till förlöjligande.

Never mind. Den där rappakaljan kom från ingenstans.

Jag börjar om istället, och frågar dig uppriktigt: det känns inte som en övertro till favoriterna imorgon? Inter är på sin höjd piskrapp värda den här säsongen. Dessutom är det knepiga bortamatcher för Chelsea, Lazio och München (som kommer närmare nästa insläppta balja). För att gardera mig ställer jag mig osäker och lämnar över ordet till min tyskpigga kollega med frågan hur det ser ut för Hannover imorgon? Verkar Ya Konan hel igen, eller står han vid sidan av, som den kona han ibland kan vara?

Fan skrev jag så för? Tänkte jag kunde börja om igen, men kom på att man bara får en chans här i livet.

Hahahaha, fan vad skön du är

Till att börja med, jag tror vi kommer att få en sisådär 4-5 skrällar imorgon, och vi hittar garanterat någon i England. Jag kan tänka mig att QPR tar poäng hemma, därav en liten skräll. Sen blickar vi givetvis bort emot Italien där allt är svårt att förutspå. Inter är inte favoriter, även om folk tror det, det kan mycket väl bli både X eller 2 rätt enkelt.

Tyskland då? Hannover bör vinna hemma. Även mot B. München. Själv helgarderar jag nog matchen, matematiskt, nej, det gör jag inte alls det ser jag nu, kommer spela U-system imorgon, helgarderar med en 1:a som U-tecken. Hannover bör ta det.

Men den största frågan är så klart om Levante fortsätter överraska och vinna? Kan de TILL OCH MED fixa Villarreal (även om de är sjukt överskattade) på bortaplan?

Mitt system kommer imorgon, nu måste jag först sova lite och se om jag drömmer något vettigt om någon match som får mig att ändra mig, men nu har ni fått några få tankar av mig ändå.
Citera
2011-10-23, 04:34
  #4200
Medlem
Fangelsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
R 0-7-16 + MG = 96 rader
1. Manch. U - Manch C 1X
2. Blackburn - Tottenham 12
3. QPR - Chelsea 2

4. At. Madrid - Mallorca 1X
5. Osasuna - Zaragoza 1X2 M
6. Villareal - Levante 1

7. Cagliari - Napoli X2
8. Inter - Chievo 1
9. Bologna - Lazio 1X

10. Arsenal - Stoke 1
11. Valencia - A. Bilbao 1X M
12. Hannover - B. München X2
13. Lille - Lyon 12

ganska säker på att det blir kryss i match nr. 13.
ni andra som ska lira senare idag kan ju fundera över hur ofta Lyon, Napoli och .B. Munchen förlorar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in